krijg er altijd een heel naar gevoel van als ik daar aan denk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
American History X
Dat hij die neger met zn tanden op de stoeprand legt
Bazenscene
Ja hè? Met mijn oma in de bioscoop gezien.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja hè? Met mijn oma in de bioscoop gezien.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
krijg er altijd een heel naar gevoel van als ik daar aan denk.
Of de laser hall scene van Resident Evil.quote:
Deze ook jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Don't Ask Me About My Business.
Prachtig moment...quote:Op zondag 14 juli 2013 02:35 schreef ZodiaX het volgende:
Forrest Gump, wanneer hij leert dat hij een kind heeft en emotioneel als eerste vraagt of het kind slim is.
Or does he?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:38 schreef Zolder het volgende:
Inception, aan het eind als Cobb uit zijn droom ontwaakt.
Deze staat bij mij ook op nummer 1. Zo zielig.quote:
De hoerenloper en dat ze dan t plaatje van die dildo laten zien , brrrrrquote:Op zondag 14 juli 2013 12:52 schreef InGebruik het volgende:
Zo veel scenes uit se7en. Geweldige film, maar wel flink creepy.
Zo inderdaad, had ook geen zin om de scenes op youtube op te zoeken. Weinig zin om ze allemaal terug te moeten kijken.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
De hoerenloper en dat ze dan t plaatje van die dildo laten zien , brrrrr
In Se7en was de suggestie zo sterk, heel veel mensen denken nog steeds dat ze blond haar in de doos zagen wapperen, maar dat shot bestaat helemaal nietquote:Op zondag 14 juli 2013 12:57 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Zo inderdaad, had ook geen zin om de scenes op youtube op te zoeken. Weinig zin om ze allemaal terug te moeten kijken.
quote:Op zondag 14 juli 2013 12:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
- Lady en de Vagebond..die scene waar ze een gehaktbal en spaghetti delen
Wil je het in het vervolg bij schattige leeuwenplaatjes houden, want nu houd ik het niet droogquote:
Nee dat wil ik nietquote:Op zondag 14 juli 2013 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je het in het vervolg bij schattige leeuwenplaatjes houden, want nu houd ik het niet droog
Ja, is die je al die jaren bijgebleven?quote:
Niks zuurpruim, maar dit is gewoon een topic geworden waarin ieder zijn favoriete scene lijkt te noemen. En daar is dit niet voor bedoeldquote:Op zondag 14 juli 2013 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee wékenIs alvast voor The Next Generation, zuurpruim
Hebben we het allemaal verkeerd begrepen dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Niks zuurpruim, maar dit is gewoon een topic geworden waarin ieder zijn favoriete scene lijkt te noemen. En daar is dit niet voor bedoeld
Allemaal weet ik niet. Maar de TT strookt niet met jouw opgegeven scene... That's allquote:Op zondag 14 juli 2013 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben we het allemaal verkeerd begrepen dan?![]()
Nou ja, ik heb er wel een paar leuke filmtips aan overgehouden want ik heb scene's
zitten te bekijken van films die ik nog niet gezien heb (waren er niet veel maar toch)![]()
dus tis wel een leuk topic geworden
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Allemaal weet ik niet. Maar de TT strookt niet met jouw opgegeven scene... That's all
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou jah,,, ben ik iets van de regels afgeweken, het is in elk geval wel een scene die ik zal
onthoudendus dat is tenminste ''iets''.
hé wait a minute we are lost???quote:Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef Fargo het volgende:
[..]![]()
Een scene die mij altijd is bijgebleven, is de openingscene van deze film:
ah... ik dacht dat er een verborgen boodschap inzatquote:Op zondag 14 juli 2013 19:15 schreef Fargo het volgende:
Als klein menneke heeft die scene toch veel indruk op me gemaakt
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... ik dacht dat er een verborgen boodschap inzat![]()
zo van, hé je bent offtopic
ja ik snap hem, ik dacht dat ik een standje kreegquote:Op zondag 14 juli 2013 19:19 schreef Fargo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee joh, ik dacht ik geef gewoon even een voorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |