Die ken ik dus niet! Is dat allemaal uit 1 film?quote:
Uit deel 1 en deel 2. Zeker de moeite waard.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die ken ik dus niet! Is dat allemaal uit 1 film?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harold_%26_Kumar
Ik zie er 4, zijn ze allemaal leuk, of ééntje specifiek?
Harold & Kumar Go to White Castle (2004)
Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay (2008)
Harold & Kumar Go to Amsterdam (2008, korte film)
A Very Harold & Kumar Christmas (2011)
Oké, goeie tip! Thanks!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Uit deel 1 en deel 2. Zeker de moeite waard.
Wat een film was dat, pissed off Michael Douglasquote:
Heb dit al 10000x gezien. En krijg gewoon weer kippenvel! Die toeter doet het hem, denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Dagonet het volgende:
Lord of the Rings, Ride of the Rohirrim, een jongensdroom verwezenlijkt zien worden:
Ron Jeremyquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 02:57 schreef Purplesparks het volgende:
Salma Hayek met dansscene in 'from dusk till dawn'
Ik lach nog elke keer..quote:
Wellicht weet je het al, maar dat verhaal is gebaseerd op een echte hond: Hachiko. Zijn ook wat speelfilms over gemaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:08 schreef Weakling het volgende:
Futurama's Jurrasic Bark de scene waar Seymour op zijn baasje Fry ligt te wachten, dag in dag uit ... als ik alleen al dit plaatje zie krijg ik weer een brok in mijn keel.
[ afbeelding ]
Beste scene uit heel de reeksquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik had een dag lang kippenvel door die scene, ongelooflijk
quote:
Deep Blue Seaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Een haaienfilm met Samuel Jackson, waarbij ze in een buis slingeren met water dat stijgt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:45 schreef Darkangle het volgende:
Berserk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vrolijk over gegeven na die scene (nooit last van).
Voor degene die de serie niet kennen, nee het is geen hentai.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Toen ik deze 2 a 3 jaar geleden zat te kijken voor de eerste keer zat idd voor de eerste keer ooit mijn hart in mijn keel van een film.quote:
Hoewel de film vol zit met historische fouten (het was meer azteeks dan maya)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:03 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Toen ik deze 2 a 3 jaar geleden zat te kijken voor de eerste keer zat idd voor de eerste keer ooit mijn hart in mijn keel van een film.
Zelfde gevoel?quote:
Inderdaad een erg sterke scene. Zeker samen met de rustige opbouw naar die ontvoering toe en de opening van de volgende aflevering waarin Leo het de President moet gaan vertellen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:37 schreef janspj het volgende:
Van de West Wing, de scene dat Leo te horen krijgt dat Zoey is ontvoerd en dan door het Witte Huis rent naar de President.
idd 1 van de betere afleveringen jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]
Where do you think we are?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |