Monique vd Ven in TF en in Keetje Tippelquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:00 schreef marcel-o het volgende:
seks/bloot scènes in Nederlandse films
Hartverscheurendquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Copycat het volgende:
En deze natuurlijk:
I´m a sucker for in ya face sentiment
Miami Vice, de scene waar de Daytona Spider van Crockett wordt opgeblazenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef Stefan het volgende:
Miami Vice. De scene waar Chris Penn in de douche is vermoord met n overdosis
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Miami Vice, de scene waar de Daytona Spider van Crockett wordt opgeblazen
Uit Jurassic Park zou ik eerder de scene nemen waar ze voor het eerst de dinosaurussen zien (en als publiek dus ook).quote:
Prachtig. Time... To Die.quote:
Improvisatie ook nog eens.quote:
Sweachen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef Copycat het volgende:
Cocksucker!
Who stole the fucking dope?!
Wu?
Who, you ignorant fucking chink!
![]()
Uit het eerste seizoen van Deadwood.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Die serie zat zo vol geweldige karakters, Calamity Jane bijvoorbeeld of die shakespeariaanse monologen van E.B.
Hoe leuk ik Game of Thrones ook vind, het haalt het toch niet bij zoiets als dit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Prachtige serie, alhoewel ik het derde seizoen toch wat minder vond.
Heftige scène was dat inderdaad.quote:
Uit Hoge Hakken échte liefde!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Monique vd Ven in TF en in Keetje Tippel
Angela Schijf in bad
Vaste ingredient in Nederlandse films
Deze scene was ook grandioos, in iedere zin hoor je Fuckquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef Copycat het volgende:
Cocksucker!
Who stole the fucking dope?!
Wu?
Who, you ignorant fucking chink!
![]()
Uit het eerste seizoen van Deadwood.
Dat weet ik nogquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef Treinhomo het volgende:
De hand uit het graf, aan het einde van Carrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
e Shield, het einde van de laatste aflevering van seizoen 5. Fucking briljant en tragisch.
R.I.P Le
He got better.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef jogy het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen dat het mijn eerste T.V. huilmoment was en dat het mij is bijgebleven.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
vroegah kwam er altijd n nederlandse serie op tv, twaalf steden dertien ongelukken.
in een van die afleveringen kwam iemand met zijn hand vast te zitten in een draaiende gehaktmolen en kwam er aan de andere kant bloederig gehakt uit terwijl die man schreeuwde![]()
![]()
ik heb het een keer gezien toen ik misschien 8 was ofzo, nooit vergeten
ik heb nachtmerries gehad johquote:
Dat ene jaar verschil tussen ons merk je meteenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb nachtmerries gehad joh
Dat is het punt nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
He got better.
In de film was hij ook al doodgegaan tenslotte. En toen ging hij weer dood, en toen nog een keer, en toen...
Plus in de strips.
http://transformers.wikia(...)ths_of_Optimus_Prime
Ik werd e-moo-sjie-oneeler in de filmquote:
Pfff de eenzame hopeloosheid van zijn tweede keer was veel ingrijpender.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik werd e-moo-sjie-oneeler in de film
quote:
Ook uit Spartacus, de dood van Crixusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:54 schreef Differ het volgende:
Spartacus seizoen 3 aflevering 4 of 5 volgens mij..
Het moment dat Crixus, Oenomaus en nog een gozer in de arena staan ter executie, en dat dan Gannicus in de arena komt aangelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |