Doe weg godverdomme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waanzinnig mooie afsluiting van een briljante serie.
[ Bericht 0% gewijzigd door Operc op 13-07-2013 23:07:02 ]
Dat moment dat de muziek stopt, alles zwart wordt en het moment erop dat het in alle hevigheid weer begint...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
...- The Fountain, als Death is the road to awe wordt ingezet, tot aan het stuk dat die ster explodeert. Kippenvel, zelfs terwijl ik dit nu typ.
...
Eigenlijk omdat dat stukje muziek veel gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Once Upon a Time in the West - Harmonica's Flashback
De muziek is prachtig, de scene is om te jankenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Eigenlijk omdat dat stukje muziek veel gebruikt wordt.
Ennio Morricone
Hier heb ik ook hard om gejanktquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zulke scenes hebben echt een gigantisch effect op je als kind.
Die wilde ik ook net plaatsen, toen ik 'm in mijn collectie tegenkwam. Doodeng.quote:
Die film moet ik nog maar eens kijken. die scene kan ik me niet eens herinnerenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:56 schreef Copycat het volgende:
David en Ryuichi.
En de prachtige Sakamoto-score.
Als ik dat nummer hoor, word ik nog steeds een sad panda.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Palomar het volgende:
Einde van the sopranos met dont stop believing van journey op de achtergrond.
en er komt helaas geen vervolg...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Palomar het volgende:
Einde van the sopranos met dont stop believing van journey op de achtergrond.
Casablancaquote:
Idd, had daar altijd nog stiekem de hoop op door het 'open' einde...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en er komt helaas geen vervolg...
Verdomde associatie ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |