?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef Moccie het volgende:
titanic dat ze voor dat schip zo met die handen uitelkaar gaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Moccie het volgende:
[..]Plaatje doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja. Maar dat is een filmscene.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Moccie het volgende:
http://images5.fanpop.com(...)496807-1497-1006.jpg
quote:
Ja klopt. Mijn fout.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:41 schreef Moccie het volgende:
[..]
er staat toch scenes uit films en series
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vrolijk over gegeven na die scene (nooit last van).
Voor degene die de serie niet kennen, nee het is geen hentai.Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
Bedoel je niet Baine? Bale speelt batmanquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:55 schreef MakuMaku het volgende:
Scene uit The Dark Knight Risis waar Bale de rug van Batman breekt.
Banequote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Bedoel je niet Baine? Bale speelt batman
Van jou had ik de doodscene van Krillin verwachtquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Son-Goku het volgende:
Robocop. De scene dat Murphy compleet en genadeloos compleet verrotgeschoten wordt, terwijl hij zit te gillen van staan ze daar lached hun geweren te legen op hem.
Veel te jong gezien die scene en voel me altijd ongemakkelijk erbij
Ja idd, die was echt heftigquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Son-Goku het volgende:
Robocop. De scene dat Murphy compleet en genadeloos compleet verrotgeschoten wordt, terwijl hij zit te gillen van staan ze daar lached hun geweren te legen op hem.
Oh ja. Wat een nare, vreemde film was dat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Son-Goku het volgende:
In wat voor vorm kun je dat geweldig vinden. Dat blijft mij ook altijd bij, maar niet in de zin dat de scene zo geweldig leuk is om te kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Supersoep het volgende:
L'irreversible verkrachtingsscene. Blijft gewoon geweldig.![]()
Snape scene in Harry Potter waar hij Lily's lichaam ziet, met die muziek er bij.
Scene met die kat is volgens mij van The Incredible Journey.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:27 schreef Brummetje_ het volgende:
- De scene in A Serbian Film dat hij z'n zoontje aan het neuken is.
- De kat die in de rivier valt (katten en honden die op reis gaan ofzo).
- Scene van een film waarin een jongetje in bed zit en ergens om huilt/roept.
Die laatste 2 weet ik niet uit welke film ze komen.
Dat dus...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
In wat voor vorm kun je dat geweldig vinden. Dat blijft mij ook altijd bij, maar niet in de zin dat de scene zo geweldig leuk is om te kijken.
Dat mens loopt in de Matrix iedereen op te geilen, een paar jaar later wordt ze in deze film anaal verkracht in een steegje. Ik vond het wel iets hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
In wat voor vorm kun je dat geweldig vinden. Dat blijft mij ook altijd bij, maar niet in de zin dat de scene zo geweldig leuk is om te kijken.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Son-Goku het volgende:
Die scene is idd ge-weldigquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:01 schreef RoW_0 het volgende:
Pulp Fiction: eigenlijk alles van PF, maar de scene met Samuel met "ENGLISH MOTHERFUCKER DO YOU SPEAK IT" doet me wel wat
Ondanks de comedy had scrubs ook een boel goede serieuze momenten zoals dezequote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]
Where do you think we are?
Dat zette ik af. Ze zeiden dat dit een nare film was die je niet moest kijken. Ik dacht valt wel mee. Bij die scene heb ik 'm afgezet. te nasty.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:27 schreef Brummetje_ het volgende:
- De scene in A Serbian Film dat hij z'n zoontje aan het neuken is.
- De kat die in de rivier valt (katten en honden die op reis gaan ofzo).
- Scene van een film waarin een jongetje in bed zit en ergens om huilt/roept.
Die laatste 2 weet ik niet uit welke film ze komen.
Dat nummer ook...quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:08 schreef Weakling het volgende:
Futurama's Jurrasic Bark de scene waar Seymour op zijn baasje Fry ligt te wachten, dag in dag uit ... als ik alleen al dit plaatje zie krijg ik weer een brok in mijn keel.
[ afbeelding ]
quote:If it takes forever I will wait for you
For a thousand summers I will wait for you
Till you're back beside me, till I'm holding you
Till I hear you sigh here in my arms
Bijzonder beklemmende scene die erg realistisch oogt en voelt. Ik had er veel moeite mee toen ik hem zag. Rare reactie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Supersoep het volgende:
L'irreversible verkrachtingsscene. Blijft gewoon geweldig.![]()
Vooral ook dat je op een gegeven moment iemand in de verte op de achtergrond het tunneltje in ziet komen lopen en vervolgens weer omdraaien (IIRC).quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef SergeantPeper het volgende:
Bijzonder beklemmende scene die erg realistisch oogt en voelt. Ik had er veel moeite mee toen ik hem zag. Rare reactie.
Ja dat was ook heavyquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig was die aflevering en die scène inderdaad. De allerlaatste scène, met The Book of Love heeft ook tranen getrokken bij mij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef Harvest89 het volgende:
In FOTR als je voor et eerst Imladris/Rivendell ziet, en in de derde film ROTK Minas Tirith. Pure kunst gewoon, en die films zijn mijn eerste ervaring met het Fantasy-genre.
Die heb ik niet eens gezien, ogen dichtquote:
Geweldige onverwachte emotie ineens in die aflevering.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:08 schreef Weakling het volgende:
Futurama's Jurrasic Bark de scene waar Seymour op zijn baasje Fry ligt te wachten, dag in dag uit ... als ik alleen al dit plaatje zie krijg ik weer een brok in mijn keel.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:01 schreef RoW_0 het volgende:
Pulp Fiction: eigenlijk alles van PF, maar de scene met Samuel met "ENGLISH MOTHERFUCKER DO YOU SPEAK IT" doet me wel wat
die tekst uit die scene is ook in veel hardcorenummers gebruiktquote:
Dit was tragisch ja, arme Platvoetje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zulke scenes hebben echt een gigantisch effect op je als kind.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:45 schreef Darkangle het volgende:
Beserk:Mooie scene. Viel helaas tegen in de nieuwe film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vrolijk over gegeven na die scene (nooit last van).
Voor degene die de serie niet kennen, nee het is geen hentai.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Dit dus. Was de eerste keer dat ik wegkeek bij een scene. Het was zeer realistisch. Deze scene is echt blijven hangen. Meer nog dan de brandblusser.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef SergeantPeper het volgende:
[..]
Bijzonder beklemmende scene die erg realistisch oogt en voelt. Ik had er veel moeite mee toen ik hem zag. Rare reactie.
Ik heb de film ontweken. Als ze zoveel verhaal moeten comprimeren in zo'n kort tijdsbestek dan doet dat altijd af aan het origineel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Mooie scene. Viel helaas tegen in de nieuwe film.
15quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:52 schreef DeTolk het volgende:
De douchescene uit Schatjes (Met een 16-jarige Akkemay )
Scene is NSFW dus dan maar normaal plaatje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |