Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
n.n.b.
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
n.n.b.
![4t3k8j.png]()
n.n.b.
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
AFCAQui audet adipiscitur
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 juli 2013 @ 23:51:44
rubbereend
JUICHEN
quote:
de hoofdprijs uitkeren voor een bankspeler..... we zijn net van Engelaar af
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Wil je dan Bertrams erachter houden? Nee, Gomes is een goede optie om samen met Zoet om die 1e keepersplek te strijden. De beste die keept. Zoet kan nog heel wat leren van zijn kunsten, en de rest van zijn mentaliteit.
Welke mentaliteit? Een transfer forceren door een conflict aan te gaan met het bestuur?
quote:
Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:Is er al iemand gesignaleerd die Strootman niet genoeg vindt en overschat noemt?
Heel mooi openingsbod, op naar de 19-20 als verkoopprijs

Ajacied422.
Land of the free. Home of the brave.
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 juli 2013 @ 23:52:37
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:Is er al iemand gesignaleerd die Strootman niet genoeg vindt en overschat noemt?

ja lees maar even terug
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:

Ja ze blijven het volhouden hé
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ah, ik dacht al. Kan niet uitblijven natuurlijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Hij zit nu te trekken op strootgod. Vandaar dat hij zo stil is.
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
Apart dat er veel mensen verbaasd zijn dat de Stroot voor ongeveer 20 miljoen verkocht gaat worden.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
De rest had zijn voorbeeld mogen volgen. En het lag allemaal wel iets anders
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Haat maakt blind. Dat blijkt maar weer.
quote:
Ik zal het best chargeren, maar echt lekker was het niet van zijn kant. Maar ja... we drijven af.
Strootgod
quote:
Voor zover ik weet mag Gomes voor een appel en ei weg en evenmin zal hij buiten het salarishuis mogen vallen, dat is strak beleid, dus een nieuwe Engelaar zal hij niet worden.
quote:
Goede zelfreflectie
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 juli 2013 @ 23:59:19
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef DeParo het volgende:[..]
Voor zover ik weet mag Gomes voor een appel en ei weg en evenmin zal hij buiten het salarishuis mogen vallen, dat is strak beleid, dus een nieuwe Engelaar zal hij niet worden.
als hij dat plafond vraagt, en dat lijkt me zeer aannemelijk, dan is dat evenzeer te veel voor een bankzitter die nauwelijks moet gaan spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef rubbereend het volgende:[..]
als hij dat plafond vraagt, en dat lijkt me zeer aannemelijk, dan is dat evenzeer te veel voor een bankzitter die nauwelijks moet gaan spelen.
En misschien wint hij de strijd wel dus speelt ie. Maar waar dacht je anders aan? Bertrams achter Zoet is vragen om problemen. Een matig keepertje ergens vandaan plukken heb je ook niks aan. Gomes is imo de beste optie indien Tyton vertrekt. Indien hij onder het plafond wil verdienen. En indien hij wat topsportmentaliteit binnen het elftal brengt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef rubbereend het volgende:[..]
Als hij dat vraagt dan is het antwoord van PSV duidelijk, als hij echt zo graag terug wilt, zal hij genoegen moeten nemen met een lager salaris en ik zie weinig reden voor PSV om daarvan af te wijken.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef RijstNatie het volgende:Zonder strootgod worden we zeker weten geen kampioen.
Wil er wel graag een technische midden velder voor terug die minimaal 10 per competitie scoort
![553px-Stijn-schaars-1312532657.jpg]()
Deze boy komt gewoon hoor, of we er nou blij mee zijn of niet
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 juli 2013 @ 00:03:39
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
En misschien wint hij de strijd wel dus speelt ie. Maar waar dacht je anders aan? Bertrams achter Zoet is vragen om problemen. Een matig keepertje ergens vandaan plukken heb je ook niks aan. Gomes is imo de beste optie indien Tyton vertrekt. Indien hij onder het plafond wil verdienen. En indien hij wat topsportmentaliteit binnen het elftal brengt.
Net als destijds achter Gomes een keeper als Zoetebier halen. Een ervaren man die ook wel op de bank wil zitten en niet voor een monstersalaris.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef rubbereend het volgende:[..]
Net als destijds achter Gomes een keeper als Zoetebier halen. Een ervaren man die ook wel op de bank wil zitten en niet voor een monstersalaris.
Bas Roorda, Gabor Babos. Nee, dan prefereer ik toch echt Gomes. En zolang het onder het plafond blijft, valt het ook wel mee met dat monstersalaris. Dan is het geld dat Schaars gaat kosten grotere zonde.
quote:
Maar met het geld dat je achter de hand houdt, want PSV gaat niet de hoofdprijs voor Schaars betalen, vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo erg

.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef RijstNatie het volgende:Zonder strootgod worden we zeker weten geen kampioen.
Wil er wel graag een technische midden velder voor terug die minimaal 10 per competitie scoort
Maher?
We moeten een goede vm hebben met inzicht
quote:
Prima transfer. Je zal maar met Hiljemark op je middenveld moeten spelen.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef rubbereend het volgende:[..]
Nogmaals, je gaat nu al in op een salaris waarvan je niet eens weet wat hij wil verdienen, Gomes wil graag terug, en als dat verlangen zo groot is, dan zal hij na zijn lucratieve jaren in Engeland en Duitsland echt wel bereid zijn om een voor PSV gunstig salaris te accepteren.
quote:
Mirror: Newcastle United bezig met Jeroen Zoet
9 juli 2013
Volgens het Britse tabloid The Mirror is Newcastle United bezig met de komst van Jeroen Zoet. De jonge PSV keeper zou de tweede keeper van de Engelsen moeten worden achter Tim Krul. Volgens de krant is de directie van de club bezig om Zoet voor 2,5 miljoen pond naar Engeland te halen.
PSV Netwerk
Of de club en Zoet zelf openstaan voor een vertrek is onduidelijk. Eerder werd Zoet in verband gebracht met Sunderland. Indien het uiteindelijk tot een vertrek van Tyton of Zoet komt, lijkt PSV doelman Gomes terug te willen halen.
Ik vraag me af of er ook nog iemand blijft
quote:
Natuurlijk weer met een az verleden

Brands zijn netwerk is echt veel te mager.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 juli 2013 @ 00:08:46
rubbereend
JUICHEN
quote:
er gingen al eerder geruchten rond Zoet, maar hij wil niet weg.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Zoet blijft sowieso. Tenzij er een hoofdprijs voor wordt gegeven.
quote:
Voor 2.5 miljoen pond

dat is volgens mij nog minder dan die andere Engelse club zou willen bieden aan PSV.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dat moet nog steeds als Schaars komt. Potentieel een leuke aankoop, maar ik moet het nog maar zien.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Als je ziet wie er nu komen en genoemd worden is het inderdaad een heel heel heel mager netwerk. AZ/Nederlands, daar komt het eigenlijk op neer. Met uitzondering van ene Arias.
quote:
Cocu heeft het volste vertrouwen in Hiljemark, en moet zeggen als je zijn laatste trainingsarbeid en wedstrijden hebt gezien (wat jij dus kennelijk niet hebt gedaan je slechts op VDG en Derksen van vorig seizoen baseert), dan zou je zien dat hij met veel meer vertrouwen, verantwoordelijkheid, en kunde staat te spelen.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef DeParo het volgende:[..]
Cocu heeft het volste vertrouwen in Hiljemark, en moet zeggen als je zijn laatste trainingsarbeid en wedstrijden hebt gezien (wat jij dus kennelijk niet hebt gedaan je slechts op VDG en Derksen van vorig seizoen baseert), dan zou je zien dat hij met veel meer vertrouwen, verantwoordelijkheid, en kunde staat te spelen.
Ik heb het niet gezien, maar volgens mij was het vandaag weer niet al te best tegen Eindhoven
quote:
??
Hiljemark was vandaag de beste man haha, niet al te moeilijk uiteraard, maar toch

.
Na een geweldige pot tegen Vitesse werd er al over Hilje heengezeken. Iets met gelijke kansen en papegaaien
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef DeParo het volgende:[..]
Cocu heeft het volste vertrouwen in Hiljemark, en moet zeggen als je zijn laatste trainingsarbeid en wedstrijden hebt gezien
(wat jij dus kennelijk niet hebt gedaan je slechts op VDG en Derksen van vorig seizoen baseert), dan zou je zien dat hij met veel meer vertrouwen, verantwoordelijkheid, en kunde staat te spelen.
Fijn dat je dit voor mij bepaald, maar nee. Ik heb hem vaak genoeg zien spelen, en heb hem werkelijk nog geen enkele nuttige pass zien geven of een tegenstander op een kundige wijze zien afstoppen.
Natuurlijk is het het mogelijk dat hij dit jaar wel progressie zal boeken. Immers moet ook hij wennen aan de nieuwe omgeving, maar ik vond het vorig seizoen wel heel erg matig...
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Fijn dat je dit voor mij bepaald, maar nee. Ik heb hem vaak genoeg zien spelen, en heb hem werkelijk nog geen enkele nuttige pass zien geven of een tegenstander op een kundige wijze zien afstoppen.
Natuurlijk is het het mogelijk dat hij dit jaar wel progressie zal boeken. Immers moet ook hij wennen aan de nieuwe omgeving, maar ik vond het vorig seizoen wel heel erg matig...
Knap op basis van twee wedstrijden waarvan hij er een heel goed speelde en een inderdaad heel slecht. Maar inderdaad, jonge speler en laat nu in de voorbereiding (wat dat ook mag zeggen uiteraard) veel goede dingen zien, benieuwd of hij de investering waar is maar op basis van wat Cocu zegt zit het wel goed voor het komende seizoen en daar ben ik tevreden mee.
Bakkali!!!!!11
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:16 schreef DeParo het volgende:[..]
Knap op basis van twee wedstrijden waarvan hij er een heel goed speelde en een inderdaad heel slecht. Maar inderdaad, jonge speler en laat nu in de voorbereiding (wat dat ook mag zeggen uiteraard) veel goede dingen zien, benieuwd of hij de investering waar is maar op basis van wat Cocu zegt zit het wel goed voor het komende seizoen en daar ben ik tevreden mee.
Twee volledige wedstrijd wellicht, maar ik heb hem meerdere keren zien invallen. En met zien bedoel ik het veld oplopen, want daarna was hij verdwenen.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Twee volledige wedstrijd wellicht, maar ik heb hem meerdere keren zien invallen. En met zien bedoel ik het veld oplopen, want daarna was hij verdwenen.
Zoals het hele team, maar goed, desalniettemin te weinig om je opmerking van net mee te staven, hoe oud is hij 21 ofzo, komt in een slecht draaiend PSV geef hem de ruimte.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Als je ziet wie er nu komen en genoemd worden is het inderdaad een heel heel heel mager netwerk. AZ/Nederlands, daar komt het eigenlijk op neer. Met uitzondering van ene Arias.
Belachelijk. Ik snap niet waarom andere "belangrijke" mensen er niet iets tegen doen. Bovendien heeft hij heel de Nederlandse transfermarkt kapot gemaakt. Laat de scouts het werk doen aub.
Zoet naar Newcastle? Gaan echt allemaal weg zeg
2,5 miljoen pond mogen ze met hem op de foto.
Zoet wordt 1ste keeper
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Mirror:
Hier stopte ik met lezen. Dikke duim krant.
Hiljemark op de training is trouwens ook een genot om naar te kijken. Werkt hard, is technisch en vindt het nu al geen probleem om zijn medespelers te sturen of geintjes met ze uit te halen. Genoeg bravoure. Inderdaad vorig seizoen wat wisselvallig, maar dat is logisch gezien het gebrek aan rust en de sfeer bij PSV.
Natuurlijk heeft hij nog niet de ervaring van Strootman. Toch zie je aan een aantal dingen dat hij veel talent heeft. Gisteren sowieso de beste man van het veld, met Bakkali wat mij betreft.
Een nieuwe speler moet je eigenlijk ook pas gaan beoordelen in zijn 2e seizoen.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Inderdaad. Wat een kolderbericht.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Dat sowieso. Het is ook belachelijk dat zo'n snor en andere 'kenners' zo'n jongen na één basisplaats en twee invalbeurten al tot op de sokken afbranden.
Terwijl zo'n Sana als hij twee keer een man voorbijkomt wordt bejubeld alsof hij de nieuwe Overmars is. Nou, dat hebben we gezien die zakte er ook doorheen toen de verdedigers zijn ene trucje doorhadden. En dan wordt het argument 'weinig rust' wel ineens op tafel gegooid...
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 09:02 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Dat sowieso. Het is ook belachelijk dat zo'n snor en andere 'kenners' zo'n jongen na één basisplaats en twee invalbeurten al tot op de sokken afbranden.
Terwijl zo'n Sana als hij twee keer een man voorbijkomt wordt bejubeld alsof hij de nieuwe Overmars is. Nou, dat hebben we gezien die zakte er ook doorheen toen de verdedigers zijn ene trucje doorhadden. En dan wordt het argument 'weinig rust' wel ineens op tafel gegooid...

Niet om het een of ander maar zullen we dan ook Sana pas op zijn tweede seizoen gaan beoordelen? Anders is het nogal een beetje tegenstrijdig met waar je het mee eens bent.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 09:02 schreef Knalerwtje het volgende:[..]

Net aks Boerrigter die ineens door oa Jan Mulder gehypt werd.
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
quote:
Jan Mulder heeft nog nooit iets zinnigs over voetbal gezegd.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Dat blijkt weer.
Erger me altijd kapot aan die man.
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 09:05 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Niet om het een of ander maar zullen we dan ook Sana pas op zijn tweede seizoen gaan beoordelen? Anders is het nogal een beetje tegenstrijdig met waar je het mee eens bent.
Ik beoordeel hem nog niet, ik geef alleen aan dat de snor hierin met twee maten meet.
quote:
Het is net een mens he.
quote:
Klopt. Maar in het vak van journalist/analist zou je objectiviteit mogen verwachten. En dat is ver te zoeken.
quote:
VI is puur vermaak en heeft wmb maar bar weinig met journalistiek te maken.
ajacied4lf
alors1234
quote:
Met zijn 2-3 heeft hij een heleboel goed gemaakt.

OT: Gefeliciteerd alvast met jullie megadeal
★★★
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Fijn dat je dit voor mij bepaald, maar nee. Ik heb hem vaak genoeg zien spelen,
en heb hem werkelijk nog geen enkele nuttige pass zien geven of een tegenstander op een kundige wijze zien afstoppen.Natuurlijk is het het mogelijk dat hij dit jaar wel progressie zal boeken. Immers moet ook hij wennen aan de nieuwe omgeving, maar ik vond het vorig seizoen wel heel erg matig...
5:00
Maar dat is het ook eigenlijk wel
Ik heb so far ook nog weinig vertrouwen in Hiljemark. Hoop dat ik er langs zit en Cocu terecht zoveel vertrouwen in hem heeft.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Welk nummer krijgt Bruma dan?
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
En rikje meldt dat er weer interesse is in een speler. Ik hoop mano marcelo of willems.
quote:
Zal Zoet zijn die naar Newcastle United kan.
quote:
Of Toivonen. Ik hoop echt dat Zoet blijft. De kans om een jongen uit de eigen jeugd in de goal te zien vind ik (als voormalig keeper) ontzettend gaaf.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 11:17 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Of Toivonen. Ik hoop echt dat Zoet blijft. De kans om een jongen uit de eigen jeugd in de goal te zien vind ik (als voormalig keeper) ontzettend gaaf.
Ik hoop het ook. Het zou anders ook een beetje voelen alsof ie geen kans zou hebben gekregen bij PSV.
Bod van Newcastle van 2 miljoen op Zoet afgewezen. Nou nou, wat een nieuws weer van Rik.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 11:17 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
uit de jeugd van Veendam natuurlijk.
quote:
Wat jij wil. In ieder geval Nederlandse jeugd.
Wie weet wil Cocu ten koste van alles Gomes terug halen om zo toch wat ervaring te geven aan de piepjonge verdediging. Iets anders zinnigs valt er echt niet van te maken.
@RikElfrink: #Rekik is voor een jaar gehuurd, #PSV heeft geen optie tot koop kunnen bedingen.
Raar beleid....
Ongelooflijk zeg. Ze weten de weg naar Eindhoven wel opeens te vinden
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef Chase_Utley het volgende:Wie weet wil Cocu ten koste van alles Gomes terug halen om zo toch wat ervaring te geven aan de piepjonge verdediging. Iets anders zinnigs valt er echt niet van te maken.
@RikElfrink: #Rekik is voor een jaar gehuurd, #PSV heeft geen optie tot koop kunnen bedingen.
Raar beleid....
Mooie aanwinst voor Jong PSV dus
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:[..]
Waarom zou je een speler voor Jong PSV huren? Met dat team kan je niks winnen, dus kan je net zo goed iemand uit de jeugd voor de leeuwen gooien
Rekik wordt niet voor Jong PSV gehuurd hoor.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:[..]
Waarom zou je een speler voor Jong PSV huren? Met dat team kan je niks winnen, dus kan je net zo goed iemand uit de jeugd voor de leeuwen gooien
Het was niet serieus. Ik doelde op het feit dat Toivonen en Manolev naar Jong PSV worden verbannen als ze niet bijtekenen, en Rekik met een 1-jarig contract een basisplaats gaat krijgen.
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 11:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Het was niet serieus. Ik doelde op het feit dat Toivonen en Manolev naar Jong PSV worden verbannen als ze niet bijtekenen, en Rekik met een 1-jarig contract een basisplaats gaat krijgen.
Dat is toch ook niet zo gek?
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 11:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Manolev en Toivonen zijn in het bezit van PSV, vertegenwoordigen kapitaal. Dat kun je niet weg laten lopen, daarom 'moeten' ze bijtekenen.
Rekik is van City en kan dus gewoon gebruikt worden.
Is toch niet zo moeilijk?
quote:
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 12:44 schreef StijnDa het volgende:[..]
Manolev en Toivonen zijn in het bezit van PSV, vertegenwoordigen kapitaal. Dat kun je niet weg laten lopen, daarom 'moeten' ze bijtekenen.
Rekik is van City en kan dus gewoon gebruikt worden.
Is toch niet zo moeilijk?
Je hoeft mij niet uit te gaan leggen hoe het zit

Het is krom beleid. Leg dit maar eens uit aan Toivonen die straks in de JL speelt. Als je dit (idiote) beleid al wilt voeren, dan moet je het ook goed en rechtlijnig doen. 1-jarig contract = 1-jarig contract. Zonder mitsen en maren.
Over kapitaalsvernietiging gesproken.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
[..]

Het is krom beleid. Leg dit maar eens uit aan Toivonen die straks in de JL speelt.
Als je dit (idiote) beleid al wilt voeren, dan moet je het ook goed en rechtlijnig doen. 1-jarig contract = 1-jarig contract. Zonder mitsen en maren.
Je snapt het niet dus
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
[..]

Het is krom beleid. Leg dit maar eens uit aan Toivonen die straks in de JL speelt. Als je dit (idiote) beleid al wilt voeren, dan moet je het ook goed en rechtlijnig doen. 1-jarig contract = 1-jarig contract. Zonder mitsen en maren.
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
quote:
[..]

quote:
Ja, oh, oke
Je snapt mij eerder niet. Het gaat mij niet om het punt dat die spelers voor PSV kapitaal vertegenwoordigen. Het gaat erom dat je een Toivonen in het 2e zet, terwijl je hem nog uitstekend kunt gebruiken, en dan zijn salaris en een mogelijke transfersom helemaal ziet verbranden, dan wanneer je hem gewoon gebruikt met dat 1-jarige contract. Het beleid om dit kapitaal op deze manier te verdedigen, doe je teniet door 1. dat kapitaal te vernietigen, omdat hij hierna helemaal niks meer waard is, en 2. door wel 1jaar geld uit te geven aan een Rekik, wie daarna weer verdwenen is. Al dan niet in het bezit van PSV doet er niet toe. Het gaat erom dat je de investeringen (deels) terug wil zien, maar er dus uiteindelijk niks voor terugkrijgt.
quote:
[..]

Iets met full retard gaan
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
quote:
[..]

Wat?
quote:
2014 met optie tot 2016 volgens mij. Voor 4-5mio eigenlijk al niet meer te houden
Er zijn twee argumenten om een speler met een aflopend contract naar het tweede te sturen.
1. De transferwaarde die je wilt beschermen door hem onder druk te zetten.
2. Geen plek in je selectie of basiself willen opvullen met iemand die er het jaar daarop niet meer is, omdat je wilt bouwen aan een nieuw elftal.
Het eerste is bij PSV nu van toepassing, maar het tweede argument kunnenze nu niet meer gebruiken...
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 13:24 schreef Knalerwtje het volgende:Er zijn twee argumenten om een speler met een aflopend contract naar het tweede te sturen.
2. Geen plek in je selectie of basiself willen opvullen met iemand die er het jaar daarop niet meer is, omdat je wilt bouwen aan een nieuw elftal.
Het eerste is bij PSV nu van toepassing, maar het tweede argument kunnenze nu niet meer gebruiken...
Kijk jongens. Dit is een inhoudelijke reactie.
Maar ook 1 is al plausibel. Vertrekt Toivonen niet, of tekent hij niet bij, ben je ook alles kwijt. Sterker nog, je verneukt 'm een jaar lang terwijl je 'm gewoon had kunnen gebruiken. Ik zie niks in dit beleid, en het druist tegen allerlei zaken in.
Maar zo ontstaan dus mitsen en maren. Ik moet 't ook nog maar eerst zien dat Toivonen niet meer gebruikt gaat worden. Nood breekt wed.. En ze bedenken dan vast weer een 3e of 4e argument.
Je stelt Toivonen dus als voorbeeld, zodat anderen wèl bijtekenen/vertrekken
Die Rekik is wel een beest vergeleken met Marcelo
quote:
Doen ze dat in de badkamer?
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 13:24 schreef Knalerwtje het volgende:Er zijn twee argumenten om een speler met een aflopend contract naar het tweede te sturen.
Misschien heeft Toivonen aangegeven te willen verlengen mocht hij blijven.
quote:
Hij bleef toch maar een jaar?
quote:
Wanneer en met wie wil hij dan kampioen worden?
quote:
Dan stuur hem maar meteen terug. Zo'n labiele onrealistische gek hebben we niet nodig.
quote:
Uh oké, volgende keer maar zeggen dat ze voor de 3de plek gaan.
quote:
Zo beter knalerwtje?
quote:
Perfect. Ik houd daar wel van. Beetje realisme hier en daar.
quote:
Doet me een beetje denken aan Jetro Willems die toen hij zijn eerste contract kreeg in een interview met PSV TV riep dat hij voor de derde ster wilde gaan
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Doet me een beetje denken aan Jetro Willems die toen hij zijn eerste contract kreeg in een interview met PSV TV riep dat hij voor de derde ster wilde gaan

Over labiel gesproken...
quote:
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef Scarface88 het volgende:[..]

quote:
Het is een geintje man. Natuurlijk is het een prima bericht. Getuigt van de juiste mentaliteit.
quote:
Newcastle meldt zich bij PSV met bod op doelman Zoet
10/07/2013 16:01
Newcastle United heeft een eerste bod uitgebracht op PSV-keeper Jeroen Zoet. De Engelse Premier League-club gaat er vanuit dat Tim Krul deze transfertermijn zal vertrekken en heeft opnieuw zijn oog laten vallen op een jonge Nederlandse vervanger.
Zoet stond vorig seizoen als huurling onder de lat bij RKC Waalwijk maar is dit seizoen teruggeroepen naar Eindhoven. Het is onbekend wat de Engelse club precies heeft geboden voor de doelman van Jong Oranje. (Taco van den Velde)
quote:
quote:
EINDHOVEN - PSV heeft een bod van Newcastle United resoluut van tafel geveegd. De club uit de Premier League heeft 2 miljoen euro over voor de keeper, PSV wil Zoet in Eindhoven houden.
Zoet is afkomstig uit de eigen jeugd van PSV en keepte de afgelopen twee jaar bij RKC. Dat deed hij dusdanig goed dat PSV in hem voor de toekomst een eerste keeper ziet.
Technisch manager Marcel Brands gaf afgelopen week nog aan dat PSV de komende periode met Zoet om tafel wil om over zijn contract te praten. Hij heeft nog een verbintenis tot het einde van dit seizoen, met een extra optiejaar (tot 2015). Andere spelers zagen hun verbintenis al opgewaardeerd en meerdere jaren verlengd worden.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Georginio Wjjnaldum verruilde Feyenoord twee jaar geleden voor PSV in de hoop kampioen te worden, maar van dat streven is nog weinig terechtgekomen. Spijt van de overstap heeft de jonge aanvaller echter nog 'geen seconde' gehad, ook niet nu zijn ex-club onder Ronald Koeman de weg omhoog weer heeft hervonden.
“Mensen zeggen: ‘Haha, hij is geen kampioen geworden’. Klopt. En het klopt ook dat Feyenoord zich in de afgelopen twee jaar sterk heeft ontwikkeld”, vertelt Wijnaldum in Voetbal International. “Maar weet je, ik wist dat Feyenoord zulke stappen zou gaan zetten, ik herkende het talent echt wel, maar alles heeft een reden, dus ook mijn vertrek.”
Naar eigen zeggen waren er meerdere factoren die zijn vertrek bij Feyenoord in een stroomversnelling brachten. “Er zijn dingen gebeurd waardoor ik wel móést”, stelt Wijnaldum. De 22-jarige Rotterdammer wil nog niet zeggen wat er is gebeurd, maar hoopt ooit in de gelegenheid te zijn om fans van zijn voormalige club de waarheid te vertellen.
Kenju
Say It!!??
quote:
Je zou inderdaad vergeten dat hij nog maar 22 is....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Zit nog wel wat rek in, al zal hij nooit het overzicht leren wat nodig is voor zijn favoriete positie achter de spits. Hij moet gewoon leren om centraal op het middenveld ballen af te pakken en op te stomen wanneer dat kan, soort Hutchinson of Davids rol ligt hem mogelijk wel.
quote:

Triest inderdaad
quote:
Wat een teringsite. Zit Ajacied422 daar in de redactie?
quote:
Ze hebben nu de reacties uitgeschakeld en de titel aangepast
Ze hebben gewoon gelijk, wij kopen een speler en daarna jullie ook. Overduidelijk dat die snel gekocht is om Ajax na te doen.
Wat een player die Locadia.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:Ze hebben gewoon gelijk, wij kopen een speler en daarna jullie ook. Overduidelijk dat die snel gekocht is om Ajax na te doen.
Was laatst ook al zo. Speelde Ajax een oefenwedstrijd en een paar dagen later PSV ook opeens.
Ik walg van dat gedrag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Caland het volgende:[..]
Was laatst ook al zo. Speelde Ajax een oefenwedstrijd en een paar dagen later PSV ook opeens.
Ik walg van dat gedrag.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:Ze hebben gewoon gelijk, wij kopen een speler en daarna jullie ook. Overduidelijk dat die snel gekocht is om Ajax na te doen.
Ajax scout ook bij die clubs, kan nooit veel zijn.
quote:
Dat zou me niks verbazen; de laatste 5 gescoute spelers van PSV waren allemaal van een bedroevend niveau.
quote:
Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. PSV heeft patent op matige spelers van Utrecht. We hebben allemaal gezien hoe het daarmee afloopt.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. PSV heeft patent op matige spelers van Utrecht. We hebben gezien hoe het daarmee afloopt.
De Piet was nou geen klapper
quote:
Zijn laatste anderhalf seizoen in acht nemende hebben we een werelddeal gemaakt.
quote:

Ik wist dat ze ver afgegleden waren, maar dit slaat werkelijk alles.
quote:
Iemand moet die Rik duidelijk maken dat hij hier niet zo goed in is.
Wat o wat zal er zo op ed.nl staan jongens? Spannend.
Lemming22
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:[..]
Iemand moet die Rik duidelijk maken dat hij hier niet zo goed in is.
Wat o wat zal er zo op ed.nl staan jongens? Spannend.
De geldwagens zijn onderweg uit Rome
quote:
Ik weet niet of je daar nou wel zo blij mee moet zijn. Het lijkt mij iig handig dat de supporters geen kampioenschap van Cocu gaan verwachten.
20 miljoen volgens Rik. Dat is wel een hele mooie deal.
Cavaliers
Retired.
quote:
Nou die is weg dus. Nu nog een bankgarantie.
Goed bedragje hoor.
Breekfast
Ondertitel
Voorronde CL is pas over 21 dagen, tijd zat.
Lemming22
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:[..]
Ik weet niet of je daar nou wel zo blij mee moet zijn. Het lijkt mij iig handig dat de supporters geen kampioenschap van Cocu gaan verwachten.
Dat was al niet terecht, maar nu zeker niet meer inderdaad. Maar 20 miljoen verdienen in deze tijd is gewoon een geweldige deal. Ookal raak je daarmee Strootman kwijt.
20mio, ongelooflijk
quote:
idd, dacht eerst altijd aan 30 miljoen.
quote:
Als PSV kampioen was geworden en CL had gespeeld misschien, ja. 20 miljoen voor een speler die zich alleen in de Eredivisie heeft laten zien is gewoon erg veel.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef M51 het volgende:[..]
Als PSV kampioen was geworden en CL had gespeeld misschien, ja. 20 miljoen voor een speler die zich alleen in de Eredivisie heeft laten zien is gewoon erg veel.
EL en Oranje
Breekfast
Ondertitel
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef M51 het volgende:[..]
Serieus op zijn opmerking ingaan
quote:
Paulinho gaat voor eenzelfde bedrag naar de Spurs. Zegt genoeg, denk ik.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 00:00 schreef Breekfast het volgende:[..]
Hij heeft zijn verdedigers al aangetrokken. Dom achteraf, met dit geld had je beter kunnen krijgen dan Bruma en die gast van Man City
Die gast is toch jullie

Rekik

waar je geen kritiek op mag hebben?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Van HMF misschien niet

Ik moet het allemaal nog maar zien met die aankopen/huurlingen. Alleen Maher is een aankoop die er in mijn ogen direct zal staan. Bruma/Rekik en

Jozefzoon

moet ik nog maar zien. Verwacht er niet al teveel van.
Brands gaat morgen handje contantje die gemeentedeal terugbetalen
quote:
Waterman
Hutchinson - Marcelo - Bouma - Pieters
van Bommel - Toivonen - Strootman
Wijnaldum - Lens - Mertens
Alleen Wijnaldum en waarschijnlijk Toivonen over
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Waterman

Daarom, als je dus nu PSV wil gaan afzeiken omdat ze geen kampioen worden aankomend seizoen snap je niet heel veel van voetbal. Volgend jaar een opbouw jaartje om in 2014-2015 te vlammen met een ingespeelde selectie, aangevuld met gerichte aankopen (Voor zover dat laatste mogelijk is met Brands

)
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 01:01 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Daarom, als je dus nu PSV wil gaan afzeiken omdat ze geen kampioen worden aankomend seizoen snap je niet heel veel van voetbal. Volgend jaar een opbouw jaartje om in 2014-2015 te vlammen met een ingespeelde selectie, aangevuld met gerichte aankopen (Voor zover dat laatste mogelijk is met Brands

)
Alleen irritante spelers ook weg (volgens mensen hier)
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 01:01 schreef GotenSSJ het volgende:[..]

)
Opbouwen met spelers die je voor een jaartje hebt gehuurd.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
...

We hebben er vast 1 die we af kunnen schrijven, weliswaar om een iets andere reden, dat was snel
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Waterman

Toivonen gaat toch ook wel weg? Of gaat hij bijtekenen?
Oh.
quote:
waarschijnlijk
aannemelijk, iets dat vermoedelijk zo is
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Ja dat vermoeden zal wel ergens op gebaseerd zijn neem ik aan.
Oh.
quote:
Hij wilt niet naar Stoke iig.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Maar hij zal niet spelen als hij niet bijtekent toch? Volgens mij was dat het beleid van PSV.
Oh.
quote:
Mag hij in de JL ballen idd. Maar hij is nu al boos daarom
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Ja hij wil natuurlijk gewoon volgend jaar transfervrij weg. Aan de ene kant snap ik het wel, hij heeft niet voor niks zo'n contract getekend

.
Oh.
20 mln Strootman

Monstertransfer.
Complicaties...
quote:
Denk dat het niet onverstandig is om Toivonen gewoon op te stellen dit seizoen en transfervrij te laten vertrekken. Er zijn al veel dragende spelers weg.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 01:50 schreef LuNaTiC het volgende:Pfff natuurlijk wel blij met dat bedrag maar toch weer een belangrijke, zo niet de belangrijkste schakel weg. Scheelt nog wel een slok op een borrel zo (al heeft hij toch minder laten zien dan hij in potentie had kunnen/moeten doen).
Nieuwe elftal is wel echt helemaal onherkenbaar zo. Wel veel talentvolle en jonge speler, maar ik hoop toch dat er nog wat meer ervaring bijkomt, met name in de verdediging en op het middenveld... (Overgang van Schaars zal dan wel niet lang meer duren, tenzij Sporting principieel gaat doen, Schaars teveel wil verdienen, of PSV voet bij stuk houdt ondanks dat ze nu geld te besteden hebben (of een combinatie van die drie).
Schaars kopen is echt wanbeleid en past niet in de huidige "koers" die PSV heeft ingezet. Heeft inderdaad een dik salaris, is duur en aardig op leeftijd dus geen transferwaarde meer. Had je net zo goed Engelaar kunnen verlengen
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 02:03 schreef LuNaTiC het volgende:Ik ben het op zich met je eens, maar als de voorwaarden wel goed blijken te zijn.. Wat is het alternatief? Wel leuk zo'n talentvol jong team maar het lijkt me ook een beetje ongebalanceerd. Nu weet ik dat dat nooit anders is geweest de afgelopen jaren, dus misschien is het ook wel geen argument, maar dat had ook met andere zaken te maken.
Toivonen gewoon zijn contract uit laten dienen, dat geld ben je anders sowieso kwijt als je 'm in Jong PSV laat spelen. Denk dat je met Maher, Hiljemark en Toivonen een prima middenveld hebt mits Toivonen zijn verdedigende taken goed uitvoert.
quote:
Ik juich pas als hij daar op het trainingsveld staat. Die bankgarantie moet eerst maar eens geregeld zijn....
En dan Zoet ook nog weg.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 07:49 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik juich pas als hij daar op het trainingsveld staat. Die bankgarantie moet eerst maar eens geregeld zijn....
En dan Zoet ook nog weg.
Het zal echt wel gebeuren hoor, De Rossi gaat naar Chelski dus ze moeten ook wel, of het echt 20 wordt is de vraag maar het zal er dicht tegen aan zitten.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 07:51 schreef Tarado het volgende:[..]
Het zal echt wel gebeuren hoor, De Rossi gaat naar Chelski dus ze moeten ook wel, of het echt 20 wordt is de vraag maar het zal er dicht tegen aan zitten.
Prima bedrag natuurlijk. Belachelijk eigenlijk.
Ik ben wel echt benieuwd hoe de selectie er straks uitziet als het seizoen op weg is.
J83
New kid, be nice
quote:
Dat is nou niet echt waar je als PSV supporter blij van zou moeten worden.
Netjes die 20 miljoen voor Strootman. Ik ben benieuwd wat er met dat geld gaat gebeuren.
quote:
Laat maar, dat krijg je ze toch niet aan het verstand.
quote:
Hoe erg ik het ook vind, maar voor een keeper die nog niets ECHT heeft laten zien, kun je zo'n bedrag eigenlijk niet weigeren.
Doorverkoop clausule er in en uitzwaaien.
Vind ik ook een hoop geld voor Zoet ja. Centjes zat straks in Eindhoven.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Die ook. Allemaal troep media.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Lemming22
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 09:03 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Hoe erg ik het ook vind, maar voor een keeper die nog niets ECHT heeft laten zien, kun je zo'n bedrag eigenlijk niet weigeren.
Doorverkoop clausule er in en uitzwaaien.
Het ligt eraan. PSV heeft het geld na de verkoop van Strootman niet dringend meer nodig. Als (áls) Zoet echt zo goed is en wordt als sommigen zeggen, dan zou ik hem houden. Liever dan een keeper die nog een jaar of 3 à 4 stabiliteit biedt achterin, dan 5 miljoen bijschrijven en maar hopen dat Brands een geschikte vervanger weet te vinden.
Buiten die 20 miljoen ben ik benieuwd in hoeveel termijnen dat het bedrag naar Eindje komt.. Als het in 345 termijnen is heb je er nog geen zak aan.
quote:
Telegraaf is op het gebied van Ajax 95% op het juiste.
quote:
Kutclub en kutkrant gaan natuurlijk goed samen.
Hiljemakker aanvoerder komend jaar. Goed interview op nu.nl, die jongen heeft de X- factor.
quote:
Je bedoelt het ed dus?
quote:
Geen geweldige krant, maar heel wat beter dan de Telegraaf.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 09:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:Buiten die 20 miljoen ben ik benieuwd in hoeveel termijnen dat het bedrag naar Eindje komt.. Als het in 345 termijnen is heb je er nog geen zak aan.
Zoals jullie lening...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:
Het is ook vooral persoonlijk en afhankelijk van je politieke voorkeur en dergelijke. Plus dat het een regionale versus een landelijke krant is.
Los van het sport stuk is het ED veel politiek neutraler en dus objectiever in de berichtgeving. Op sport gebied heeft het ED de primeurs bij PSV en de Telegraaf bij Ajax.
Telegraaf is een tyfus krant en qua non Aax gerelateerde kranten te debiel voor woorden. Het AD is tegenwoordig ook van een zeer laag niveau. Doet niets onder voor de Telegraaf.
Wat een eikels in het Feyenoord topic. Lijken wel gefrustreerd of zo.
quote:

^239237239
Wat is Eriksen dan wel niet waard? 50 miljoen of zo.
Lemming22
quote:
Wijnaldum: 'Ik accepteer het, maar heb er moeite mee'
PSV heeft in Adam Maher een nieuwe spelmaker in huis en dus dreigt voor Georginio Wijnaldum weer een bijrol aan de rechterkant. De 22-jarige Rotterdammer legt zich er niet bij neer, zegt hij in een interview met het weekblad Voetbal International..
Hij ging als 10 naar PSV, maar speelt er als hangende rechterspits. 'Klopt', zegt Wijnaldum, 'maar wel met de vrijheid naar binnen te trekken. Het voelt als een tussenoplossing, ik accepteer het, maar heb er moeite mee. Uiteindelijk sta ik toch vooral het veld breed te houden om de middenvelders ruimte te geven.'
'En af en toe heb je dan ook nog zo'n back tegenover je die er steeds overheen gaat, zodat ík mee moet lopen, dat zijn de ergste. Gelijk hebben ze, hoor, maar ik heb een hekel aan zulke spelers. Daarom heb ik liever dat de trainer mij dan de vrijheid geeft naar binnen te trekken, zodat die back mij moet volgen.'
Als we toch lekker aan het verkopen zijn, kan deze zeur dan ook in de etalage? Hij is geen 10, wordt geen 10 en moet accepteren dat hij gewoon op rechtsbuiten moet gaan staan. En dus meelopen met de opkomende back van de tegenstander. "Daar heb ik een hekel aan". Slim hoor, om je zwakke punt openbaar te maken in een landelijk medium.
quote:
Dat is altijd zo in de meeste topics, andere meningen zijn niet gewenst.
quote:
Eriksen nog 1 jaar, Strootman nog 3 jaar.
Wel logisch nadenken.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Je bent een komma vergeten. 5,0.
Kenju
Say It!!??
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 21:10 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Zit nog wel wat rek in, al zal hij nooit het overzicht leren wat nodig is voor zijn favoriete positie achter de spits. Hij moet gewoon leren om centraal op het middenveld ballen af te pakken en op te stomen wanneer dat kan, soort Hutchinson of Davids rol ligt hem mogelijk wel.
Totaal niet. Sowieso zou ik Hutchinson en Davids niet vergelijken. De laatst genoemde was meer proactief. Verder had hij nog wel het inzicht om een bal te geven (hoewel dat misschien eigen is aan iemand die in de absolute top speelt). Wijnaldum heeft het fysieke vermogen ervoor niet. Ook niet voor een Hutchinson-rol, wat feitelijk vooral in de weglopen is, en zonder slidings en fysiek vertoon een bal afpakken en meteen afgeven.
Wijnaldum is een loper, een dribbelaar. Inderdaad zonder inzicht en ook geen fantastische passeerbeweging en ik denk ook niet dat hij dat gaat leren. Het is iemand die tussen de linies de bal moet overbrengen, een getrokken gat in moet duiken en in de 16 een bal moet afgeven. Een soort John de Jong-rol zegmaar. Tenminste, daar acht ik hem het meest geschikt voor.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Zeker wel. Die man maakt ons persoonlijk kampioen. En ja daar wil ik wel een weddenschap voor afleggen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
hahaha, waar wil je om wedden?
quote:
Ik hoop het niet voor jullie.
quote:
Als Tyton vertrekt moet je Gomes halen. Zoet moet je niet laten vertrekken. Maar als 'ie vertrekt, kan je beter die van Utrecht halen
quote:
Wat
Als Tyton gaat Gomes halen, als Zoet gaat keeper van Utrecht halen?
quote:
Ik denk dat RubenSosa met iets te veel nostalgie naar hem kijkt. Die kerel heeft al jarenlang niets meer gepresteerd.
quote:
Ja. Denk eens na wat ik daarmee zou bedoelen.
quote:
Tweede seizoen bij Tottenham door de fans gekozen tot beste speler van die club en vorig seizoen bij Hoffenheim was hij ook erg goed (in 9 wedstrijden die hij keepte gemiddeld 1 tegentreffer, rest van het seizoen met andere keeper iets van 2,50 per duel) totdat hij zijn hand brak. Valt wel mee dus.
quote:
Zoet, Gomes en Tyton zijn op het moment van vergelijkbaar niveau m.i. Gomes lichte voorsprong.
Tyton schat ik nog het laagst in, Ruiter (bedoel je neem ik aan) nog lager.
Ik kan er dus met mijn hoofd niet bij waarom je bij vertrek Zoet Ruiter wil halen maar bij vertrek Tyton Gomes.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Tweede seizoen bij Tottenham door de fans gekozen tot beste speler van die club en vorig seizoen bij Hoffenheim was hij ook erg goed (in 9 wedstrijden die hij keepte gemiddeld 1 tegentreffer, rest van het seizoen met andere keeper iets van 2,50 per duel) totdat hij zijn hand brak. Valt wel mee dus.
Hij is nooit tot speler van het jaar van de Spurs uitgeroepen. In het tweede seizoen van Gomes werd Dawson speler van het jaar.
quote:
Jij bent
af en toe zo ongelooflijk dom
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 12:25 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Hij is nooit tot speler van het jaar van de Spurs uitgeroepen. In het tweede seizoen van Gomes werd Dawson speler van het jaar.
'The Brazil international was their Player of the Year in the 2009/2010 season, when the club qualified for the UEFA Champions League for the first time in their history.'
http://www1.skysports.com(...)signs-for-Hoffenheim
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 12:22 schreef StijnDa het volgende:[..]
Zoet, Gomes en Tyton zijn op het moment van vergelijkbaar niveau m.i.
Tyton schat ik nog het laagst in, Ruiter (bedoel je neem ik aan) nog lager.
Ik kan er dus met mijn hoofd niet bij waarom je bij vertrek Zoet Ruiter wil halen maar bij vertrek Tyton Gomes.
Als Zoet vertrekt en je haalt Gomes, zit je met Tyton en Gomes. Met Tyton heb ik niks, en Gomes blijft de vraag hoe hij het zal doen.
Als Tyton vertrekt, en je haalt Gomes, laat je ze strijden voor de 1e keeperspositie.. Als Gomes verliest, heb je nog zijn ervaring over, die hij zowel aan het team als aan Zoet kan overbrengen. Zoet kan nl nog heel veel van hem leren. En die staat er over 1, 2 jaar ook nog. Voorbeeldje Cillessen.
Als Zoet dus vertrekt is het slimmer om een andere jongere keeper te halen, die een tijd meegaat. Dan de gok nemen met een 30+'er en anders Tyton op te stellen.
Ik schat Ruyter namelijk een stuk hoger in dan Tyton
Toornstra eventueel de opvolger van Strootman? Of heeft iemand betere ideeën?
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Ik had anders 't idee dat ie altijd het lachertje was van Tottenham
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 12:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Als Zoet vertrekt en je haalt Gomes, zit je met Tyton en Gomes. Met Tyton heb ik niks, en Gomes blijft de vraag hoe hij het zal doen.
Als Tyton vertrekt, en je haalt Gomes, laat je ze strijden voor de 1e keeperspositie.. Als Gomes verliest, heb je nog zijn ervaring over, die hij zowel aan het team als aan Zoet kan overbrengen. Zoet kan nl nog heel veel van hem leren. En die staat er over 1, 2 jaar ook nog. Voorbeeldje Cillessen.
Als Zoet dus vertrekt is het slimmer om een andere jongere keeper te halen, die een tijd meegaat. Dan de gok nemen met een 30+'er en anders Tyton op te stellen.
Kan jij wel weinig hebben met Tyton maar die man kan prima keepen. Bovendien is Tyton net zo oud als Ruiter (26), en ik denk meer bekwaam op doel.
Gomes kan echt nog wel mee in de Eredivisie, hij mag dan niet de man zijn van 5 jaar terug, maar dit is niet de Premier League.
Dat Zoet veel van Gomes kan leren, ben ik het mee eens, maar dat zelfde geldt voor Tyton en ook Bertrams zal er veel aan hebben. Met Gomes en Tyton hoef je je absoluut geen zorgen te maken dat je iets tekort komt.
quote:
Dat seizoen dus niet. En keepte toen ook gewoon 31 wedstrijden en zal dus ook wel een belangrijk aandeel hebben gehad in het kwalificeren voor de CL.
quote:
Ik vind Toornstra wel een prima voetballer maar hij speelt pas een half jaartje echt op niveau eigenlijk. Als ik de massa hier moet geloven kost hij inmiddels 5 mln, niet heel gek met een contract tot 2017, maar m.i. is dat wel een hele grote gok. Veel groter dan een Maher van 8 miljoen die al veel meer heeft gepresteerd en ook te duur was volgens velen.
Lastige positie wel, controleurs zijn maar dun bezaaid.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 12:35 schreef StijnDa het volgende:[..]
Kan jij wel weinig hebben met Tyton maar die man kan prima keepen. Bovendien is Tyton net zo oud als Ruiter (26), en ik denk meer bekwaam op doel.
Gomes kan echt nog wel mee in de Eredivisie, hij mag dan niet de man zijn van 5 jaar terug, maar dit is niet de Premier League.
Dat Zoet veel van Gomes kan leren, ben ik het mee eens, maar dat zelfde geldt voor Tyton en ook Bertrams zal er veel aan hebben. Met Gomes en Tyton hoef je je absoluut geen zorgen te maken dat je iets tekort komt.
Bertrams die gaat heel weinig leren, want die gaat er echt nooit komen. Daarnaast doet Tyton nu al moeilijk, omdat hij geen wedstrijden speelt. Laat staan als 'ie achter Gomes staat.
Met het vertrouwen die hij hier krijgt zie ik Gomes nog ver komen ja. Maar met Zoet en/of Gomes als goalies zit je gewoon altijd goed. Met Gomes en Tyton heb je straks weer een 'keepersprobleem', aangezien Gomes ooit stopt, en Tyton snel zal vertrekken.
quote:
Toorsntra sowieso halen. Alleen wordt 't allemaal te aanvallend. Dus zal Schaars ook nog wel gehaald worden.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 12:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Bertrams die gaat heel weinig leren, want die gaat er echt nooit komen. Daarnaast doet Tyton nu al moeilijk, omdat hij geen wedstrijden speelt. Laat staan als 'ie achter Gomes staat.
Met het vertrouwen die hij hier krijgt zie ik Gomes nog ver komen ja. Maar met Zoet en/of Gomes als goalies zit je gewoon altijd goed. Met Gomes en Tyton heb je straks weer een 'keepersprobleem', aangezien Gomes ooit stopt, en Tyton snel zal vertrekken.
Wel heel veel speculatie in één post.
quote:
Was het ook, al heeft hij dat seizoen een wedstrijd of 10 goed gedaan. Ik volg de Spurs ook met wat meer dan gemiddelde belangstelling.
quote:
Als je een goede verdediging hebt staan, (Bruma, Rekik en 2 goede backs) dan kan je het dominerende spel van het tijdperk Hiddink misschien weer gaan spelen

Dan kan je met een aanvallend middenveld elke tegenstander in de Eredivisie kapotspelen
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Was het ook, al heeft hij dat seizoen een wedstrijd of 10 goed gedaan. Ik volg de Spurs ook met wat meer dan gemiddelde belangstelling.
Het vertrouwen dat bij de Spurs ontbrak, krijgt hij hier natuurlijk wel tiendubbel terug. Blijft een keeper die daar gevoelig voor is. Bij Hoffenheim keepte hij ook alweer een stuk beter.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 12:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Het vertrouwen dat bij de Spurs ontbrak, krijgt hij hier natuurlijk tiendubbel terug. Blijft een keeper die daar gevoel voor is. Bij Hoffenheim keepte hij ook alweer een stuk beter.
het vertrouwen ontbrak pas toen Friedel werd gehaald en dat was de schuld van Gomes zelf. Heeft goede wedstrijden afgewisseld met nog veel meer slechtere wedstrijden.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Heb hem bij hoffenheim ook nog zien keepen. Is natuurlijk niet de gomes van 2005-2008, maar nog altijd top 2 van nederland. En dat is wat psv nastreeft..
Als je met deze jonge verdediging zoet erin zet dan is het vragen om problemen...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ik ben overigens ook benieuwd, hoe met met TwitterThijs is op vakantie. Denk dat hij volgend jaar lekker thuis blijft.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 12:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Het vertrouwen dat bij de Spurs ontbrak, krijgt hij hier natuurlijk wel tiendubbel terug. Blijft een keeper die daar gevoelig voor is. Bij Hoffenheim keepte hij ook alweer een stuk beter.
Hij is een heel gevoelig mens, dat klopt. Barst ook van het sentiment als hij terugdenkt aan zijn tijd bij PSV. Had hier toen veel vrienden binnen de club.
Maar hoe is dat nu? Gaat hij nu zich meteen thuis voelen, of krijgen we weer eerst een periode waarin hij moet settelen en slecht keept en veel domme fouten maakt? Dat was tot nu toe overal waar hij onder de lat kwam.
Daarbij blijf ik er bij dat zijn kwaliteiten ongelooflijk overschat worden. Qua reflexen wereldtop, verder gewoon gemiddeld. De verdediging van komend jaar en de speelstijl van PSV zal anders zijn als onder Hiddink, kan Gomes dan ook nog zo goed mee? Ook gelet op zijn vorm de laatste jaren?
Ik denk dat het alleen maar tegen kan vallen. Het is niet de 'wereldkeeper' van weleer. Gewoon herinneren zoals hij in 2005 was en Tyton of Zoet de kans geven.
... begint overigens wel lang te duren met onze Romeinse vrienden.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:Ik denk dat het alleen maar tegen kan vallen. Het is niet de 'wereldkeeper' van weleer. Gewoon herinneren zoals hij in 2005 was en Tyton of Zoet de kans geven.
... begint overigens wel lang te duren met onze Romeinse vrienden.
Gisternacht een akkoord bereikt

echt lang ja..
Coelho
BigGreenEgg
quote:
Lijkt me niet dat Sky Sports zomaar iets verzint.
quote:
Ze kunnen er best een keer naast zitten, zoals hier het geval is. Ook VI zit er hier wel eens naast.
Maar goed, blijft staan dat dat het enige seizoen is waar hij een goed niveau haalden, en eigenlijk ook alleen maar na de winterstop.
quote:
Je hebt gelijk. Je zal er zelf wel naast zitten dus.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 14:09 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ze kunnen er best een keer naast zitten, zoals hier het geval is. Ook VI zit er hier wel eens naast.
Maar goed, blijft staan dat dat het enige seizoen is waar hij een goed niveau haalden, en eigenlijk ook alleen maar na de winterstop.
En bij Hoffenheim ook gewoon prima, ook als ik de reacties van die supporters daar lees. En het is al snel een vooruitgang ten opzichte van Isaksson en Waterman he. Haal je meteen een leider terug die ook nog eens heel goed bij de supporters ligt. Zal de sfeer in het stadion ten goede komen.
quote:
Uh, kan je zelf niet lezen ofzo
Dan kan je zien dat het er toch echt staat.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 14:12 schreef tompsv18 het volgende:[..]
En bij Hoffenheim ook gewoon prima, ook als ik de reacties van die supporters daar lees. En het is al snel een vooruitgang ten opzichte van Isaksson en Waterman he. Haal je meteen een leider terug die ook nog eens heel goed bij de supporters ligt. Zal de sfeer in het stadion ten goede komen.
tja, 9 wedstrijden. Ik beoordeel liever iemand op een langere reeks als je het niet erg vindt. En de laatste jaren heeft hij vaker slecht op niet gespeeld dan goed. En Gomes vind ik nou niet echt een leider.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 14:14 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
tja, 9 wedstrijden. Ik beoordeel liever iemand op een langere reeks als je het niet erg vindt. En de laatste jaren heeft hij vaker slecht op niet gespeeld dan goed. En Gomes vind ik nou niet echt een leider.
Het zal best een kleine gok zijn, maar dat is Zoet ook. Die heeft ook nog helemaal nergens bewezen dat hij klaar is voor PSV 1. Bij RKC wat aardige wedstrijden, maar ook nog genoeg fouten. Op het EK geen geweldige indruk gemaakt. Als je dan 5 miljoen voor zo'n jongen kan krijgen, die nog nooit in het eerste heeft gespeeld, moet je dat gewoon doen. Is bijna net zoveel als Stekelenburg bijvoorbeeld.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 14:17 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Het zal best een kleine gok zijn, maar dat is Zoet ook. Die heeft ook nog helemaal nergens bewezen dat hij klaar is voor PSV 1. Bij RKC wat aardige wedstrijden, maar ook nog genoeg fouten. Op het EK geen geweldige indruk gemaakt. Als je dan 5 miljoen voor zo'n jongen kan krijgen, die nog nooit in het eerste heeft gespeeld, moet je dat gewoon doen. Is bijna net zoveel als Stekelenburg bijvoorbeeld.
Ow eens, maar dan hoef je niet per se Gomes daar voor terug te halen.
En Zoet zou je indien goed genoeg juist als nieuw boegbeeld voor de nieuwe weg kunnen zien. Een "eigen jeugdspeler" die een basisplaats krijgt.
Oi,Brabo's.
Vraag: Gezien alle inkopen dit seizoen, wat als PSV komend seizoen opnieuw geen landstitel binnenhaalt is er dan weer onrust in Eindhoven of wordt dan rustig het meerjarig plan met Philip Cocu aan het hoofd gevolgd zoals men dat nu al een tijdje bij Ajax met Frank de Boer doet.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2013 14:21:22 ]
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 14:21 schreef Iwanius het volgende:Oi,Brabo's.
Vraag: Gezien alle inkopen dit seizoen, wat als PSV komend seizoen opnieuw geen landstitel binnenhaalt is er dan weer onrust in Eindhoven of wordt dan rustig het meerjarig plan met Philip Cocu aan het hoofd gevolgd zoals men dat nu al een tijdje bij Ajax met Frank de Boer doet.
Flinke plank voor je kop, of wat?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
"Alle inkopen"

Wat denk je nou zelf? Dit is gisteren al uitgebreid besproken, er zijn 9(!)* van de 11 basisspelers van vorig jaar die dit jaar niet meer niet in de basis staan/zijn verkocht/worden verkocht. Denk je nou echt dat er een titel verwacht kan worden?
* Wellicht 10 als Toivonen nog weggaat.
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 14:19 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ow eens, maar dan hoef je niet per se Gomes daar voor terug te halen.
En Zoet zou je indien goed genoeg juist als nieuw boegbeeld voor de nieuwe weg kunnen zien. Een "eigen jeugdspeler" die een basisplaats krijgt.
Een keeper uit de eigen jeugd zou inderdaad erg mooi zijn, maar als er echt 5 miljoen geboden is/gaat worden dan kan je dat gewoon niet laten schieten. Ook niet om hem als boegbeeld voor de nieuwe weg te maken. Ik heb sowieso het idee dat er binnen PSV de nodige twijfels zijn over Zoet en dat het nog maar allerminst zeker is dat hij een basisplaats gaat krijgen als hij komend seizoen blijft. Tyton staat er geloof ik wel goed op bij Cocu.
En ja, dan zou ik Gomes wel halen. Als Strootman vertrekt is er eigenlijk geen speler meer over waarbij je echt het PSV-gevoel krijgt. Eigenlijk was dat na het stoppen van Van Bommel al niet meer, maar Strootman is ook een speler die erg goed ligt bij de supporters en er super hard voor werkt. Gomes is een echte PSV'er. Alleen al voor zijn ervaring en uitstraling zou ik hem halen. Het wordt anders wel erg jong allemaal.
Lemming22
quote:
Sinds de aankoop van Jozefzoon neem ik met niets minder dan een kampioenschap meer genoegen inderdaad.
quote:
Volgens mij issie nogsteeds niet weg, wel?
Verkocht!