Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
n.n.b.
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
n.n.b.
![4t3k8j.png]()
n.n.b.
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
AFCAQui audet adipiscitur
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 juli 2013 @ 23:51:44
rubbereend
JUICHEN
quote:
de hoofdprijs uitkeren voor een bankspeler..... we zijn net van Engelaar af
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Wil je dan Bertrams erachter houden? Nee, Gomes is een goede optie om samen met Zoet om die 1e keepersplek te strijden. De beste die keept. Zoet kan nog heel wat leren van zijn kunsten, en de rest van zijn mentaliteit.
Welke mentaliteit? Een transfer forceren door een conflict aan te gaan met het bestuur?
quote:
Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:Is er al iemand gesignaleerd die Strootman niet genoeg vindt en overschat noemt?
Heel mooi openingsbod, op naar de 19-20 als verkoopprijs

Ajacied422.
Land of the free. Home of the brave.
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 juli 2013 @ 23:52:37
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:Is er al iemand gesignaleerd die Strootman niet genoeg vindt en overschat noemt?

ja lees maar even terug
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:

Ja ze blijven het volhouden hé
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ah, ik dacht al. Kan niet uitblijven natuurlijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Hij zit nu te trekken op strootgod. Vandaar dat hij zo stil is.
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
Apart dat er veel mensen verbaasd zijn dat de Stroot voor ongeveer 20 miljoen verkocht gaat worden.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
De rest had zijn voorbeeld mogen volgen. En het lag allemaal wel iets anders
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Haat maakt blind. Dat blijkt maar weer.
quote:
Ik zal het best chargeren, maar echt lekker was het niet van zijn kant. Maar ja... we drijven af.
Strootgod
quote:
Voor zover ik weet mag Gomes voor een appel en ei weg en evenmin zal hij buiten het salarishuis mogen vallen, dat is strak beleid, dus een nieuwe Engelaar zal hij niet worden.
quote:
Goede zelfreflectie
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 juli 2013 @ 23:59:19
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef DeParo het volgende:[..]
Voor zover ik weet mag Gomes voor een appel en ei weg en evenmin zal hij buiten het salarishuis mogen vallen, dat is strak beleid, dus een nieuwe Engelaar zal hij niet worden.
als hij dat plafond vraagt, en dat lijkt me zeer aannemelijk, dan is dat evenzeer te veel voor een bankzitter die nauwelijks moet gaan spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef rubbereend het volgende:[..]
als hij dat plafond vraagt, en dat lijkt me zeer aannemelijk, dan is dat evenzeer te veel voor een bankzitter die nauwelijks moet gaan spelen.
En misschien wint hij de strijd wel dus speelt ie. Maar waar dacht je anders aan? Bertrams achter Zoet is vragen om problemen. Een matig keepertje ergens vandaan plukken heb je ook niks aan. Gomes is imo de beste optie indien Tyton vertrekt. Indien hij onder het plafond wil verdienen. En indien hij wat topsportmentaliteit binnen het elftal brengt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef rubbereend het volgende:[..]
Als hij dat vraagt dan is het antwoord van PSV duidelijk, als hij echt zo graag terug wilt, zal hij genoegen moeten nemen met een lager salaris en ik zie weinig reden voor PSV om daarvan af te wijken.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef RijstNatie het volgende:Zonder strootgod worden we zeker weten geen kampioen.
Wil er wel graag een technische midden velder voor terug die minimaal 10 per competitie scoort
![553px-Stijn-schaars-1312532657.jpg]()
Deze boy komt gewoon hoor, of we er nou blij mee zijn of niet
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 juli 2013 @ 00:03:39
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
En misschien wint hij de strijd wel dus speelt ie. Maar waar dacht je anders aan? Bertrams achter Zoet is vragen om problemen. Een matig keepertje ergens vandaan plukken heb je ook niks aan. Gomes is imo de beste optie indien Tyton vertrekt. Indien hij onder het plafond wil verdienen. En indien hij wat topsportmentaliteit binnen het elftal brengt.
Net als destijds achter Gomes een keeper als Zoetebier halen. Een ervaren man die ook wel op de bank wil zitten en niet voor een monstersalaris.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef rubbereend het volgende:[..]
Net als destijds achter Gomes een keeper als Zoetebier halen. Een ervaren man die ook wel op de bank wil zitten en niet voor een monstersalaris.
Bas Roorda, Gabor Babos. Nee, dan prefereer ik toch echt Gomes. En zolang het onder het plafond blijft, valt het ook wel mee met dat monstersalaris. Dan is het geld dat Schaars gaat kosten grotere zonde.
quote:
Maar met het geld dat je achter de hand houdt, want PSV gaat niet de hoofdprijs voor Schaars betalen, vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo erg

.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef RijstNatie het volgende:Zonder strootgod worden we zeker weten geen kampioen.
Wil er wel graag een technische midden velder voor terug die minimaal 10 per competitie scoort
Maher?
We moeten een goede vm hebben met inzicht
quote:
Prima transfer. Je zal maar met Hiljemark op je middenveld moeten spelen.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef rubbereend het volgende:[..]
Nogmaals, je gaat nu al in op een salaris waarvan je niet eens weet wat hij wil verdienen, Gomes wil graag terug, en als dat verlangen zo groot is, dan zal hij na zijn lucratieve jaren in Engeland en Duitsland echt wel bereid zijn om een voor PSV gunstig salaris te accepteren.
quote:
Mirror: Newcastle United bezig met Jeroen Zoet
9 juli 2013
Volgens het Britse tabloid The Mirror is Newcastle United bezig met de komst van Jeroen Zoet. De jonge PSV keeper zou de tweede keeper van de Engelsen moeten worden achter Tim Krul. Volgens de krant is de directie van de club bezig om Zoet voor 2,5 miljoen pond naar Engeland te halen.
PSV Netwerk
Of de club en Zoet zelf openstaan voor een vertrek is onduidelijk. Eerder werd Zoet in verband gebracht met Sunderland. Indien het uiteindelijk tot een vertrek van Tyton of Zoet komt, lijkt PSV doelman Gomes terug te willen halen.
Ik vraag me af of er ook nog iemand blijft
quote:
Natuurlijk weer met een az verleden

Brands zijn netwerk is echt veel te mager.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 juli 2013 @ 00:08:46
rubbereend
JUICHEN
quote:
er gingen al eerder geruchten rond Zoet, maar hij wil niet weg.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Zoet blijft sowieso. Tenzij er een hoofdprijs voor wordt gegeven.
quote:
Voor 2.5 miljoen pond

dat is volgens mij nog minder dan die andere Engelse club zou willen bieden aan PSV.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dat moet nog steeds als Schaars komt. Potentieel een leuke aankoop, maar ik moet het nog maar zien.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Als je ziet wie er nu komen en genoemd worden is het inderdaad een heel heel heel mager netwerk. AZ/Nederlands, daar komt het eigenlijk op neer. Met uitzondering van ene Arias.
quote:
Cocu heeft het volste vertrouwen in Hiljemark, en moet zeggen als je zijn laatste trainingsarbeid en wedstrijden hebt gezien (wat jij dus kennelijk niet hebt gedaan je slechts op VDG en Derksen van vorig seizoen baseert), dan zou je zien dat hij met veel meer vertrouwen, verantwoordelijkheid, en kunde staat te spelen.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef DeParo het volgende:[..]
Cocu heeft het volste vertrouwen in Hiljemark, en moet zeggen als je zijn laatste trainingsarbeid en wedstrijden hebt gezien (wat jij dus kennelijk niet hebt gedaan je slechts op VDG en Derksen van vorig seizoen baseert), dan zou je zien dat hij met veel meer vertrouwen, verantwoordelijkheid, en kunde staat te spelen.
Ik heb het niet gezien, maar volgens mij was het vandaag weer niet al te best tegen Eindhoven
quote:
??
Hiljemark was vandaag de beste man haha, niet al te moeilijk uiteraard, maar toch

.
Na een geweldige pot tegen Vitesse werd er al over Hilje heengezeken. Iets met gelijke kansen en papegaaien
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef DeParo het volgende:[..]
Cocu heeft het volste vertrouwen in Hiljemark, en moet zeggen als je zijn laatste trainingsarbeid en wedstrijden hebt gezien
(wat jij dus kennelijk niet hebt gedaan je slechts op VDG en Derksen van vorig seizoen baseert), dan zou je zien dat hij met veel meer vertrouwen, verantwoordelijkheid, en kunde staat te spelen.
Fijn dat je dit voor mij bepaald, maar nee. Ik heb hem vaak genoeg zien spelen, en heb hem werkelijk nog geen enkele nuttige pass zien geven of een tegenstander op een kundige wijze zien afstoppen.
Natuurlijk is het het mogelijk dat hij dit jaar wel progressie zal boeken. Immers moet ook hij wennen aan de nieuwe omgeving, maar ik vond het vorig seizoen wel heel erg matig...
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Fijn dat je dit voor mij bepaald, maar nee. Ik heb hem vaak genoeg zien spelen, en heb hem werkelijk nog geen enkele nuttige pass zien geven of een tegenstander op een kundige wijze zien afstoppen.
Natuurlijk is het het mogelijk dat hij dit jaar wel progressie zal boeken. Immers moet ook hij wennen aan de nieuwe omgeving, maar ik vond het vorig seizoen wel heel erg matig...
Knap op basis van twee wedstrijden waarvan hij er een heel goed speelde en een inderdaad heel slecht. Maar inderdaad, jonge speler en laat nu in de voorbereiding (wat dat ook mag zeggen uiteraard) veel goede dingen zien, benieuwd of hij de investering waar is maar op basis van wat Cocu zegt zit het wel goed voor het komende seizoen en daar ben ik tevreden mee.
Bakkali!!!!!11
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:16 schreef DeParo het volgende:[..]
Knap op basis van twee wedstrijden waarvan hij er een heel goed speelde en een inderdaad heel slecht. Maar inderdaad, jonge speler en laat nu in de voorbereiding (wat dat ook mag zeggen uiteraard) veel goede dingen zien, benieuwd of hij de investering waar is maar op basis van wat Cocu zegt zit het wel goed voor het komende seizoen en daar ben ik tevreden mee.
Twee volledige wedstrijd wellicht, maar ik heb hem meerdere keren zien invallen. En met zien bedoel ik het veld oplopen, want daarna was hij verdwenen.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Twee volledige wedstrijd wellicht, maar ik heb hem meerdere keren zien invallen. En met zien bedoel ik het veld oplopen, want daarna was hij verdwenen.
Zoals het hele team, maar goed, desalniettemin te weinig om je opmerking van net mee te staven, hoe oud is hij 21 ofzo, komt in een slecht draaiend PSV geef hem de ruimte.
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Als je ziet wie er nu komen en genoemd worden is het inderdaad een heel heel heel mager netwerk. AZ/Nederlands, daar komt het eigenlijk op neer. Met uitzondering van ene Arias.
Belachelijk. Ik snap niet waarom andere "belangrijke" mensen er niet iets tegen doen. Bovendien heeft hij heel de Nederlandse transfermarkt kapot gemaakt. Laat de scouts het werk doen aub.
Zoet naar Newcastle? Gaan echt allemaal weg zeg
2,5 miljoen pond mogen ze met hem op de foto.
Zoet wordt 1ste keeper
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Mirror:
Hier stopte ik met lezen. Dikke duim krant.
Hiljemark op de training is trouwens ook een genot om naar te kijken. Werkt hard, is technisch en vindt het nu al geen probleem om zijn medespelers te sturen of geintjes met ze uit te halen. Genoeg bravoure. Inderdaad vorig seizoen wat wisselvallig, maar dat is logisch gezien het gebrek aan rust en de sfeer bij PSV.
Natuurlijk heeft hij nog niet de ervaring van Strootman. Toch zie je aan een aantal dingen dat hij veel talent heeft. Gisteren sowieso de beste man van het veld, met Bakkali wat mij betreft.
Een nieuwe speler moet je eigenlijk ook pas gaan beoordelen in zijn 2e seizoen.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Inderdaad. Wat een kolderbericht.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Dat sowieso. Het is ook belachelijk dat zo'n snor en andere 'kenners' zo'n jongen na één basisplaats en twee invalbeurten al tot op de sokken afbranden.
Terwijl zo'n Sana als hij twee keer een man voorbijkomt wordt bejubeld alsof hij de nieuwe Overmars is. Nou, dat hebben we gezien die zakte er ook doorheen toen de verdedigers zijn ene trucje doorhadden. En dan wordt het argument 'weinig rust' wel ineens op tafel gegooid...
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 09:02 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Dat sowieso. Het is ook belachelijk dat zo'n snor en andere 'kenners' zo'n jongen na één basisplaats en twee invalbeurten al tot op de sokken afbranden.
Terwijl zo'n Sana als hij twee keer een man voorbijkomt wordt bejubeld alsof hij de nieuwe Overmars is. Nou, dat hebben we gezien die zakte er ook doorheen toen de verdedigers zijn ene trucje doorhadden. En dan wordt het argument 'weinig rust' wel ineens op tafel gegooid...

Niet om het een of ander maar zullen we dan ook Sana pas op zijn tweede seizoen gaan beoordelen? Anders is het nogal een beetje tegenstrijdig met waar je het mee eens bent.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 09:02 schreef Knalerwtje het volgende:[..]

Net aks Boerrigter die ineens door oa Jan Mulder gehypt werd.
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
quote:
Jan Mulder heeft nog nooit iets zinnigs over voetbal gezegd.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Dat blijkt weer.
Erger me altijd kapot aan die man.
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 09:05 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Niet om het een of ander maar zullen we dan ook Sana pas op zijn tweede seizoen gaan beoordelen? Anders is het nogal een beetje tegenstrijdig met waar je het mee eens bent.
Ik beoordeel hem nog niet, ik geef alleen aan dat de snor hierin met twee maten meet.
quote:
Het is net een mens he.
quote:
Klopt. Maar in het vak van journalist/analist zou je objectiviteit mogen verwachten. En dat is ver te zoeken.
quote:
VI is puur vermaak en heeft wmb maar bar weinig met journalistiek te maken.
ajacied4lf
alors1234
quote:
Met zijn 2-3 heeft hij een heleboel goed gemaakt.

OT: Gefeliciteerd alvast met jullie megadeal
★★★
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Fijn dat je dit voor mij bepaald, maar nee. Ik heb hem vaak genoeg zien spelen,
en heb hem werkelijk nog geen enkele nuttige pass zien geven of een tegenstander op een kundige wijze zien afstoppen.Natuurlijk is het het mogelijk dat hij dit jaar wel progressie zal boeken. Immers moet ook hij wennen aan de nieuwe omgeving, maar ik vond het vorig seizoen wel heel erg matig...
5:00
Maar dat is het ook eigenlijk wel
Ik heb so far ook nog weinig vertrouwen in Hiljemark. Hoop dat ik er langs zit en Cocu terecht zoveel vertrouwen in hem heeft.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Welk nummer krijgt Bruma dan?
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
En rikje meldt dat er weer interesse is in een speler. Ik hoop mano marcelo of willems.
quote:
Zal Zoet zijn die naar Newcastle United kan.