Iemand moet die Rik duidelijk maken dat hij hier niet zo goed in is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:32 schreef M51 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:30:07Er is een doorbraak in de transfer van #Strootman van #PSV naar AS #Roma. Check ed.nl dadelijk! reageer retweet
De geldwagens zijn onderweg uit Romequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iemand moet die Rik duidelijk maken dat hij hier niet zo goed in is.
Wat o wat zal er zo op ed.nl staan jongens? Spannend.
Ik weet niet of je daar nou wel zo blij mee moet zijn. Het lijkt mij iig handig dat de supporters geen kampioenschap van Cocu gaan verwachten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De geldwagens zijn onderweg uit Rome
!!twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:40:15#PSV en AS #Roma hebben een principe-akkoord over een daverende transferprijs voor #Strootman: 20 miljoen euro. reageer retweet
Nou die is weg dus. Nu nog een bankgarantie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
!!twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:40:15#PSV en AS #Roma hebben een principe-akkoord over een daverende transferprijs voor #Strootman: 20 miljoen euro. reageer retweet
Dat was al niet terecht, maar nu zeker niet meer inderdaad. Maar 20 miljoen verdienen in deze tijd is gewoon een geweldige deal. Ookal raak je daarmee Strootman kwijt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar nou wel zo blij mee moet zijn. Het lijkt mij iig handig dat de supporters geen kampioenschap van Cocu gaan verwachten.
Als PSV kampioen was geworden en CL had gespeeld misschien, ja. 20 miljoen voor een speler die zich alleen in de Eredivisie heeft laten zien is gewoon erg veel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, dacht eerst altijd aan 30 miljoen.
EL en Oranjequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef M51 het volgende:
[..]
Als PSV kampioen was geworden en CL had gespeeld misschien, ja. 20 miljoen voor een speler die zich alleen in de Eredivisie heeft laten zien is gewoon erg veel.
Serieus op zijn opmerking ingaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef M51 het volgende:
[..]
Als PSV kampioen was geworden en CL had gespeeld misschien, ja. 20 miljoen voor een speler die zich alleen in de Eredivisie heeft laten zien is gewoon erg veel.
Hij heeft zijn verdedigers al aangetrokken. Dom achteraf, met dit geld had je beter kunnen krijgen dan Bruma en die gast van Man Cityquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Flink bedrag.
Nu maar hopen dat Brands dat een beetje verstandig gaat besteden.
Die gast is toch julliequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij heeft zijn verdedigers al aangetrokken. Dom achteraf, met dit geld had je beter kunnen krijgen dan Bruma en die gast van Man City
Van HMF misschien nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die gast is toch jullie![]()
Rekik
![]()
waar je geen kritiek op mag hebben?
Tot zover alle PSV gaat failliet trolololo roepers inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:48 schreef Baje het volgende:
Brands gaat morgen handje contantje die gemeentedeal terugbetalen
Op naar de PSV gaat geen kampioen worden de komende jaren trolololol roepers.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tot zover alle PSV gaat failliet trolololo roepers inderdaad.
Dat gaat niet gebeuren inderdaad, zou ook niet realistisch zijn als je 6-7 basisklanten verliest.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op naar de PSV gaat geen kampioen worden de komende jaren trolololol roepers.
Watermanquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren inderdaad, zou ook niet realistisch zijn als je 6-7 basisklanten verliest.
Daarom, als je dus nu PSV wil gaan afzeiken omdat ze geen kampioen worden aankomend seizoen snap je niet heel veel van voetbal. Volgend jaar een opbouw jaartje om in 2014-2015 te vlammen met een ingespeelde selectie, aangevuld met gerichte aankopen (Voor zover dat laatste mogelijk is met Brandsquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterman
Hutchinson - Marcelo - Bouma - Pieters
van Bommel - Toivonen - Strootman
Wijnaldum - Lens - Mertens
Alleen Wijnaldum en waarschijnlijk Toivonen over
Alleen irritante spelers ook weg (volgens mensen hier)quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom, als je dus nu PSV wil gaan afzeiken omdat ze geen kampioen worden aankomend seizoen snap je niet heel veel van voetbal. Volgend jaar een opbouw jaartje om in 2014-2015 te vlammen met een ingespeelde selectie, aangevuld met gerichte aankopen (Voor zover dat laatste mogelijk is met Brands)
Opbouwen met spelers die je voor een jaartje hebt gehuurd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom, als je dus nu PSV wil gaan afzeiken omdat ze geen kampioen worden aankomend seizoen snap je niet heel veel van voetbal. Volgend jaar een opbouw jaartje om in 2014-2015 te vlammen met een ingespeelde selectie, aangevuld met gerichte aankopen (Voor zover dat laatste mogelijk is met Brands)
...quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Opbouwen met spelers die je voor een jaartje hebt gehuurd.
Welkequote:Op donderdag 11 juli 2013 01:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
...We hebben er vast 1 die we af kunnen schrijven, weliswaar om een iets andere reden, dat was snel
Toivonen gaat toch ook wel weg? Of gaat hij bijtekenen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterman
Hutchinson - Marcelo - Bouma - Pieters
van Bommel - Toivonen - Strootman
Wijnaldum - Lens - Mertens
Alleen Wijnaldum en waarschijnlijk Toivonen over
waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toivonen gaat toch ook wel weg? Of gaat hij bijtekenen?
Ja dat vermoeden zal wel ergens op gebaseerd zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
waarschijnlijk
aannemelijk, iets dat vermoedelijk zo is
Hij wilt niet naar Stoke iig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden zal wel ergens op gebaseerd zijn neem ik aan.
Ohja Norwichquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Norwich toch? Jammer, 5,7 miljoen mis gelopen
Maar hij zal niet spelen als hij niet bijtekent toch? Volgens mij was dat het beleid van PSV.quote:
Mag hij in de JL ballen idd. Maar hij is nu al boos daaromquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij zal niet spelen als hij niet bijtekent toch? Volgens mij was dat het beleid van PSV.
Ja hij wil natuurlijk gewoon volgend jaar transfervrij weg. Aan de ene kant snap ik het wel, hij heeft niet voor niks zo'n contract getekendquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag hij in de JL ballen idd. Maar hij is nu al boos daarom
Complicaties...twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 10-07-2013 om 19:34:58#Toivonen wil echt niet naar #Norwich, is mijn info. Die club schakelt ondertussen door naar andere alternatieven. reageer retweet
Denk dat het niet onverstandig is om Toivonen gewoon op te stellen dit seizoen en transfervrij te laten vertrekken. Er zijn al veel dragende spelers weg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:29 schreef StijnDa het volgende:
Complicaties...twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 10-07-2013 om 19:34:58#Toivonen wil echt niet naar #Norwich, is mijn info. Die club schakelt ondertussen door naar andere alternatieven. reageer retweet
Schaars kopen is echt wanbeleid en past niet in de huidige "koers" die PSV heeft ingezet. Heeft inderdaad een dik salaris, is duur en aardig op leeftijd dus geen transferwaarde meer. Had je net zo goed Engelaar kunnen verlengenquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Pfff natuurlijk wel blij met dat bedrag maar toch weer een belangrijke, zo niet de belangrijkste schakel weg. Scheelt nog wel een slok op een borrel zo (al heeft hij toch minder laten zien dan hij in potentie had kunnen/moeten doen).
Nieuwe elftal is wel echt helemaal onherkenbaar zo. Wel veel talentvolle en jonge speler, maar ik hoop toch dat er nog wat meer ervaring bijkomt, met name in de verdediging en op het middenveld... (Overgang van Schaars zal dan wel niet lang meer duren, tenzij Sporting principieel gaat doen, Schaars teveel wil verdienen, of PSV voet bij stuk houdt ondanks dat ze nu geld te besteden hebben (of een combinatie van die drie).
Toivonen gewoon zijn contract uit laten dienen, dat geld ben je anders sowieso kwijt als je 'm in Jong PSV laat spelen. Denk dat je met Maher, Hiljemark en Toivonen een prima middenveld hebt mits Toivonen zijn verdedigende taken goed uitvoert.quote:Op donderdag 11 juli 2013 02:03 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik ben het op zich met je eens, maar als de voorwaarden wel goed blijken te zijn.. Wat is het alternatief? Wel leuk zo'n talentvol jong team maar het lijkt me ook een beetje ongebalanceerd. Nu weet ik dat dat nooit anders is geweest de afgelopen jaren, dus misschien is het ook wel geen argument, maar dat had ook met andere zaken te maken.
Ik juich pas als hij daar op het trainingsveld staat. Die bankgarantie moet eerst maar eens geregeld zijn....quote:
Het zal echt wel gebeuren hoor, De Rossi gaat naar Chelski dus ze moeten ook wel, of het echt 20 wordt is de vraag maar het zal er dicht tegen aan zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik juich pas als hij daar op het trainingsveld staat. Die bankgarantie moet eerst maar eens geregeld zijn....
En dan Zoet ook nog weg.
Prima bedrag natuurlijk. Belachelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal echt wel gebeuren hoor, De Rossi gaat naar Chelski dus ze moeten ook wel, of het echt 20 wordt is de vraag maar het zal er dicht tegen aan zitten.
Dat is nou niet echt waar je als PSV supporter blij van zou moeten worden.quote:
Laat maar, dat krijg je ze toch niet aan het verstand.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt waar je als PSV supporter blij van zou moeten worden.
Hoe erg ik het ook vind, maar voor een keeper die nog niets ECHT heeft laten zien, kun je zo'n bedrag eigenlijk niet weigeren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Newcastle schijnt 5 miljoen euro te hebben geboden voor Zoet
Het ligt eraan. PSV heeft het geld na de verkoop van Strootman niet dringend meer nodig. Als (áls) Zoet echt zo goed is en wordt als sommigen zeggen, dan zou ik hem houden. Liever dan een keeper die nog een jaar of 3 à 4 stabiliteit biedt achterin, dan 5 miljoen bijschrijven en maar hopen dat Brands een geschikte vervanger weet te vinden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hoe erg ik het ook vind, maar voor een keeper die nog niets ECHT heeft laten zien, kun je zo'n bedrag eigenlijk niet weigeren.
Doorverkoop clausule er in en uitzwaaien.
Kutclub en kutkrant gaan natuurlijk goed samen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Telegraaf is op het gebied van Ajax 95% op het juiste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |