Iemand moet die Rik duidelijk maken dat hij hier niet zo goed in is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:32 schreef M51 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:30:07Er is een doorbraak in de transfer van #Strootman van #PSV naar AS #Roma. Check ed.nl dadelijk! reageer retweet
De geldwagens zijn onderweg uit Romequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iemand moet die Rik duidelijk maken dat hij hier niet zo goed in is.
Wat o wat zal er zo op ed.nl staan jongens? Spannend.
Ik weet niet of je daar nou wel zo blij mee moet zijn. Het lijkt mij iig handig dat de supporters geen kampioenschap van Cocu gaan verwachten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De geldwagens zijn onderweg uit Rome
!!twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:40:15#PSV en AS #Roma hebben een principe-akkoord over een daverende transferprijs voor #Strootman: 20 miljoen euro. reageer retweet
Nou die is weg dus. Nu nog een bankgarantie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
!!twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:40:15#PSV en AS #Roma hebben een principe-akkoord over een daverende transferprijs voor #Strootman: 20 miljoen euro. reageer retweet
Dat was al niet terecht, maar nu zeker niet meer inderdaad. Maar 20 miljoen verdienen in deze tijd is gewoon een geweldige deal. Ookal raak je daarmee Strootman kwijt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar nou wel zo blij mee moet zijn. Het lijkt mij iig handig dat de supporters geen kampioenschap van Cocu gaan verwachten.
Als PSV kampioen was geworden en CL had gespeeld misschien, ja. 20 miljoen voor een speler die zich alleen in de Eredivisie heeft laten zien is gewoon erg veel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, dacht eerst altijd aan 30 miljoen.
EL en Oranjequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef M51 het volgende:
[..]
Als PSV kampioen was geworden en CL had gespeeld misschien, ja. 20 miljoen voor een speler die zich alleen in de Eredivisie heeft laten zien is gewoon erg veel.
Serieus op zijn opmerking ingaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef M51 het volgende:
[..]
Als PSV kampioen was geworden en CL had gespeeld misschien, ja. 20 miljoen voor een speler die zich alleen in de Eredivisie heeft laten zien is gewoon erg veel.
Hij heeft zijn verdedigers al aangetrokken. Dom achteraf, met dit geld had je beter kunnen krijgen dan Bruma en die gast van Man Cityquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Flink bedrag.
Nu maar hopen dat Brands dat een beetje verstandig gaat besteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |