quote:Newcastle meldt zich bij PSV met bod op doelman Zoet
10/07/2013 16:01
Newcastle United heeft een eerste bod uitgebracht op PSV-keeper Jeroen Zoet. De Engelse Premier League-club gaat er vanuit dat Tim Krul deze transfertermijn zal vertrekken en heeft opnieuw zijn oog laten vallen op een jonge Nederlandse vervanger.
Zoet stond vorig seizoen als huurling onder de lat bij RKC Waalwijk maar is dit seizoen teruggeroepen naar Eindhoven. Het is onbekend wat de Engelse club precies heeft geboden voor de doelman van Jong Oranje. (Taco van den Velde)
quote:
quote:EINDHOVEN - PSV heeft een bod van Newcastle United resoluut van tafel geveegd. De club uit de Premier League heeft 2 miljoen euro over voor de keeper, PSV wil Zoet in Eindhoven houden.
Zoet is afkomstig uit de eigen jeugd van PSV en keepte de afgelopen twee jaar bij RKC. Dat deed hij dusdanig goed dat PSV in hem voor de toekomst een eerste keeper ziet.
Technisch manager Marcel Brands gaf afgelopen week nog aan dat PSV de komende periode met Zoet om tafel wil om over zijn contract te praten. Hij heeft nog een verbintenis tot het einde van dit seizoen, met een extra optiejaar (tot 2015). Andere spelers zagen hun verbintenis al opgewaardeerd en meerdere jaren verlengd worden.
quote:Georginio Wjjnaldum verruilde Feyenoord twee jaar geleden voor PSV in de hoop kampioen te worden, maar van dat streven is nog weinig terechtgekomen. Spijt van de overstap heeft de jonge aanvaller echter nog 'geen seconde' gehad, ook niet nu zijn ex-club onder Ronald Koeman de weg omhoog weer heeft hervonden.
“Mensen zeggen: ‘Haha, hij is geen kampioen geworden’. Klopt. En het klopt ook dat Feyenoord zich in de afgelopen twee jaar sterk heeft ontwikkeld”, vertelt Wijnaldum in Voetbal International. “Maar weet je, ik wist dat Feyenoord zulke stappen zou gaan zetten, ik herkende het talent echt wel, maar alles heeft een reden, dus ook mijn vertrek.”
Naar eigen zeggen waren er meerdere factoren die zijn vertrek bij Feyenoord in een stroomversnelling brachten. “Er zijn dingen gebeurd waardoor ik wel móést”, stelt Wijnaldum. De 22-jarige Rotterdammer wil nog niet zeggen wat er is gebeurd, maar hoopt ooit in de gelegenheid te zijn om fans van zijn voormalige club de waarheid te vertellen.
Zit nog wel wat rek in, al zal hij nooit het overzicht leren wat nodig is voor zijn favoriete positie achter de spits. Hij moet gewoon leren om centraal op het middenveld ballen af te pakken en op te stomen wanneer dat kan, soort Hutchinson of Davids rol ligt hem mogelijk wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je zou inderdaad vergeten dat hij nog maar 22 is....
quote:
Ze hebben nu de reacties uitgeschakeld en de titel aangepastquote:
Was laatst ook al zo. Speelde Ajax een oefenwedstrijd en een paar dagen later PSV ook opeens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ze hebben gewoon gelijk, wij kopen een speler en daarna jullie ook. Overduidelijk dat die snel gekocht is om Ajax na te doen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Was laatst ook al zo. Speelde Ajax een oefenwedstrijd en een paar dagen later PSV ook opeens.
Ik walg van dat gedrag.
Ajax scout ook bij die clubs, kan nooit veel zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ze hebben gewoon gelijk, wij kopen een speler en daarna jullie ook. Overduidelijk dat die snel gekocht is om Ajax na te doen.
Dat zou me niks verbazen; de laatste 5 gescoute spelers van PSV waren allemaal van een bedroevend niveau.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax scout ook bij die clubs, kan nooit veel zijn.
Ja of een matige verdediger van een club als FC Utrecht ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Je zult zien dat Ajax dadelijk Duarte haalt voor 5,5M en VZ dan opent met 'Ajax doet PSV na.' Walgelijk gewoon.
Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. PSV heeft patent op matige spelers van Utrecht. We hebben allemaal gezien hoe het daarmee afloopt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of een matige verdediger van een club als FC Utrecht ofzo
De Piet was nou geen klapperquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. PSV heeft patent op matige spelers van Utrecht. We hebben gezien hoe het daarmee afloopt.
Zijn laatste anderhalf seizoen in acht nemende hebben we een werelddeal gemaakt.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze hebben nu de reacties uitgeschakeld en de titel aangepast
Telegraaf.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
Voetbalzone, Dumpert, AD. Allemaal troep.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:30:07Er is een doorbraak in de transfer van #Strootman van #PSV naar AS #Roma. Check ed.nl dadelijk! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |