Of Toivonen. Ik hoop echt dat Zoet blijft. De kans om een jongen uit de eigen jeugd in de goal te zien vind ik (als voormalig keeper) ontzettend gaaf.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zal Zoet zijn die naar Newcastle United kan.
Ik hoop het ook. Het zou anders ook een beetje voelen alsof ie geen kans zou hebben gekregen bij PSV.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Of Toivonen. Ik hoop echt dat Zoet blijft. De kans om een jongen uit de eigen jeugd in de goal te zien vind ik (als voormalig keeper) ontzettend gaaf.
uit de jeugd van Veendam natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Of Toivonen. Ik hoop echt dat Zoet blijft. De kans om een jongen uit de eigen jeugd in de goal te zien vind ik (als voormalig keeper) ontzettend gaaf.
Wat jij wil. In ieder geval Nederlandse jeugd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
uit de jeugd van Veendam natuurlijk.
Mooie aanwinst voor Jong PSV dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Wie weet wil Cocu ten koste van alles Gomes terug halen om zo toch wat ervaring te geven aan de piepjonge verdediging. Iets anders zinnigs valt er echt niet van te maken.
@RikElfrink: #Rekik is voor een jaar gehuurd, #PSV heeft geen optie tot koop kunnen bedingen.
Raar beleid....
Zoveel moeite voor Jong PSV?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mooie aanwinst voor Jong PSV dus
Valt wel mee toch?quote:
Waarom zou je een speler voor Jong PSV huren? Met dat team kan je niks winnen, dus kan je net zo goed iemand uit de jeugd voor de leeuwen gooienquote:
Rekik wordt niet voor Jong PSV gehuurd hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom zou je een speler voor Jong PSV huren? Met dat team kan je niks winnen, dus kan je net zo goed iemand uit de jeugd voor de leeuwen gooien
Het was niet serieus. Ik doelde op het feit dat Toivonen en Manolev naar Jong PSV worden verbannen als ze niet bijtekenen, en Rekik met een 1-jarig contract een basisplaats gaat krijgen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom zou je een speler voor Jong PSV huren? Met dat team kan je niks winnen, dus kan je net zo goed iemand uit de jeugd voor de leeuwen gooien
Dat is toch ook niet zo gek?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Ik doelde op het feit dat Toivonen en Manolev naar Jong PSV worden verbannen als ze niet bijtekenen, en Rekik met een 1-jarig contract een basisplaats gaat krijgen.
Manolev en Toivonen zijn in het bezit van PSV, vertegenwoordigen kapitaal. Dat kun je niet weg laten lopen, daarom 'moeten' ze bijtekenen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Ik doelde op het feit dat Toivonen en Manolev naar Jong PSV worden verbannen als ze niet bijtekenen, en Rekik met een 1-jarig contract een basisplaats gaat krijgen.
quote:
Je hoeft mij niet uit te gaan leggen hoe het zitquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Manolev en Toivonen zijn in het bezit van PSV, vertegenwoordigen kapitaal. Dat kun je niet weg laten lopen, daarom 'moeten' ze bijtekenen.
Rekik is van City en kan dus gewoon gebruikt worden.
Is toch niet zo moeilijk?
Je snapt het niet dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft mij niet uit te gaan leggen hoe het zitHet is krom beleid. Leg dit maar eens uit aan Toivonen die straks in de JL speelt. Als je dit (idiote) beleid al wilt voeren, dan moet je het ook goed en rechtlijnig doen. 1-jarig contract = 1-jarig contract. Zonder mitsen en maren.
Over kapitaalsvernietiging gesproken.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft mij niet uit te gaan leggen hoe het zitHet is krom beleid. Leg dit maar eens uit aan Toivonen die straks in de JL speelt. Als je dit (idiote) beleid al wilt voeren, dan moet je het ook goed en rechtlijnig doen. 1-jarig contract = 1-jarig contract. Zonder mitsen en maren.
Heeft nog een contract tot 2015 toch? Schandalig bod. Kom maar terug als je voor dat geld Marcelo op wilt pikken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:19 schreef tompsv18 het volgende:
Bod van Newcastle van 2 miljoen op Zoet afgewezen. Nou nou, wat een nieuws weer van Rik.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Ja, oh, okequote:
Iets met full retard gaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Wat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
2014 met optie tot 2016 volgens mij. Voor 4-5mio eigenlijk al niet meer te houdenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Heeft nog een contract tot 2015 toch? Schandalig bod. Kom maar terug als je voor dat geld Marcelo op wilt pikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |