Ik denk niet dat 7% het klaar krijgt om die 93% te overmeesterenquote:Vervolgens word iedereen voor zijn bestwil in een kamp opgesloten, met als doel om de wereldbevolking met 93% te verminderen
dan ben je 5 keer zo weinig gaan roken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef florisje het volgende:
hoax, ik geef al 30 jaar elk jaar hetzelfde uit aan sigaretten
Mwah, ik denk dat je het een beetje overdrijft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef arjan1212 het volgende:
Dat de mensheid zich als makke schapen ( ze zullen het er zelfs mee eens zijn, net zoals met het rookverbod ) laat afslachten
Wat is er mis met het verbieden van sigaretten en hard drugs?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef arjan1212 het volgende:
Dat de mensheid zich als makke schapen ( ze zullen het er zelfs mee eens zijn, net zoals met het rookverbod ) laat afslachten
En dat lijkt me dan nog zwak uitgedrukt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:04 schreef trovey het volgende:
Roken tast je hersenen aan, TS is het bewijs.
niet? de 1% heet het trouwens. en die krijgen het heus wel voorelkaar. Afgelopen eeuw hebben we met keer op keer op keer valse voorwendselen en vrouwen en kinderen vermoord in een ver land. De teller staat op 280 miljoen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 7% het klaar krijgt om die 93% te overmeesteren
De Nederlander is het makste en lafste schaap van de westerse wereld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je het een beetje overdrijft.
Men waarschuwt juist tegen de gevaren van roken. Dat wijst er toch niet op dat men mensen wil uitroeien?
Je krijgt een soort drooglegging. Het gaat underground en dan heb je dus helemaal geen controle meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is er mis met het verbieden van sigaretten en hard drugs?
Kom hier zal ik oe 'n pa likkn an de bek geem dat oe stikt in oe eiin taan!quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De Nederlander is het makste en lafste schaap van de westerse wereld.
Als je daarmee het aantal rokers (wat nu 30% is) kan reduceren naar hetzelfde niveau als harddrugs gebruikers (10%), dan zie ik het probleem niet van het underground gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je krijgt een soort drooglegging. Het gaat underground en dan heb je dus helemaal geen controle meer.
Ik zal je zo'n ram voor je rom geven dat je via je internetmodem op de beursvloer van Japan uitkomtquote:
Pssst geklikte sigaretten kopen 4 euro per pakjequote:Op woensdag 10 juli 2013 09:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je daarmee het aantal rokers (wat nu 30% is) kan reduceren naar hetzelfde niveau als harddrugs gebruikers (10%), dan zie ik het probleem niet van het underground gaan.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je daarmee het aantal rokers (wat nu 30% is) kan reduceren naar hetzelfde niveau als harddrugs gebruikers (10%), dan zie ik het probleem niet van het underground gaan.
JIj rookt uitlaten?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:27 schreef Tingo het volgende:
Rookverbod is social engineering.
Waarom kunnen ze niet gewoon t beslissing aan de cafe eigenaren geven.....rook cafe of niet.
In de kroegjes bij mij in de buurt 9 van de 10 bezoekers zijn rokers.
Er zijn toch mensen die anti-rook zijn die hebben stomme vette autos die maken het lucht in de stad vies ook.
Hoog politici vinden t niet erg dat die kroegen gaan sluiten......is goedkoper en makkelijker dat mensen blijven thuis met goedkoop supermaket alcohol....minder politie op straat....en ze kunnen toch nakijken wat je doet in je eigen woning.
Dat 'slecht eten in de ban doen' willen ze juist niet lees ik overal.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:03 schreef jogy het volgende:
Ja, oké.
Dus de nieuwe wereld ordermensen die gaan eerst de gehele westerse bevolking gezonder maken (ook al is het tegen hun wil in) Door roken, slecht eten en alcohol praktisch in de ban te doen of heel duur te maken en daarna als er een lichamelijke gezonde maar chagrijnige bevolking rondloopt slaan ze hun slag.
Dat zou wel een staaltje idioterie zijn, eerlijk gezegd. Je kan beter een aangeschoten, tevreden en ongezonde bevolking hebben, die zijn makkelijker onder de duim te houden.
Of ze willen natuurlijk rellen hebben en zijn helemaal zeker dat ze het collectieve varkentje wel even wassen.
Ho hoquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:17 schreef ems. het volgende:
Allemaal onzin. Het rookverbod heeft niets met jullie angstige beeld over de toekomst te maken.
Ook weer waarquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:20 schreef ems. het volgende:
Aangesproken voelen is eigen verantwoordelijkheid
Prins 6.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:36 schreef theguyver het volgende:
Kom hier zal ik oe 'n pa likkn an de bek geem dat oe stikt in oe eiin taan!
onmeundige waus!!
Wat is een biebilotheek?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:02 schreef arjan1212 het volgende:
Via de langzame in 30-40 jaar uitbanning van roken ( in 1970 rookte nog 90% van de mannen )
Lastercampagne tegen de rookindustrie door dokters 1960-1970
Reclame verboden 1980
Verbod om te roken in openbare gebouwen ( gemeentehuis, biebilotheek, ziekenhuis ) 1990
Prijsverhogingen van 1 gulden tot 6 euro
Volgende stap, vet eten.. vet taxen.. prijsverhogingen over 20 jaar is 90% van de snackbars gesloten en kost een frikandel 100 euro
Daarna of tegelijker tijd alcohol...
Vervolgens word iedereen voor zijn bestwil in een kamp opgesloten, met als doel om de wereldbevolking met 93% te verminderen
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:27 schreef Tingo het volgende:
Rookverbod is social engineering.
Waarom kunnen ze niet gewoon t beslissing aan de cafe eigenaren geven.....rook cafe of niet.
In de kroegjes bij mij in de buurt 9 van de 10 bezoekers zijn rokers.
Er zijn toch mensen die anti-rook zijn die hebben stomme vette autos die maken het lucht in de stad vies ook.
Hoog politici vinden t niet erg dat die kroegen gaan sluiten......is goedkoper en makkelijker dat mensen blijven thuis met goedkoop supermaket alcohol....minder politie op straat....en ze kunnen toch nakijken wat je doet in je eigen woning.
wel degelijk. het pesten van rokers is pas stap 1. stap 2 is vlees word 10 keer zo duur, de patatzaak verdwijnt... stap 3 is alcohol word 10 keer zo duur, café's sluiten massaal...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:17 schreef ems. het volgende:
Allemaal onzin. Het rookverbod heeft niets met jullie angstige beeld over de toekomst te maken.
ja dat komt dus door het rookverbod op de werkvloer als je gewoon achter je pc / werkplek mag roken, dan werk je tijdens het roken gewoon door.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Er kwam geklaag vanuit het bedrijfsleven dat er te veel gerookt werd. en buiten dat als er 12 werknemers zijn die allemaal 5 min roken is de baas weer 1 uur kwijt.
als je dat op gaat tellen met meerdere werk nemers is tijd een hoop geld.
Ja, wat vreemd, dat de gezondheid van niet-rokers geschaad werd boeit natuurlijk echt compleet niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ja dat komt dus door het rookverbod op de werkvloer als je gewoon achter je pc / werkplek mag roken, dan werk je tijdens het roken gewoon door.
Geen enkele correlatie of logica tussen die zaken. Komt wederom neer op een "binnen 100 jaar is er oorlog" topic.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
wel degelijk. het pesten van rokers is pas stap 1. stap 2 is vlees word 10 keer zo duur, de patatzaak verdwijnt... stap 3 is alcohol word 10 keer zo duur, café's sluiten massaal...
De gezondheid van niet-rokers word niet geschaad door roken. Hoe verklaar je anders dat er rokers zijn die 100 worden ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, wat vreemd, dat de gezondheid van niet-rokers geschaad werd boeit natuurlijk echt compleet niet.
Familielied heeft copd. Papa hoest zijn longen uit zijn lijf. Mama heeft een grijze tint. Gele vingers. Ze stinken, hoesten en rochelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
De gezondheid van niet-rokers word niet geschaad door roken. Hoe verklaar je anders dat er rokers zijn die 100 worden ?
Ik denk roken toch wel erger isquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
Omg! Ik ben dus niet voor mijn gezondheid gestopt met roken! Ik heb het mij laten aanpraten?
Roken is slecht voor je, net als alco. Vlees is slecht voor het mileu.. Waarom zouden ze het compleet verbieden? Brengt toch wat extra geld op.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
De gezondheid van niet-rokers word niet geschaad door roken. Hoe verklaar je anders dat er rokers zijn die 100 worden ?
ga eeens voor de lol 5 km rennenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen of je geniet van je peuk en dwangmatig en onder stress.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Er zit al een groot verschil tussen een peuk hier en een peuk van zelfde merk uit een ander land..quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen of je geniet van je peuk en dwangmatig en onder stress.
Daarnaast is er een verschil in merk. Bij Amerikaanse merken zitten er tientallen (misschien wel honderden) addetieven toegevoegd.
Een marlboro-peuk is drastisch sneller opgerookt dan bv een Gauloises
Je heet Dik Kruis?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat deden mijn ouders al voor me.
Rook jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen of je geniet van je peuk en dwangmatig en onder stress.
Daarnaast is er een verschil in merk. Bij Amerikaanse merken zitten er tientallen (misschien wel honderden) addetieven toegevoegd.
Man man man, wat lul jij toch altijd uit je nekquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon beter in zuigen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man man man, wat lul jij toch altijd uit je nek.
Ik rook (helaas) ook en ik rook mijn Gauloises altijd veel sneller op dan mijn collega's tijdens het roken.
Nee, ik ben van de illuminatie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon beter in zuigen.
Lambiekje heeft waarschijnlijk nooit The Insider gezien.quote:
Voor iemand die de mond vol heeft over dokters en medicijnen die zo slecht voor je zijn zou ik het heel vreemd vinden als hij zelf nicotine zou inhaleren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lambiekje heeft waarschijnlijk nooit The Insider gezien.
Nee joh, de overheid is alleen maar tegen roken omdat het de invloeden van BigPharma teniet doet. Roken is eigenlijk juist beter voor de gezondheid, naar verhouding.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor iemand die de mond vol heeft over dokters en medicijnen die zo slecht voor je zijn zou ik het heel vreemd vinden als hij zelf nicotine zou inhaleren.
Bijzonder tegenstrijdig en hypocriet.
Oh! Weer wat geleerd. Zal het even vertellen aan de (long)artsen hierquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, de overheid is alleen maar tegen roken omdat het de invloeden van BigPharma teniet doet. Roken is eigenlijk juist beter voor de gezondheid, naar verhouding.
Het is een tikkeltje vreemd, inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor iemand die de mond vol heeft over dokters en medicijnen die zo slecht voor je zijn zou ik het heel vreemd vinden als hij zelf nicotine zou inhaleren.
Bijzonder tegenstrijdig en hypocriet.
Lambiekje en een beetje vreemd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een tikkeltje vreemd, inderdaad.
Ik heb Lambiekje leren kennen als iemand met een frisse kijk op de wereld. En zijn bijdragen op dit forum worden door mij zeer gewaardeerd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lambiekje en een beetje vreemd?
je verwacht het niet.
Maar alleen als de bestanddelen homeopathisch verdund zijn natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, de overheid is alleen maar tegen roken omdat het de invloeden van BigPharma teniet doet. Roken is eigenlijk juist beter voor de gezondheid, naar verhouding.
Jaja. Jij kom alleen maar hier als er op POL SC niks te doen is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb Lambiekje leren kennen als iemand met een frisse kijk op de wereld. En zijn bijdragen op dit forum worden door mij zeer gewaardeerd.
Ik doe goddomme toch niets verkeerd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaja. Jij kom alleen maar hier als er op POL SC niks te doen is.
ooooooh jawel ALLES is jou schuldquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe goddomme toch niets verkeerd?
Nee, je bent een lieve schattebol.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe goddomme toch niets verkeerd?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef arjan1212 het volgende:
Door te roken maak je de microchips uit vaccinaties stuk. Snap dat dan gekkiequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jezelf inwendig doodmaken met chemische rotzooi wat dmv verslavende stofjes aan de man gebracht word, en meneer denkt dat daarmee stoppen hem een mak schaap maakt dat zich laat afslachten.
ironisch![]()
Het is dan ook een niet meer geaccepteerd gedragquote:
ik lul niet uit men nek.. Het is zo. Overigens is de meting gedaan zonder dat er aan gezogen wordt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man man man, wat lul jij toch altijd uit je nek.
Ik rook (helaas) ook en ik rook mijn Gauloises altijd veel sneller op dan mijn collega's tijdens het roken.
Nou, wat een representatieve meting danquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik lul niet uit men nek.. Het is zo. Overigens is de meting gedaan zonder dat er aan gezogen wordt.
Marlboro is de meest foute peuk.
Ik ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb Lambiekje leren kennen als iemand met een frisse kijk op de wereld. En zijn bijdragen op dit forum worden door mij zeer gewaardeerd.
Wel grappig dat 40 of 50jaar of zo terug kon je 'n peuk roken bij 'n afspraak met 'n doctor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jezelf inwendig doodmaken met chemische rotzooi wat dmv verslavende stofjes aan de man gebracht word, en meneer denkt dat daarmee stoppen hem een mak schaap maakt dat zich laat afslachten.
ironisch![]()
Nieuwe inzichten en zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wel grappig dat 40 of 50jaar of zo terug kon je 'n peuk roken bij 'n afspraak met 'n doctor.
Samen met die doctor gezellig roken![]()
Ik zie echt niet waarom niet ze kunnen gewoon 'rook' en 'niet-rook' cafes hebben.
Jouw mening is een goed voorbeeld van de totaal mensonterende ontmenselijking en discriminatie van mensen die roken. Waarom stel je niet gelijk voor om alle rokers dood te schieten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nieuwe inzichten en zoMooi toch, vooruitgang? Wat mij betreft mogen ze de terrasjes ook rookvrij maken. Zit je lekker buiten in de zon te eten, steekt iemand direct achter je zo'n stinkding op.
Nah, dat gaat te ver. Maar roken moet idd wel iets zijn wat je prive doet. Net als schijten, fappen enz.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:39 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Jouw mening is een goed voorbeeld van de totaal mensonterende ontmenselijking en discriminatie van mensen die roken. Waarom stel je niet gelijk voor om alle rokers dood te schieten?
Roken in een appartement moet zeker ook VERBODEN worden omdat je buren wellicht misschien ooit iets van de rook lucht in hun eigen appartement zouden kunnen krijgenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nieuwe inzichten en zoMooi toch, vooruitgang? Wat mij betreft mogen ze de terrasjes ook rookvrij maken. Zit je lekker buiten in de zon te eten, steekt iemand direct achter je zo'n stinkding op.
Geen slecht idee, ik zeg: doen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Roken in een appartement moet zeker ook VERBODEN worden omdat je buren wellicht misschien ooit iets van de rook lucht in hun eigen appartement zouden kunnen krijgen
En in de tuin, tenzij gemaskeerd door de rook van een barbecue, dan kan 't wel. Dat ruikt tenminste nog lekkerquote:
Ik zat een tijd geleden bij een vriend een jointje te roken in de tuin toen de buurman opeens in alle staten verhaal kwam halen. Hij vond het niet kunnen en als het vaker zou gebeuren zou hij zijn huisbaas (het was een soort wooncomplex) inlichten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En in de tuin, tenzij gemaskeerd door de rook van een barbecue, dan kan 't wel. Dat ruikt tenminste nog lekker
drugs zijn WEL leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is er mis met het verbieden van sigaretten en hard drugs?
mwahquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Jointjes ruiken tenminste ook nog wel lekker
Wat heb jij nou weer gerookt? Beetje incoherent dit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:39 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Jouw mening is een goed voorbeeld van de totaal mensonterende ontmenselijking en discriminatie van mensen die roken. Waarom stel je niet gelijk voor om alle rokers dood te schieten?
goed plan, scheelt tijd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:39 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
volle is zeker te kostbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:11 schreef arjan1212 het volgende:
ik had hem 100% zeker met lege bierblikjes bekogeld
Ja dus?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:25 schreef arjan1212 het volgende:
Nee jij.. roken op een terras verbieden
Ik rook al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer man.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:56 schreef arjan1212 het volgende:
Baaj... jij ging toch naar het buitenland om sigaretten te kopen ?
Ja dus? Vroeger gebruikte ze ook asbest. Doen ze nu ook niet meer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:25 schreef arjan1212 het volgende:
Tot ca. 1975 beleefde het roken een opmars in allerlei facetten van het openbare leven. Rond 1945 was het een heel normaal en vriendschappelijk gebaar om een 14-jarige jongen een 'sigaret' te presenteren met de vraag "rook jij al?" Bioscopen, bussen, trams en treinen waren voorzien van asbakken. Programma's op televisie werden niet zelden gepresenteerd door een rokende verslaggever. Tot in de jaren 80 stond bij menige kapper en schoonheidssalon een glaasje sigaretten op tafel. Op lagere en middelbare scholen stonden leraren rokend voor de klas; op sommige scholen in het hoger onderwijs rookten ook de studenten tijdens de colleges. Hoogwaardigheidsbekleders lieten zich al rokend interviewen, door shagrokende journalisten. Ook Koningin Juliana kwam regelmatig rokend in beeld. Een rookvrije werkplek was, op kantoren, een grote uitzondering.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef arjan1212 het volgende:
ik ga niet met anti-rokers zoals jij in discussie.
terwijl we al 2000 jaar weten dat het troep is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dus? Vroeger gebruikte ze ook asbest. Doen ze nu ook niet meer.
Bron?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
terwijl we al 2000 jaar weten dat het troep is.
quote:
overigens is het wel een andere bron waar ik het ooit gelezen.quote:In addition to the many mystical properties the Greeks and Romans identified in asbestos, they also noted the medical dangers it presented. Pliny the Elder, a famous Roman naturalist, doctor and historian, documented "sickness of the lung" in the slaves that worked in the asbestos mines. He discouraged people from buying slaves who worked in the asbestos mines because of their high incidence of dying young and recommended that slaves be equipped with a respirator made of transparent bladder skin. Thus, the dangers of asbestos have been known, to some degree, since its discovery more than 3,000 years ago.
bron
Van wat ik er even zo snel over heb kunnen vinden zijn de experts het daar nog niet geheel over eens. Maargoed, we zullen het maar bij roken houden hequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
overigens is het wel een andere bron waar ik het ooit gelezen.
De zogenaamde - en zoals wel vaker aangegeven - criminele domme Nederlandse experts die in de jaren 70/80 en misschien zelfs nog jaren 90 riepen van niets aan de hand. Niets aan de hand. Terwijl elders in Europa al veel eerder aan de bel is getrokken. En nu, nu moet je pakken dragen om het te verwijderen die we nog niets een gebruiken voor ultradeep zeeduiken of maanlandschapwandelingen. Terwijl als men netjes zijn huiswerk had gedaan dat we 2000 jaar al wisten dat het toch niet zo goed is voor je gezondheid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van wat ik er even zo snel over heb kunnen vinden zijn de experts het daar nog niet geheel over eens. Maargoed, we zullen het maar bij roken houden he
Rookvrij terrassen mag ook - dan heb je ook geen zeikerende niet-rokers - probleem opgelost.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan komt er 'n enorme vuilnis wagen met 'n vieze diesel motor langs.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, daarom zit ik ook niet graag op een terrassje aan een (doorgaande) weg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dan komt er 'n enorme vuilnis wagen met 'n vieze diesel motor langs.
Lekker eten op 'n rustige zonnige terrasje.
Das ook grappig.
Dat is gewoon een kwestie van goed kiezen jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dan komt er 'n enorme vuilnis wagen met 'n vieze diesel motor langs.
Lekker eten op 'n rustige zonnige terrasje.
Das ook grappig.
En daarom kunnen we beter niet-rook en wel-rook cafes en terrasjes - dan kunnen die niet-rokers gaan ff gezellig lekker zitten met een spa roodje elke 3 uren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van goed kiezen jaEn anders is het zo weer weg.
Bah, spa roodquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
En daarom kunnen we beter niet-rook en wel-rook cafes en terrasjes - dan kunnen die niet-rokers gaan ff gezellig lekker zitten met een spa roodje elke 3 uren.
Rookvrije werkplek, niet binnenruimtesquote:
Ik vind die terrasje-pakken gedoe niet erg gezellig....iedereen zittende daar om elkaar te kijken door hun designer zonnebrillen.quote:
Uhuh, ff doorbijten nog en deze slaaf van illuminatie zit weer lekker op het leidseplein met een Guinness vol chemtrailsquote:
Oh! Ik weet niet erg veel over illuminatie en chemtrails....alleen dat terrasje bezoekers zijn 'n stelletje posers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
Het zijn de chemtrails die Guinness die geweldige smaak geven, ik zweer je.
Vreselijk.quote:
Nou, niet iedereen hoor. En ook niet iedereen heeft een designerbril. Het is geen voorwaarde om lekker wat te drinken ergens. En op terrasjes mag gewoon gerookt worden. Je kunt altijd naar binnen gaan als je wat wilt eten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh! Ik weet niet erg veel over illuminatie en chemtrails....alleen dat terrasje bezoekers zijn 'n stelletje posers.
Ja, echt, ik ben zo'n poser. Echt ontzettend!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh! Ik weet niet erg veel over illuminatie en chemtrails....alleen dat terrasje bezoekers zijn 'n stelletje posers.
Sorry Lavender - het was 'n beetje grappig bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, niet iedereen hoor. En ook niet iedereen heeft een designerbril. Het is geen voorwaarde om lekker wat te drinken ergens. En op terrasjes mag gewoon gerookt worden. Je kunt altijd naar binnen gaan als je wat wilt eten.
Zo! Niet slecht - welke terrasje ga je naartoe?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, echt, ik ben zo'n poser. Echt ontzettend!
[ afbeelding ]
Kijk me zitten, met m'n zonnebril op sterkte van de Specsavers
Zit je nou weer je eigen gedrag te projecteren op anderen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat je je nogal opwond over het roken enzo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry Lavender - het was 'n beetje grappig bedoeld hoor.![]()
Zo passioneel ben ik niet over terrasje bezoekers.
Niet zo met dat vingertje hequote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen zonnebril, en ik geloof niet in conspiracies, dus mijn ogen zitten al dicht!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang je zonnebril thuis laat en je ogen dicht houdt mag 't!
Lekker!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Morgen zit ik heel hipsterig in het Vondelpark, mag zeker ook al niet?.
Ga jij maar eens op een terrasje op Texel zittenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
oh ffs! Ik maak 'n kleine spontaan opmerking en nu krijg ik dit!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Morgen zit ik heel hipsterig in het Vondelpark, mag zeker ook al niet?.
Nee - ik geef 'n mening door - jij moet lekker zelf weten wat je van maken,lullo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Zit je nou weer je eigen gedrag te projecteren op anderen?
Dig the irony.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:09 schreef ems. het volgende:
En nu gaatie nog posen in het park met z'n retrobril ook
Wees er zeker van dat je elke kreupele dude die langs komt rollen ondervraagt of hij een acteur is.
Ja ik ook, maar ik vind die buitenlanders die loopt altijd op de fietspad heel erg irritant.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
maar vind het ook best leuk om af en toe eens de stad in te gaan en op een terras te zitten.
Sorry - was grappig bedoeld alweer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is dat nou weer voor een hak-tak-observatie?
En jij klaagt over het slecht beheersen van het Nederlands?!`
quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je krijgt een soort drooglegging. Het gaat underground en dan heb je dus helemaal geen controle meer.
Daar moet jij toch juist voor zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zie steeds dat ondergrondse roken voor me. Dat er ineens van die dampen uit de straatputjes komenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:16 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
[..]
Daar moet jij toch juist voor zijn.
Jij hebt het toch helemaal niet op controle.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie steeds dat ondergrondse roken voor me. Dat er ineens van die dampen uit de straatputjes komen
Nee, onze organisatie is gaande door angst dat er weer een Sovjet Unie, DDR of nazi Duitsland aan het ontstaan is (propaganda zorgt voor organisatie bevolkingen, veel angst propaganda en emotiepoliiek)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:02 schreef arjan1212 het volgende:
Vervolgens word iedereen voor zijn bestwil in een kamp opgesloten, met als doel om de wereldbevolking met 93% te verminderen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat bewerkstelligt eerder het tegenovergestelde zou je denken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:04 schreef illusions het volgende:
Heb het topic niet gelezen, maar rookverbod met als doel vermindering wereldbevolking? Beetje de omgekeerde wereld.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:04 schreef illusions het volgende:
Heb het topic niet gelezen, maar rookverbod met als doel vermindering wereldbevolking? Beetje de omgekeerde wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |