Niet zo met dat vingertje hequote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, echt, ik ben zo'n poser. Echt ontzettend!
[ afbeelding ]
Kijk me zitten, met m'n zonnebril op sterkte van de Specsavers
Ik heb geen zonnebril, en ik geloof niet in conspiracies, dus mijn ogen zitten al dicht!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang je zonnebril thuis laat en je ogen dicht houdt mag 't!
Lekker!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Morgen zit ik heel hipsterig in het Vondelpark, mag zeker ook al niet?.
Ga jij maar eens op een terrasje op Texel zittenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh! Ik weet niet erg veel over illuminatie en chemtrails....alleen dat terrasje bezoekers zijn 'n stelletje posers.
oh ffs! Ik maak 'n kleine spontaan opmerking en nu krijg ik dit!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Morgen zit ik heel hipsterig in het Vondelpark, mag zeker ook al niet?.
Nee - ik geef 'n mening door - jij moet lekker zelf weten wat je van maken,lullo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Zit je nou weer je eigen gedrag te projecteren op anderen?
Dig the irony.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:09 schreef ems. het volgende:
En nu gaatie nog posen in het park met z'n retrobril ook
Wees er zeker van dat je elke kreupele dude die langs komt rollen ondervraagt of hij een acteur is.
Ja ik ook, maar ik vind die buitenlanders die loopt altijd op de fietspad heel erg irritant.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
maar vind het ook best leuk om af en toe eens de stad in te gaan en op een terras te zitten.
Sorry - was grappig bedoeld alweer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is dat nou weer voor een hak-tak-observatie?
En jij klaagt over het slecht beheersen van het Nederlands?!`
quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je krijgt een soort drooglegging. Het gaat underground en dan heb je dus helemaal geen controle meer.
Daar moet jij toch juist voor zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je krijgt een soort drooglegging. Het gaat underground en dan heb je dus helemaal geen controle meer.
Ik zie steeds dat ondergrondse roken voor me. Dat er ineens van die dampen uit de straatputjes komenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:16 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
[..]
Daar moet jij toch juist voor zijn.
Jij hebt het toch helemaal niet op controle.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie steeds dat ondergrondse roken voor me. Dat er ineens van die dampen uit de straatputjes komen
Nee, onze organisatie is gaande door angst dat er weer een Sovjet Unie, DDR of nazi Duitsland aan het ontstaan is (propaganda zorgt voor organisatie bevolkingen, veel angst propaganda en emotiepoliiek)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:02 schreef arjan1212 het volgende:
Vervolgens word iedereen voor zijn bestwil in een kamp opgesloten, met als doel om de wereldbevolking met 93% te verminderen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, echt, ik ben zo'n poser. Echt ontzettend!
[ afbeelding ]
Kijk me zitten, met m'n zonnebril op sterkte van de Specsavers
Ja, dat bewerkstelligt eerder het tegenovergestelde zou je denken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:04 schreef illusions het volgende:
Heb het topic niet gelezen, maar rookverbod met als doel vermindering wereldbevolking? Beetje de omgekeerde wereld.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:04 schreef illusions het volgende:
Heb het topic niet gelezen, maar rookverbod met als doel vermindering wereldbevolking? Beetje de omgekeerde wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |