quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
De gezondheid van niet-rokers word niet geschaad door roken. Hoe verklaar je anders dat er rokers zijn die 100 worden ?
ga eeens voor de lol 5 km rennenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
De gezondheid van niet-rokers word niet geschaad door roken. Hoe verklaar je anders dat er rokers zijn die 100 worden ?
Er is een verschil tussen of je geniet van je peuk en dwangmatig en onder stress.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Er zit al een groot verschil tussen een peuk hier en een peuk van zelfde merk uit een ander land..quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen of je geniet van je peuk en dwangmatig en onder stress.
Daarnaast is er een verschil in merk. Bij Amerikaanse merken zitten er tientallen (misschien wel honderden) addetieven toegevoegd.
Een marlboro-peuk is drastisch sneller opgerookt dan bv een Gauloises
Je heet Dik Kruis?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat deden mijn ouders al voor me.
Rook jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen of je geniet van je peuk en dwangmatig en onder stress.
Daarnaast is er een verschil in merk. Bij Amerikaanse merken zitten er tientallen (misschien wel honderden) addetieven toegevoegd.
Man man man, wat lul jij toch altijd uit je nekquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon beter in zuigen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man man man, wat lul jij toch altijd uit je nek.
Ik rook (helaas) ook en ik rook mijn Gauloises altijd veel sneller op dan mijn collega's tijdens het roken.
Nee, ik ben van de illuminatie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon beter in zuigen.
Lambiekje heeft waarschijnlijk nooit The Insider gezien.quote:
Voor iemand die de mond vol heeft over dokters en medicijnen die zo slecht voor je zijn zou ik het heel vreemd vinden als hij zelf nicotine zou inhaleren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lambiekje heeft waarschijnlijk nooit The Insider gezien.
Nee joh, de overheid is alleen maar tegen roken omdat het de invloeden van BigPharma teniet doet. Roken is eigenlijk juist beter voor de gezondheid, naar verhouding.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor iemand die de mond vol heeft over dokters en medicijnen die zo slecht voor je zijn zou ik het heel vreemd vinden als hij zelf nicotine zou inhaleren.
Bijzonder tegenstrijdig en hypocriet.
Oh! Weer wat geleerd. Zal het even vertellen aan de (long)artsen hierquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, de overheid is alleen maar tegen roken omdat het de invloeden van BigPharma teniet doet. Roken is eigenlijk juist beter voor de gezondheid, naar verhouding.
Het is een tikkeltje vreemd, inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor iemand die de mond vol heeft over dokters en medicijnen die zo slecht voor je zijn zou ik het heel vreemd vinden als hij zelf nicotine zou inhaleren.
Bijzonder tegenstrijdig en hypocriet.
Lambiekje en een beetje vreemd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een tikkeltje vreemd, inderdaad.
Ik heb Lambiekje leren kennen als iemand met een frisse kijk op de wereld. En zijn bijdragen op dit forum worden door mij zeer gewaardeerd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lambiekje en een beetje vreemd?
je verwacht het niet.
Maar alleen als de bestanddelen homeopathisch verdund zijn natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, de overheid is alleen maar tegen roken omdat het de invloeden van BigPharma teniet doet. Roken is eigenlijk juist beter voor de gezondheid, naar verhouding.
Jaja. Jij kom alleen maar hier als er op POL SC niks te doen is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb Lambiekje leren kennen als iemand met een frisse kijk op de wereld. En zijn bijdragen op dit forum worden door mij zeer gewaardeerd.
Ik doe goddomme toch niets verkeerd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaja. Jij kom alleen maar hier als er op POL SC niks te doen is.
ooooooh jawel ALLES is jou schuldquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe goddomme toch niets verkeerd?
Nee, je bent een lieve schattebol.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe goddomme toch niets verkeerd?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef arjan1212 het volgende:
Dat de mensheid zich als makke schapen ( ze zullen het er zelfs mee eens zijn, net zoals met het rookverbod ) laat afslachten
Door te roken maak je de microchips uit vaccinaties stuk. Snap dat dan gekkiequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jezelf inwendig doodmaken met chemische rotzooi wat dmv verslavende stofjes aan de man gebracht word, en meneer denkt dat daarmee stoppen hem een mak schaap maakt dat zich laat afslachten.
ironisch![]()
Het is dan ook een niet meer geaccepteerd gedragquote:
ik lul niet uit men nek.. Het is zo. Overigens is de meting gedaan zonder dat er aan gezogen wordt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man man man, wat lul jij toch altijd uit je nek.
Ik rook (helaas) ook en ik rook mijn Gauloises altijd veel sneller op dan mijn collega's tijdens het roken.
Nou, wat een representatieve meting danquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik lul niet uit men nek.. Het is zo. Overigens is de meting gedaan zonder dat er aan gezogen wordt.
Marlboro is de meest foute peuk.
Ik ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb Lambiekje leren kennen als iemand met een frisse kijk op de wereld. En zijn bijdragen op dit forum worden door mij zeer gewaardeerd.
Wel grappig dat 40 of 50jaar of zo terug kon je 'n peuk roken bij 'n afspraak met 'n doctor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jezelf inwendig doodmaken met chemische rotzooi wat dmv verslavende stofjes aan de man gebracht word, en meneer denkt dat daarmee stoppen hem een mak schaap maakt dat zich laat afslachten.
ironisch![]()
Nieuwe inzichten en zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wel grappig dat 40 of 50jaar of zo terug kon je 'n peuk roken bij 'n afspraak met 'n doctor.
Samen met die doctor gezellig roken![]()
Ik zie echt niet waarom niet ze kunnen gewoon 'rook' en 'niet-rook' cafes hebben.
Jouw mening is een goed voorbeeld van de totaal mensonterende ontmenselijking en discriminatie van mensen die roken. Waarom stel je niet gelijk voor om alle rokers dood te schieten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nieuwe inzichten en zoMooi toch, vooruitgang? Wat mij betreft mogen ze de terrasjes ook rookvrij maken. Zit je lekker buiten in de zon te eten, steekt iemand direct achter je zo'n stinkding op.
Nah, dat gaat te ver. Maar roken moet idd wel iets zijn wat je prive doet. Net als schijten, fappen enz.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:39 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Jouw mening is een goed voorbeeld van de totaal mensonterende ontmenselijking en discriminatie van mensen die roken. Waarom stel je niet gelijk voor om alle rokers dood te schieten?
Roken in een appartement moet zeker ook VERBODEN worden omdat je buren wellicht misschien ooit iets van de rook lucht in hun eigen appartement zouden kunnen krijgenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nieuwe inzichten en zoMooi toch, vooruitgang? Wat mij betreft mogen ze de terrasjes ook rookvrij maken. Zit je lekker buiten in de zon te eten, steekt iemand direct achter je zo'n stinkding op.
Geen slecht idee, ik zeg: doen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Roken in een appartement moet zeker ook VERBODEN worden omdat je buren wellicht misschien ooit iets van de rook lucht in hun eigen appartement zouden kunnen krijgen
En in de tuin, tenzij gemaskeerd door de rook van een barbecue, dan kan 't wel. Dat ruikt tenminste nog lekkerquote:
Ik zat een tijd geleden bij een vriend een jointje te roken in de tuin toen de buurman opeens in alle staten verhaal kwam halen. Hij vond het niet kunnen en als het vaker zou gebeuren zou hij zijn huisbaas (het was een soort wooncomplex) inlichten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En in de tuin, tenzij gemaskeerd door de rook van een barbecue, dan kan 't wel. Dat ruikt tenminste nog lekker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |