Ik heb toch al gezegd dat ik meer zag dan daad werkelijk is. wat wil je nog meer horen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:10 schreef Copycat het volgende:
Het zijn geen Disney-tekeningen, dus daar gaat heel je claim al mank.
En vijf gram coke per dag, zoals jij stelt, fuckt elk brein op.
drank en roken word juist afgeraden door de overheid.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik meer zag dan daad werkelijk is. wat wil je nog meer horen?
Dat dat andere allemaal verzonnen is?
Ik heb in heel mijn leven nauwelijks of niet gerookt of gedronken.
niet meer als 2 maanden aan de rotzooi gezeten.
Was gewoon benieuwd hoe het was maar helaas was het niet bij 1x gebleven.
Ik zat d8 en nacht met die troep opgescheept klein moment van zwakte is toch geweest.
dat wil toch niet meteen zeggen dat mijn hersens zijn aangetast.
Je zegt over mij dat ik bevoordeeld ben, maar je hebt al een mening over mijn hersens terwijl je de feiten nog niet kent
De boodschap kan op verschillende manieren opgevat worden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
drank en roken word juist afgeraden door de overheid.
moeten we het dan niet juist doen?
tegen het heil in fietsen?
Ja en nee. Klachten gingen voornamelijk in publieke ruimtes waar andere last hadden van de rook.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef arjan1212 het volgende:
Er was niemand die klaagde over roken.
demotivatie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ja en nee. Klachten gingen voornamelijk in publieke ruimtes waar andere last hadden van de rook.
Waarom ze die stikker erop hebben gezet snap ik nog steeds niet
de meeste zeikers over rokers zijn gestopte rokers, en van de nietrokers.......1 van de kweenie hoeveelquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:02 schreef arjan1212 het volgende:
Klachten die er wel waren kwamen van ex-rokers die jaloers zijn omdat ze zelf eigenlijk gewoon wel willen roken, iemand die nog nooit heeft gerookt zal nooit maar dan ook nooit tegen iemand zeggen, dat ie last van rooklucht heeft
Wat een bullcrapquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:02 schreef arjan1212 het volgende:
Klachten die er wel waren kwamen van ex-rokers die jaloers zijn omdat ze zelf eigenlijk gewoon wel willen roken, iemand die nog nooit heeft gerookt zal nooit maar dan ook nooit tegen iemand zeggen, dat ie last van rooklucht heeft.
Er kwam geklaag vanuit het bedrijfsleven dat er te veel gerookt werd. en buiten dat als er 12 werknemers zijn die allemaal 5 min roken is de baas weer 1 uur kwijt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Toch vreemd, op een discussieforumIk ken genoeg mensen die zelf nooit hebben gerookt en prima tegen rokers kunnen zeggen dat ze er last van hebben en dus vervolgens die mensen verzoeken dat elders te doen.
Nee, ze maken die fout omdat de twee vaak samen in één adem genoemd worden en omdat de naam bijna identiek is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:19 schreef antibilderberg het volgende:
Ik heb nog wat gevonden waar ik al weken bezig mee ben.
Wat mij opvalt is dat al die mensen fouten maken van mensen die dicht bij Obama staan.
Osama en Obama heb ik nooit door elkaar gehaald. Misschien dan omdat ze zenuwachtig zijn?
Ja.quote:Die zijn al zo vaak op een podium verschenen ben je dan nog wel zo zenuwachtig?
Hilarisch.quote:En dan wil ik graag jullie mening over het volgende filmpje
Daarom is ontwikkelingshulp ook een semi-corrupte bende.quote:De wereld populatie neemt toe ze moeten van ons af!
Er is geen touw aan vast te knopen. Hoe doe ik iets waarvan ik jou beschuldig? Het is trouwens volkomen normaal dat een moderator meediscussieert.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik heb eerder al een reactie terug geven
3. Alles wat TS niet uitkomt kan hij zo afdoen als 'te minderwaardig om te reageren.'
Dat is nu precies het zelfde als waarvan jij mij beschuldigd.
Mijn ervaring is zelf als vrijmetselaar eenmaal erin nooit meer eruit. mensen om mij heen (vrijmetselaars) die er dus niet uit gestapt zijn zeggen dit ook. Ig zijn die mensen nu wel uit mijn leven
En leg ons dan maar eens uit wat vrijmetselen is want op die reactie zit ik ook te wachten
En niet een of en ander is het normaal dat Moderator op gesprek stoffen gaan reageren?
Ik gaf je zelfs een onderbouwing, iets wat ik van jou nog moet krijgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:03 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Doe eerst eens goed uitleggen van vrijmetselen inhoud. want dis is gewoon niet duidelijk.
Jij doet precies waarvan je mij beschuldigd ^^
Wie begint hier met beledigen dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef antibilderberg het volgende:
[quote]Op woensdag 17 juli 2013 17:11 schreef antibilderberg het volgende:
BNW / De wereld populatie neemt toe ze moeten van ons af!
een vervolg uit het andere topic
Gespreksstof Illuminati , bilderberg , freemasons/vrijmetselaars
Graag alleen serieuze mensen en mensen die denken andere te beledigen of andere voor weet ik veel uit te maken is een STOM SCHAAAAAAAAAP! BHEEEEEE schapen taal is onder mijn niveau en ga dus geen tijd aan spenderen.
Ik denk ook dat TS serieus is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:03 schreef Loppe het volgende:
Ik neem hem wel serieus. Erg vet dat ie zo diep in het (vrijmetselaars)milieu kunnen doordringen is en terug kunnen komen is naar zijn geloof. Eenmaal de macht en het geld geroken te hebben lijkt me dat geen al te makkelijke keuze. Ik heb niet heel het vorige topic gelezen maar wat heeft je er toe aangezet om terug te keren?
Uitstap gedaan nr KLB met Rawberry-account (welke ik het wachtwoord van kwijt ben).quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ook dat TS serieus is.
Loppe long time no see
Ik vermoedde al dat jij dat wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:06 schreef Loppe het volgende:
[..]
Uitstap gedaan nr KLB met Rawberry-account (welke ik het wachtwoord van kwijt ben).
Dat je me nog herinnert
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wie begint hier met beledigen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |