Ik denk niet dat 7% het klaar krijgt om die 93% te overmeesterenquote:Vervolgens word iedereen voor zijn bestwil in een kamp opgesloten, met als doel om de wereldbevolking met 93% te verminderen
dan ben je 5 keer zo weinig gaan roken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef florisje het volgende:
hoax, ik geef al 30 jaar elk jaar hetzelfde uit aan sigaretten
Mwah, ik denk dat je het een beetje overdrijft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef arjan1212 het volgende:
Dat de mensheid zich als makke schapen ( ze zullen het er zelfs mee eens zijn, net zoals met het rookverbod ) laat afslachten
Wat is er mis met het verbieden van sigaretten en hard drugs?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef arjan1212 het volgende:
Dat de mensheid zich als makke schapen ( ze zullen het er zelfs mee eens zijn, net zoals met het rookverbod ) laat afslachten
En dat lijkt me dan nog zwak uitgedrukt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:04 schreef trovey het volgende:
Roken tast je hersenen aan, TS is het bewijs.
niet? de 1% heet het trouwens. en die krijgen het heus wel voorelkaar. Afgelopen eeuw hebben we met keer op keer op keer valse voorwendselen en vrouwen en kinderen vermoord in een ver land. De teller staat op 280 miljoen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 7% het klaar krijgt om die 93% te overmeesteren
De Nederlander is het makste en lafste schaap van de westerse wereld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je het een beetje overdrijft.
Men waarschuwt juist tegen de gevaren van roken. Dat wijst er toch niet op dat men mensen wil uitroeien?
Je krijgt een soort drooglegging. Het gaat underground en dan heb je dus helemaal geen controle meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is er mis met het verbieden van sigaretten en hard drugs?
Kom hier zal ik oe 'n pa likkn an de bek geem dat oe stikt in oe eiin taan!quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De Nederlander is het makste en lafste schaap van de westerse wereld.
Als je daarmee het aantal rokers (wat nu 30% is) kan reduceren naar hetzelfde niveau als harddrugs gebruikers (10%), dan zie ik het probleem niet van het underground gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je krijgt een soort drooglegging. Het gaat underground en dan heb je dus helemaal geen controle meer.
Ik zal je zo'n ram voor je rom geven dat je via je internetmodem op de beursvloer van Japan uitkomtquote:
Pssst geklikte sigaretten kopen 4 euro per pakjequote:Op woensdag 10 juli 2013 09:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je daarmee het aantal rokers (wat nu 30% is) kan reduceren naar hetzelfde niveau als harddrugs gebruikers (10%), dan zie ik het probleem niet van het underground gaan.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je daarmee het aantal rokers (wat nu 30% is) kan reduceren naar hetzelfde niveau als harddrugs gebruikers (10%), dan zie ik het probleem niet van het underground gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |