drugs zijn WEL leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is er mis met het verbieden van sigaretten en hard drugs?
mwahquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Jointjes ruiken tenminste ook nog wel lekker
Wat heb jij nou weer gerookt? Beetje incoherent dit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:39 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Jouw mening is een goed voorbeeld van de totaal mensonterende ontmenselijking en discriminatie van mensen die roken. Waarom stel je niet gelijk voor om alle rokers dood te schieten?
goed plan, scheelt tijd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:39 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Jouw mening is een goed voorbeeld van de totaal mensonterende ontmenselijking en discriminatie van mensen die roken. Waarom stel je niet gelijk voor om alle rokers dood te schieten?
volle is zeker te kostbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:11 schreef arjan1212 het volgende:
ik had hem 100% zeker met lege bierblikjes bekogeld
Ja dus?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:25 schreef arjan1212 het volgende:
Nee jij.. roken op een terras verbieden
Ik rook al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer man.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:56 schreef arjan1212 het volgende:
Baaj... jij ging toch naar het buitenland om sigaretten te kopen ?
Ja dus? Vroeger gebruikte ze ook asbest. Doen ze nu ook niet meer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:25 schreef arjan1212 het volgende:
Tot ca. 1975 beleefde het roken een opmars in allerlei facetten van het openbare leven. Rond 1945 was het een heel normaal en vriendschappelijk gebaar om een 14-jarige jongen een 'sigaret' te presenteren met de vraag "rook jij al?" Bioscopen, bussen, trams en treinen waren voorzien van asbakken. Programma's op televisie werden niet zelden gepresenteerd door een rokende verslaggever. Tot in de jaren 80 stond bij menige kapper en schoonheidssalon een glaasje sigaretten op tafel. Op lagere en middelbare scholen stonden leraren rokend voor de klas; op sommige scholen in het hoger onderwijs rookten ook de studenten tijdens de colleges. Hoogwaardigheidsbekleders lieten zich al rokend interviewen, door shagrokende journalisten. Ook Koningin Juliana kwam regelmatig rokend in beeld. Een rookvrije werkplek was, op kantoren, een grote uitzondering.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef arjan1212 het volgende:
ik ga niet met anti-rokers zoals jij in discussie.
terwijl we al 2000 jaar weten dat het troep is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dus? Vroeger gebruikte ze ook asbest. Doen ze nu ook niet meer.
Bron?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
terwijl we al 2000 jaar weten dat het troep is.
quote:
overigens is het wel een andere bron waar ik het ooit gelezen.quote:In addition to the many mystical properties the Greeks and Romans identified in asbestos, they also noted the medical dangers it presented. Pliny the Elder, a famous Roman naturalist, doctor and historian, documented "sickness of the lung" in the slaves that worked in the asbestos mines. He discouraged people from buying slaves who worked in the asbestos mines because of their high incidence of dying young and recommended that slaves be equipped with a respirator made of transparent bladder skin. Thus, the dangers of asbestos have been known, to some degree, since its discovery more than 3,000 years ago.
bron
Van wat ik er even zo snel over heb kunnen vinden zijn de experts het daar nog niet geheel over eens. Maargoed, we zullen het maar bij roken houden hequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
overigens is het wel een andere bron waar ik het ooit gelezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |