Linkje?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ey die zie ik net in top 10 van reviews van een gast op de 10e plaats, de 2007-versie wel.
Ik zal me er in elk geval niet meer mee bemoeien. Veel plezier er mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, heel fijn dat ze me willen helpen. Maar ik weet alleen niet of hun hulp wel goed is, ik kan toch niet zomaar iedereen geloven.
Ik geloof niet dat het wetenschappelijk is onderbouwt, dan zouden er wel bronnen bij staan. Die link die ik stuurde van dat forum, was wel wetenschappelijk onderbouwt, met onderzoeken enzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat andere is WETENSCHAPPELIJK onderbouwt. Wat kan je daar `niet'' aan geloven?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal me er in elk geval niet meer mee bemoeien. Veel plezier er mee.
Ik weet het maar ik haat sporten en het is nu zo warm en ik schaam me altijd in de sportschool/buiten als ik ga hardlopen en als ik thuis dingen zelf doe kan ik me er niet toe zetten want ik heb 0 disciplinequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met iets meer beweging zou je wel perfect afvallen met dat eetpatroon
Dat zijn bodybuilders. Die hebben sowieso al een ongebruikelijke eetstijl. Maar als je dat liever wilt overnemen, be my guest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het wetenschappelijk is onderbouwt, dan zouden er wel bronnen bij staan. Die link die ik stuurde van dat forum, was wel wetenschappelijk onderbouwt, met onderzoeken enzo.
Dan ga je hardlopen rond etenstijd of vroeg 's avonds als er niemand op straat is. Dat is trouwens sowieso fijner in de zomer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik haat sporten en het is nu zo warm en ik schaam me altijd in de sportschool/buiten als ik ga hardlopen en als ik thuis dingen zelf doe kan ik me er niet toe zetten want ik heb 0 disciplineMoet er echt iets aan doen, we hebben gewoon een loopband thuis for fucks sake
Al ga je een half uurtje buiten wandelen? Naar de stad of iets. Is al prima beginquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik haat sporten en het is nu zo warm en ik schaam me altijd in de sportschool/buiten als ik ga hardlopen en als ik thuis dingen zelf doe kan ik me er niet toe zetten want ik heb 0 disciplineMoet er echt iets aan doen, we hebben gewoon een loopband thuis for fucks sake
Jij gebruikt wel veel ad hominem.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn bodybuilders. Die hebben sowieso al een ongebruikelijke eetstijl. Maar als je dat liever wilt overnemen, be my guest.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij gebruikt wel veel ad hominem.
Hur bodybuilders hebben het fout omdat ze ongebruikelijke eetstijl hebben, dur voedingscentrum heeft altijd gelijk omdat het alleen maar opgeleide deskundige heeft. Kijk niet naar wie het zegt, kijk naar de bronnen, dat zegt veel meer.
Weer ad hominemquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]je bent lachwekkend. En nu hou ik op. Veel plezier met je eten.
Wie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:13 schreef Tchock het volgende:
Ik ga vanavond mijn allergrootste held ooit aller tijden zien
Cool zeg, Latijnse woorden opzoeken.quote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Thom YorkeEn Flea van RHCP is er ook bij.
Ik weet het maar wat afvallen betreft ben ik echt van go big or go home, heb al vanaf kinds af aan overgewicht en toen ik 12 was ging ik naar de middelbare school en toen at ik in de zomervakantie soms gewoon echt 2 dagen niets omdat ik zo graag wilde afvallen en zo onzeker over mijn lichaam was. Ben dus best gevoelig voor eetstoornissen, daarom ben ik soms ook een beetje voorzichtig. Maar ik was sowieso al van plan om in de vakantie wat meer te gaan bewegen dus komt helemaal goedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al ga je een half uurtje buiten wandelen? Naar de stad of iets. Is al prima begin
Ad hominem is een vaste uitdrukking. Het betekent op de man. Dat is niet echt opzoekwerk.quote:
Heb je nog meer excuusjes?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn bodybuilders. Die hebben sowieso al een ongebruikelijke eetstijl. Maar als je dat liever wilt overnemen, be my guest.
Bedoel er meer mee te zeggen dat je niet big time hoeft te sporten. Al ga je een uurtje fietsen of weet ik veel wat is het al prima.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik weet het maar wat afvallen betreft ben ik echt van go big or go home, heb al vanaf kinds af aan overgewicht en toen ik 12 was ging ik naar de middelbare school en toen at ik in de zomervakantie soms gewoon echt 2 dagen niets omdat ik zo graag wilde afvallen en zo onzeker over mijn lichaam was. Ben dus best gevoelig voor eetstoornissen, daarom ben ik soms ook een beetje voorzichtig. Maar ik was sowieso al van plan om in de vakantie wat meer te gaan bewegen dus komt helemaal goed
Oh tofquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zanger/schrijver/muzikant. Bekend van Radiohead.
Komen er nu weer dingen over eieren en cholesterol?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spatieloos eet 28 eieren per week en verder heel weinig en Fok-it vindt dat onverstandig.
Pastapipos is een bodybuilder, volgensmij bedoelde hij die opmerking over die eetstijl.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spatieloos eet 28 eieren per week en verder heel weinig en Fok-it vindt dat onverstandig.
Gezonde snackquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef AdoraBelle het volgende:
* AdoraBelle neemt een stukje ontbijtkoek.
Nee, concert.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh tofja Radiohead ken ik wel. Meet&Greet ofzo?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Komen er nu weer dingen over eieren en cholesterol?
Die zijn al geweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Komen er nu weer dingen over eieren en cholesterol?
quote:
Geen zin om dat allemaal te lezen maar dat is volgensmij allang ontkracht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Maar ik geloof dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/eieren-327356/
En zij geloven voedingscentrum.nl
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]En je bent al naar Werchter geweest ook nog
Ga je veel naar concerten/festivals?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaIk zou eigenlijk naar het concert in Amsterdam gaan zondag maar toen was ik dus op Werchter.
Snel tickets verkocht en nieuwe gekocht voor Antwerpen vanavond.
Mijn neppe statusquote:
Sowieso dutchbodybuildingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Maar ik geloof dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/eieren-327356/
En zij geloven voedingscentrum.nl
Ach, 'vaak'. Soms heb ineens een maand elke week iets en soms ook lang niets. Dit jaar (Werchter nog niet meegerekend) 11 artiesten gezien.quote:
Ja zekerquote:
quote:
Oh, je hebt nog nooit achter het stuur gezeten, dat zei je vandaag, nu snap ik het!quote:
hahahah jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, je hebt nog nooit achter het stuur gezeten, dat zei je vandaag, nu snap ik het!![]()
Ja, maar het gaat toch niet over wie het zegt. Ik geloof gewoon die bronnen daar, en op voedingscentrum zijn er geen bronnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sowieso dutchbodybuildingGrootste deel staat vol met broscience, in t fok bodybuilding topic is veel meer kennis en onderbouwde uitspraken.
Voedingscentrum is ook kut
Dat is wel veel hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, 'vaak'. Soms heb ineens een maand elke week iets en soms ook lang niets. Dit jaar (Werchter nog niet meegerekend) 11 artiesten gezien.
Oh ben je ook nog naar PP geweest?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt reuze mee joh. Niet allemaal losse concerten ook, hè.
Dat er een onderzoek naar geweest is betekend niet dat iets waarheid is hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat toch niet over wie het zegt. Ik geloof gewoon die bronnen daar, en op voedingscentrum zijn er geen bronnen.
Nee, ik beweer het ook niet als de waarheid. Maar ik geloof het gewoon, er zijn zoveel onderzoeken naar gedaan, en niks ernstigs negatief, ik zie gewoon meer positieve dingenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat er een onderzoek naar geweest is betekend niet dat iets waarheid is he
1/3 suikersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Ik snap hier niks van. De één zeg ja, de ander zegt nee?
Er zitten wel wat suikers in, maargoed. weinig vet en veel vezelsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Conclusie, je kan niet zomaar geloven wat iemand op een forum zegtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Pinkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je Pukkelpop bedoelt: dat is pas half augustus, maar ik ga wel.
Weinig vet is niet perse beter, al die "light" dingen hebben 30% minder vet en dan 50% meer suiker ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zitten wel wat suikers in, maargoed. weinig vet en veel vezels
Het bevat 69% koolhydraten en best heel veel calorieën. Dat kun je ook zelf opzoeken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
heb je gelijk in ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Weinig vet is niet perse beter, al die "light" dingen hebben 30% minder vet en dan 50% meer suiker ofzoEn light pindakaas etc is ook bagger, beter goede vetten dan suiker
Mayonaise is bijvoorbeeld ook niet zo slecht voor je, in tegenstelling tot wat veel mensen denken. Fritessaus is dan weer "slechter" omdat het meer suiker bevat, maar wel minder calorieën. Zijn dus altijd afwegingen die je moet maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je gelijk in ja.
Pindakaas is trouwens wel erg gezonde vet bijvoorbeeld.
Je kan nog altijd beter ketchup nemen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mayonaise is bijvoorbeeld ook niet zo slecht voor je, in tegenstelling tot wat veel mensen denken. Fritessaus is dan weer "slechter" omdat het meer suiker bevat, maar wel minder calorieën. Zijn dus altijd afwegingen die je moet maken.
Je verbaast je trouwens ook over hoeveel suiker daar in zit. Maar ik doe niet zo moeilijk bij sauzen, gebruik toch nooit zo heel veelquote:
Fruit. Gezonde noten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Oké, geen ontbijtkoek meer dan maar. Wat is een gezond alternatief daarvoor?
Pics in dm gaarnequote:
Fruit kan geen kwaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
roggebroodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Fruit, noten, roggebrood inderdaad, maar ook stukken komkommer of selderij (al vind ik dat laatste echt enorm ranzig)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fruit, noten, roggebrood inderdaad, maar ook stukken komkommer of selderij (al vind ik dat laatste echt enorm ranzig)
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ik was niet de gene die betaalde..
Anders had ik 'm mee genomen
Want?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
enorm ranzig dat zeg je niet over eten
Banaan zit veel calorieën in en kan je beter alleen eten als je net gesport hebt. Aardbeien druiven of kiwi`s zijn beter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:37 schreef AdoraBelle het volgende:
Bedankt voor het advies allemaal. Ik neem voortaan wel een banaan of een appel ofzo.
Ik zal jou eens etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Banaan zit veel calorieën in en kan je beter alleen eten als je net gesport hebt. Aardbeien druiven of kiwi`s zijn beter.
rawrquote:
Nee, je zegt ik houd hier niet zo van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
het slaat nergens op.
Je zegt ik vind het niet lekker
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
het slaat nergens op.
Je zegt ik vind het niet lekker
kan ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, je zegt ik houd hier niet zo van.
Hmmquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Banaan zit veel calorieën in en kan je beter alleen eten als je net gesport hebt. Aardbeien druiven of kiwi`s zijn beter.
nee hoezo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]je heet azijnpisser van je achternaam?
Druk maken om de woordspeling die iemand op een forum gebruikt.quote:
Vraag anders Fokkie eens om een lijst van goede en slechte dingen om te eten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm. Bananen zijn juist wel lekker.
okquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Druk maken om de woordspeling die iemand op een forum gebruikt.
Nah, kan ze beter bij Spatieloos zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag anders Fokkie eens om een lijst van goede en slechte dingen om te eten.
Daarbij ben ik nu geen heel goed voorbeeld want ik ga vanavond een patatje oorlog halenquote:
badassquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarbij ben ik nu geen heel goed voorbeeld want ik ga vanavond een patatje oorlog halen
#YOLOquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:41 schreef Pastapipos het volgende:
Woensdag donderdag en vrijdag mondelinge examens en ik zit motorfilmpjes te kijken![]()
Zo maar eens beginnen met leren
Hoezo, ik claim niks over dat iets gezond isquote:
Was maar grapjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo, ik claim niks over dat iets gezond is![]()
Ik geloof alleen wat dingen, maar ik ga niet zomaar dingen aanraden waar ik geen verstand van heb.
Is nu geen maand meer! Maar ja, heb alleen het gevoel dat het nu nauwelijks meer groeit.quote:
Hou nou toch eens je dikke bek Riaquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is nu geen maand meer! Maar ja, heb alleen het gevoel dat het nu nauwelijks meer groeit.
Maar ik heb wel een Batman snor.
Waaromquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is nu geen maand meer! Maar ja, heb alleen het gevoel dat het nu nauwelijks meer groeit.
Maar ik heb wel een Batman snor.
Ben jij echt 13?quote:
quote:
quote:
Ik wil gewoon kijken hoe ik er uit zie na een maand niet scheren, en het boeit me nu toch even niet wat anderen van mijn uiterlijk vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom
Sowieso jongeren die zich niet scheren, al die wannabe haartjes
Bied je hierbij jezelf aan?quote:
Vanwaar die laatste zin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kijken hoe ik er uit zie na een maand niet scheren, en het boeit me nu toch even niet wat anderen van mijn uiterlijk vinden.
quote:
JA AL DEZE VRAGEN WORDEN GEWOON VEEL TE PERSOONLIJK VOOR MEquote:
Ben jij 13 langquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
[..]
JA AL DEZE VRAGEN WORDEN GEWOON VEEL TE PERSOONLIJK VOOR ME
13 cmquote:
hoelang is je piemelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
Omdat ik nu toch nog geen vriendin wil, en ik zie verder niet veel reden om er goed uit te zien, ik heb toch vakantie.quote:
Dus je bent heel klein, en je bent echt 13?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
[..]
Hoe Langquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 15:11:33 ]
quote:
quote:
Oh wist ik niet, dacht altijd dat hij Japans was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Er goed uit zien doe je toch voor jezelf en niet voor een "vriendin" of wat dan ook?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik nu toch nog geen vriendin wil, en ik zie verder niet veel reden om er goed uit te zien, ik heb toch vakantie.
Yay eindelijk een voorstanderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Wat ik nog even kwijt moet: het cholesterol in ieieren zorgt niet voor een hoger cholesterol in je lichaam. Cholesterol heb je ook nodig he, er is jiet een cholesterol maar er zijn meerdere soorten.
Gr gr
Darmkanaaladmiraalquote:
Ik ben absoluut geen voorstander van weet ok veel hoe veel eieren eten.. maar je cholesterol stijgt er Iig niet vanquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee, maar je staat wel in mijn boekje genoteerd als gemeen meisje.
bijna 12quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent 12, nog een jaartje wachten!
Oh, mag ik vragen wat er dan wel mis is met eieren?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen voorstander van weet ok veel hoe veel eieren eten.. maar je cholesterol stijgt er Iig niet van
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, dacht altijd dat hij Japans was.OMG JAPAN KAWAII DESUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Does my thumb look Spanish?"
--Cat
WE HADDEN TOCH GELIJKquote:
Volgens mij rookt hij niet! En jij bent sowieso schattiger, want jij rookt niet, pics.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
WE HADDEN TOCH GELIJK
Een "rokende" 11 jarige_______
bij 11 jarigen ben ik niet zo skattik.
ik rook niet meerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
WE HADDEN TOCH GELIJK
Ik hoop niet dat je dat echt serieus neemtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
WE HADDEN TOCH GELIJK
Vandaar die apostroffesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat echt serieus neemt
Ik had het over zijn leeftijdquote:
Oh, ok bedoel meer dat je gewoon moet variërenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, mag ik vragen wat er dan wel mis is met eieren?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ok bedoel meer dat je gewoon moet variëren
Dan rook je shisha-pennenquote:
Ze studeert zelf ook voeding&diëtiek. ze vindt 28 eieren per week echt niet gezondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel natuurlijk, maar daar heb ik moeite mee. Maar verder denk je niet dat het echt ongezond is ofzo?
Maar of ze het echt ongezond vindt is iets anders heh. En wil je niet voor haar spreken, kan ze zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze studeert zelf ook voeding&diëtiek. ze vindt 28 eieren per week echt niet gezond
Maar zoals al meerdere zeiden: picsquote:
vindt*quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar of ze het echt ongezond vind is iets anders heh. En wil je niet voor haar spreken, kan ze zelf.
Ken wel paar mensen die 6 eieren per dag eten, Op een gemiddelde van 2800-3500 kcal per dag binnenkrijgen oid is het bijna niks, dan eet je er verder genoeg naastquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze studeert zelf ook voeding&diëtiek. ze vindt 28 eieren per week echt niet gezond
Zoals ik al zei: het gaat niet alleen om de calorieënquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ken wel paar mensen die 6 eieren per dag eten, Op een gemiddelde van 2800-3500 kcal per dag binnenkrijgen oid is het bijna niks, dan eet je er verder genoeg naast
Ik zei het meer in de zin van dat je er veel meer naast eet in zo'n geval, en dat het dan geen kwaad kan in mijn ogen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het gaat niet alleen om de calorieënEn je kan het eetpatroon van een bodybuilder niet gebruiken voor iemand zoals Spatieloos die gevarieerder en gezonder wil/moet eten.
Dan misschien niet nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zei het meer in de zin van dat je er veel meer naast eet in zo'n geval, en dat het dan geen kwaad kan in mijn ogen.
Maar dan is 4 eieren per 2000-2500 Kcal, ongeveer dezelfde verhouding toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ken wel paar mensen die 6 eieren per dag eten, Op een gemiddelde van 2800-3500 kcal per dag binnenkrijgen oid is het bijna niks, dan eet je er verder genoeg naast
Ik heb er ook niks op tegen hoor, 4 eieren is nauwelijks een maaltijd te noemenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan is 4 eieren per 2000-2500 Kcal, ongeveer dezelfde verhouding toch?
Ja, mee eens. Maar ik heb soms wel een beetje moeite met verschillende dingen eten, maar ik doe mijn best, en vind anders dat ik best gevarieerd eet, Fruit, eieren, nootjes, vlees, (chocolade :/ ) en omdat ik geen groente lust eet ik vitamine pilletjes, ik denk dat dat best gevarieerd genoeg is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks op tegen hoor, 4 eieren is nauwelijks een maaltijd te noemen
Maar idd belangrijk om gewoon beetje verschillend te eten. 3L melk op een dag is ook niet "gezond", maar je gaat er niet dood aan en je wordt er ook niet zomaar ziek van oid.
Begin dan wat over wat andersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:33 schreef Dearest het volgende:
gaat het hier nog over die godverdomde eieren
ja weet ik veel ik lul ook maar mee met waar het hier over gaat maar over eieren ben ik echt wel n keer uitgepraatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Begin dan wat over wat andersHet gaat bijna niet meer over eieren.
gewoon je arm, ja toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:34 schreef d4v1d het volgende:
er is hier dus ook serieus niks eetbaars in huisEnkel een brood in de vriezer (Die dan nog moet ontdooien)
30 seconden in de magnetron is zo veel werk?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:34 schreef d4v1d het volgende:
er is hier dus ook serieus niks eetbaars in huisEnkel een brood in de vriezer (Die dan nog moet ontdooien)
Magnetron is dus kapot.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
30 seconden in de magnetron is zo veel werk?
Maar je weet vast wel een leuk onderwerp! Anders was je zelf niet zo leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja weet ik veel ik lul ook maar mee met waar het hier over gaat maar over eieren ben ik echt wel n keer uitgepraathey dat rijmde soort van
5 minuten laten ontdooien danquote:
hossel gespotquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je weet vast wel een leuk onderwerp! Anders was je zelf niet zo leuk./flirt
Groenten vervangen met pilletjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Maar ik heb soms wel een beetje moeite met verschillende dingen eten, maar ik doe mijn best, en vind anders dat ik best gevarieerd eet, Fruit, eieren, nootjes, vlees, (chocolade :/ ) en omdat ik geen groente lust eet ik vitamine pilletjes, ik denk dat dat best gevarieerd genoeg is.
Dat doe ik altijd met mijn broodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Opzich is dat geeneens zo'n heel slecht idee dan..
Dan gaat het bij mij nog deels over etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
hossel gespot
ehhhhh ff denken oké laten we het hebben over waar we bang voor zijn
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Groenten vervangen met pilletjes
Gewoon leren eten
Masterquote:
Diep manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan gaat het bij mij nog deels over eten
Ik ben bang voor de dood! Het leven lijkt me zo mooi ineens!
Botjequote:
Je gaat toch niet zeggen dat je alle groenten niet lust?quote:
Ja, ik ben misschien een beetje slecht opgevoed, heb daar moeite mee. Helaas, maar ik kom er vast nog wel een keer van af.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je alle groenten niet lust?
En sowieso, bitchen over iets niet lusten is onzin. Ik ging eerst letterlijk bijna over m'n nek bij het eten van ei, kon totaal niet tegen de structuur, werd er misselijk van.
En nu heb ik net ook een paar eieren uit de pan gehaald![]()
Zelfde met magere kwark
Gast je praat zelf ook niet normaal Nederlandsquote:
Dat doet hij altijd expres, meent hij niet serieus, en hij bitcht niet, hij verbetert alleenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast je praat zelf ook niet normaal NederlandsGa niet over andere bitchen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
? waar heb je het overquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen werken, kleine stukjes per keer. Heb kwark bijvoorbeeld leren eten door er veel suiker in te pleuren en t langzaam aan af te bouwen. Nu waardeer ik zo'n bakquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik ben misschien een beetje slecht opgevoed, heb daar moeite mee. Helaas, maar ik kom er vast nog wel een keer van af.
Ik moet leren om te leren eten.
Groentes*quote:
Ff zien..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
/r/mildlyinteresting
/r/askhistorians
Bedankt voor de tip, lijkt me een effectieve manier. Ik wikkel wel wat groente in een gebakken ei ofzo, en dan steeds meer, met veel peper en zout ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen werken, kleine stukjes per keer. Heb kwark bijvoorbeeld leren eten door er veel suiker in te pleuren en t langzaam aan af te bouwen. Nu waardeer ik zo'n bak
Gewoon groentes begraven onder sausjes, veel zout of wat dan ook
Ik snap niet wat er zo grappig is aan die sitequote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef d4v1d het volgende:
http://www.reddit.com/r/PrettyGirlsUglyFaces/
Godver![]()
(inb4: /r/random)
Die gezichtenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo grappig is aan die siteUitleg?
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die gezichten
Of bedoel je reddit in het algemeen?
Nu heeft hij een ander beeld van je omg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Komt mijn huisgenoot binnen: Waarom luister jij polka muziek?
was het de tittyflashmonday compilation van dumpert
Ligt aan de context waarin je het gebruiktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/groente-groenten-groentes
Het mag beide
Dan is het idee van groente eten omdat het gezond is ook meteen wegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen werken, kleine stukjes per keer. Heb kwark bijvoorbeeld leren eten door er veel suiker in te pleuren en t langzaam aan af te bouwen. Nu waardeer ik zo'n bak
Gewoon groentes begraven onder sausjes, veel zout of wat dan ook
nee, maar ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu heeft hij een ander beeld van je omg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |