Vandaar die apostroffesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat echt serieus neemt
Ik had het over zijn leeftijdquote:
Oh, ok bedoel meer dat je gewoon moet variërenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, mag ik vragen wat er dan wel mis is met eieren?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ok bedoel meer dat je gewoon moet variëren
Dan rook je shisha-pennenquote:
Ze studeert zelf ook voeding&diëtiek. ze vindt 28 eieren per week echt niet gezondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel natuurlijk, maar daar heb ik moeite mee. Maar verder denk je niet dat het echt ongezond is ofzo?
Maar of ze het echt ongezond vindt is iets anders heh. En wil je niet voor haar spreken, kan ze zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze studeert zelf ook voeding&diëtiek. ze vindt 28 eieren per week echt niet gezond
Maar zoals al meerdere zeiden: picsquote:
vindt*quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar of ze het echt ongezond vind is iets anders heh. En wil je niet voor haar spreken, kan ze zelf.
Ken wel paar mensen die 6 eieren per dag eten, Op een gemiddelde van 2800-3500 kcal per dag binnenkrijgen oid is het bijna niks, dan eet je er verder genoeg naastquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze studeert zelf ook voeding&diëtiek. ze vindt 28 eieren per week echt niet gezond
Zoals ik al zei: het gaat niet alleen om de calorieënquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ken wel paar mensen die 6 eieren per dag eten, Op een gemiddelde van 2800-3500 kcal per dag binnenkrijgen oid is het bijna niks, dan eet je er verder genoeg naast
Ik zei het meer in de zin van dat je er veel meer naast eet in zo'n geval, en dat het dan geen kwaad kan in mijn ogen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het gaat niet alleen om de calorieënEn je kan het eetpatroon van een bodybuilder niet gebruiken voor iemand zoals Spatieloos die gevarieerder en gezonder wil/moet eten.
Dan misschien niet nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zei het meer in de zin van dat je er veel meer naast eet in zo'n geval, en dat het dan geen kwaad kan in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |