Er goed uit zien doe je toch voor jezelf en niet voor een "vriendin" of wat dan ook?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik nu toch nog geen vriendin wil, en ik zie verder niet veel reden om er goed uit te zien, ik heb toch vakantie.
Yay eindelijk een voorstanderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Wat ik nog even kwijt moet: het cholesterol in ieieren zorgt niet voor een hoger cholesterol in je lichaam. Cholesterol heb je ook nodig he, er is jiet een cholesterol maar er zijn meerdere soorten.
Gr gr
Darmkanaaladmiraalquote:
Ik ben absoluut geen voorstander van weet ok veel hoe veel eieren eten.. maar je cholesterol stijgt er Iig niet vanquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee, maar je staat wel in mijn boekje genoteerd als gemeen meisje.
bijna 12quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent 12, nog een jaartje wachten!
Oh, mag ik vragen wat er dan wel mis is met eieren?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen voorstander van weet ok veel hoe veel eieren eten.. maar je cholesterol stijgt er Iig niet van
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, dacht altijd dat hij Japans was.OMG JAPAN KAWAII DESUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Does my thumb look Spanish?"
--Cat
WE HADDEN TOCH GELIJKquote:
Volgens mij rookt hij niet! En jij bent sowieso schattiger, want jij rookt niet, pics.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
WE HADDEN TOCH GELIJK
Een "rokende" 11 jarige_______
bij 11 jarigen ben ik niet zo skattik.
ik rook niet meerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
WE HADDEN TOCH GELIJK
Ik hoop niet dat je dat echt serieus neemtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
WE HADDEN TOCH GELIJK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |