Ben jij echt 13?quote:
quote:
quote:
Ik wil gewoon kijken hoe ik er uit zie na een maand niet scheren, en het boeit me nu toch even niet wat anderen van mijn uiterlijk vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom
Sowieso jongeren die zich niet scheren, al die wannabe haartjes
Bied je hierbij jezelf aan?quote:
Vanwaar die laatste zin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kijken hoe ik er uit zie na een maand niet scheren, en het boeit me nu toch even niet wat anderen van mijn uiterlijk vinden.
quote:
JA AL DEZE VRAGEN WORDEN GEWOON VEEL TE PERSOONLIJK VOOR MEquote:
Ben jij 13 langquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
[..]
JA AL DEZE VRAGEN WORDEN GEWOON VEEL TE PERSOONLIJK VOOR ME
13 cmquote:
hoelang is je piemelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
Omdat ik nu toch nog geen vriendin wil, en ik zie verder niet veel reden om er goed uit te zien, ik heb toch vakantie.quote:
Dus je bent heel klein, en je bent echt 13?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
[..]
Hoe Langquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 15:11:33 ]
quote:
quote:
Oh wist ik niet, dacht altijd dat hij Japans was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |