Want?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
enorm ranzig dat zeg je niet over eten
Banaan zit veel calorieën in en kan je beter alleen eten als je net gesport hebt. Aardbeien druiven of kiwi`s zijn beter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:37 schreef AdoraBelle het volgende:
Bedankt voor het advies allemaal. Ik neem voortaan wel een banaan of een appel ofzo.
Ik zal jou eens etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Banaan zit veel calorieën in en kan je beter alleen eten als je net gesport hebt. Aardbeien druiven of kiwi`s zijn beter.
rawrquote:
Nee, je zegt ik houd hier niet zo van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
het slaat nergens op.
Je zegt ik vind het niet lekker
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
het slaat nergens op.
Je zegt ik vind het niet lekker
kan ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, je zegt ik houd hier niet zo van.
Hmmquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Banaan zit veel calorieën in en kan je beter alleen eten als je net gesport hebt. Aardbeien druiven of kiwi`s zijn beter.
nee hoezo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]je heet azijnpisser van je achternaam?
Druk maken om de woordspeling die iemand op een forum gebruikt.quote:
Vraag anders Fokkie eens om een lijst van goede en slechte dingen om te eten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm. Bananen zijn juist wel lekker.
okquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Druk maken om de woordspeling die iemand op een forum gebruikt.
Nah, kan ze beter bij Spatieloos zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag anders Fokkie eens om een lijst van goede en slechte dingen om te eten.
Daarbij ben ik nu geen heel goed voorbeeld want ik ga vanavond een patatje oorlog halenquote:
badassquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarbij ben ik nu geen heel goed voorbeeld want ik ga vanavond een patatje oorlog halen
#YOLOquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:41 schreef Pastapipos het volgende:
Woensdag donderdag en vrijdag mondelinge examens en ik zit motorfilmpjes te kijken![]()
Zo maar eens beginnen met leren
Hoezo, ik claim niks over dat iets gezond isquote:
Was maar grapjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo, ik claim niks over dat iets gezond is![]()
Ik geloof alleen wat dingen, maar ik ga niet zomaar dingen aanraden waar ik geen verstand van heb.
Is nu geen maand meer! Maar ja, heb alleen het gevoel dat het nu nauwelijks meer groeit.quote:
Hou nou toch eens je dikke bek Riaquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is nu geen maand meer! Maar ja, heb alleen het gevoel dat het nu nauwelijks meer groeit.
Maar ik heb wel een Batman snor.
Waaromquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is nu geen maand meer! Maar ja, heb alleen het gevoel dat het nu nauwelijks meer groeit.
Maar ik heb wel een Batman snor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |