Linkje?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ey die zie ik net in top 10 van reviews van een gast op de 10e plaats, de 2007-versie wel.
Ik zal me er in elk geval niet meer mee bemoeien. Veel plezier er mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, heel fijn dat ze me willen helpen. Maar ik weet alleen niet of hun hulp wel goed is, ik kan toch niet zomaar iedereen geloven.
Ik geloof niet dat het wetenschappelijk is onderbouwt, dan zouden er wel bronnen bij staan. Die link die ik stuurde van dat forum, was wel wetenschappelijk onderbouwt, met onderzoeken enzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat andere is WETENSCHAPPELIJK onderbouwt. Wat kan je daar `niet'' aan geloven?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal me er in elk geval niet meer mee bemoeien. Veel plezier er mee.
Ik weet het maar ik haat sporten en het is nu zo warm en ik schaam me altijd in de sportschool/buiten als ik ga hardlopen en als ik thuis dingen zelf doe kan ik me er niet toe zetten want ik heb 0 disciplinequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met iets meer beweging zou je wel perfect afvallen met dat eetpatroon
Dat zijn bodybuilders. Die hebben sowieso al een ongebruikelijke eetstijl. Maar als je dat liever wilt overnemen, be my guest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het wetenschappelijk is onderbouwt, dan zouden er wel bronnen bij staan. Die link die ik stuurde van dat forum, was wel wetenschappelijk onderbouwt, met onderzoeken enzo.
Dan ga je hardlopen rond etenstijd of vroeg 's avonds als er niemand op straat is. Dat is trouwens sowieso fijner in de zomer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik haat sporten en het is nu zo warm en ik schaam me altijd in de sportschool/buiten als ik ga hardlopen en als ik thuis dingen zelf doe kan ik me er niet toe zetten want ik heb 0 disciplineMoet er echt iets aan doen, we hebben gewoon een loopband thuis for fucks sake
Al ga je een half uurtje buiten wandelen? Naar de stad of iets. Is al prima beginquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik haat sporten en het is nu zo warm en ik schaam me altijd in de sportschool/buiten als ik ga hardlopen en als ik thuis dingen zelf doe kan ik me er niet toe zetten want ik heb 0 disciplineMoet er echt iets aan doen, we hebben gewoon een loopband thuis for fucks sake
Jij gebruikt wel veel ad hominem.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn bodybuilders. Die hebben sowieso al een ongebruikelijke eetstijl. Maar als je dat liever wilt overnemen, be my guest.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij gebruikt wel veel ad hominem.
Hur bodybuilders hebben het fout omdat ze ongebruikelijke eetstijl hebben, dur voedingscentrum heeft altijd gelijk omdat het alleen maar opgeleide deskundige heeft. Kijk niet naar wie het zegt, kijk naar de bronnen, dat zegt veel meer.
Weer ad hominemquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]je bent lachwekkend. En nu hou ik op. Veel plezier met je eten.
Wie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:13 schreef Tchock het volgende:
Ik ga vanavond mijn allergrootste held ooit aller tijden zien
Cool zeg, Latijnse woorden opzoeken.quote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Thom YorkeEn Flea van RHCP is er ook bij.
Ik weet het maar wat afvallen betreft ben ik echt van go big or go home, heb al vanaf kinds af aan overgewicht en toen ik 12 was ging ik naar de middelbare school en toen at ik in de zomervakantie soms gewoon echt 2 dagen niets omdat ik zo graag wilde afvallen en zo onzeker over mijn lichaam was. Ben dus best gevoelig voor eetstoornissen, daarom ben ik soms ook een beetje voorzichtig. Maar ik was sowieso al van plan om in de vakantie wat meer te gaan bewegen dus komt helemaal goedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al ga je een half uurtje buiten wandelen? Naar de stad of iets. Is al prima begin
Ad hominem is een vaste uitdrukking. Het betekent op de man. Dat is niet echt opzoekwerk.quote:
Heb je nog meer excuusjes?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn bodybuilders. Die hebben sowieso al een ongebruikelijke eetstijl. Maar als je dat liever wilt overnemen, be my guest.
Bedoel er meer mee te zeggen dat je niet big time hoeft te sporten. Al ga je een uurtje fietsen of weet ik veel wat is het al prima.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik weet het maar wat afvallen betreft ben ik echt van go big or go home, heb al vanaf kinds af aan overgewicht en toen ik 12 was ging ik naar de middelbare school en toen at ik in de zomervakantie soms gewoon echt 2 dagen niets omdat ik zo graag wilde afvallen en zo onzeker over mijn lichaam was. Ben dus best gevoelig voor eetstoornissen, daarom ben ik soms ook een beetje voorzichtig. Maar ik was sowieso al van plan om in de vakantie wat meer te gaan bewegen dus komt helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |