Een kilo vet is ongeveer 8000 kcal, dus een halve kilo = 4000 per week = 570 per dag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
500 of 700 calorieen per dag minder eten zorgt voor een halve kilo verlies per week geloof ik.
Wie weet, misschien hebben ze het niet onderzocht en was het een aanname, omdat er veel cholesterol in eieren zitten, maar dat betekent niet dat je eigen cholesterol er van stijgt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze onderzoeken het toch zelf? Dan hoeven ze toch geen bronnen te plaatsen?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gooi gewoon al die chocolade in de prullenbak. En gooi er dan iets vies overheen zodat je het er ook niet weer uit pakt.
Ja, want ik moet ook naar zomaar betweters op een forum luisteren, omdat die precies weten hoe het moet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het antwoord op elke post. Succes man.
Ik kan gewoon goed leren, heeft weinig te maken met hoe slim ik ben/eigenwijs zijn ofzo. Ook vind ik leren leuk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:02 schreef Fok-it het volgende:
En dat wil naar universiteit..
Wilde het eigenlijk niet persoonlijk maken maar ik vind dit toch wel echt te stupid for words.
Ik had met mijn diëtiste afgesproken om in porties van 5 te eten in plaats van 3 grote maaltijden, maar zo veel honger heb ik gewoon nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt niet raar hoorHet is juist niet de bedoeling om niks te gaan eten als je wilt afvallen. Je moet blijven eten. alleen in de juiste porties/regelmaat en zorgen dat je divers eet.
Ja en als je naar de uni gaat heb je meer nodig dan dingen kunnen leren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kan gewoon goed leren, heeft weinig te maken met hoe slim ik ben/eigenwijs zijn ofzo. Ook vind ik leren leuk.
Nou sorry maar jij bent betweteriger dan iedereen hier bij elkaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, want ik moet ook naar zomaar betweters op een forum luisteren, omdat die precies weten hoe het moet.
Inderdaad, wat de fuck boeit een groepje mensen die om onverklaarbare reden het goed met je voor hebben nou.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, want ik moet ook naar zomaar betweters op een forum luisteren, omdat die precies weten hoe het moet.
Zoals?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en als je naar de uni gaat heb je meer nodig dan dingen kunnen leren.
En met iets meer beweging zou je wel perfect afvallen met dat eetpatroonquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik had met mijn diëtiste afgesproken om in porties van 5 te eten in plaats van 3 grote maaltijden, maar zo veel honger heb ik gewoon nietAls ik 's ochtends een bakje kwark met een sinaasappel o.i.d eet en 's middags 2 volkoren boterhammen met kipfilet/magere kaas of iets in die richting en dan normaal avondeten heb ik gewoon verder geen honger meer, maar dan krijg ik nog wel te weinig calorieën binnen voor mijn lichaam. Waardoor het dus in de spaarstand springt
En ik ben ook niet iemand die zomaar gaat eten als ik geen honger heb, bah
Misschien dat het ook wel wennen is? Dat jij (en je lichaam) eraan moet wennen dat je meer eet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik had met mijn diëtiste afgesproken om in porties van 5 te eten in plaats van 3 grote maaltijden, maar zo veel honger heb ik gewoon nietAls ik 's ochtends een bakje kwark met een sinaasappel o.i.d eet en 's middags 2 volkoren boterhammen met kipfilet/magere kaas of iets in die richting en dan normaal avondeten heb ik gewoon verder geen honger meer, maar dan krijg ik nog wel te weinig calorieën binnen voor mijn lichaam. Waardoor het dus in de spaarstand springt
En ik ben ook niet iemand die zomaar gaat eten als ik geen honger heb, bah
Laat maar.quote:
Hoezo? Ik ga niet zeggen dat dat allemaal feitelijk zo is ofzo. Ik zeg alleen dat ik iets geloof en dat andere nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou sorry maar jij bent betweteriger dan iedereen hier bij elkaar
dat andere is WETENSCHAPPELIJK onderbouwt. Wat kan je daar `niet'' aan geloven?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga niet zeggen dat dat allemaal feitelijk zo is ofzo. Ik zeg alleen dat ik iets geloof en dat andere niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |