Oh tofquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zanger/schrijver/muzikant. Bekend van Radiohead.
Komen er nu weer dingen over eieren en cholesterol?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spatieloos eet 28 eieren per week en verder heel weinig en Fok-it vindt dat onverstandig.
Pastapipos is een bodybuilder, volgensmij bedoelde hij die opmerking over die eetstijl.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spatieloos eet 28 eieren per week en verder heel weinig en Fok-it vindt dat onverstandig.
Gezonde snackquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef AdoraBelle het volgende:
* AdoraBelle neemt een stukje ontbijtkoek.
Nee, concert.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh tofja Radiohead ken ik wel. Meet&Greet ofzo?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Komen er nu weer dingen over eieren en cholesterol?
Die zijn al geweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Komen er nu weer dingen over eieren en cholesterol?
quote:
Geen zin om dat allemaal te lezen maar dat is volgensmij allang ontkracht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Maar ik geloof dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/eieren-327356/
En zij geloven voedingscentrum.nl
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]En je bent al naar Werchter geweest ook nog
Ga je veel naar concerten/festivals?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaIk zou eigenlijk naar het concert in Amsterdam gaan zondag maar toen was ik dus op Werchter.
Snel tickets verkocht en nieuwe gekocht voor Antwerpen vanavond.
Mijn neppe statusquote:
Sowieso dutchbodybuildingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Maar ik geloof dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/eieren-327356/
En zij geloven voedingscentrum.nl
Ach, 'vaak'. Soms heb ineens een maand elke week iets en soms ook lang niets. Dit jaar (Werchter nog niet meegerekend) 11 artiesten gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |