Maar dan is 4 eieren per 2000-2500 Kcal, ongeveer dezelfde verhouding toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ken wel paar mensen die 6 eieren per dag eten, Op een gemiddelde van 2800-3500 kcal per dag binnenkrijgen oid is het bijna niks, dan eet je er verder genoeg naast
Ik heb er ook niks op tegen hoor, 4 eieren is nauwelijks een maaltijd te noemenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan is 4 eieren per 2000-2500 Kcal, ongeveer dezelfde verhouding toch?
Ja, mee eens. Maar ik heb soms wel een beetje moeite met verschillende dingen eten, maar ik doe mijn best, en vind anders dat ik best gevarieerd eet, Fruit, eieren, nootjes, vlees, (chocolade :/ ) en omdat ik geen groente lust eet ik vitamine pilletjes, ik denk dat dat best gevarieerd genoeg is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks op tegen hoor, 4 eieren is nauwelijks een maaltijd te noemen
Maar idd belangrijk om gewoon beetje verschillend te eten. 3L melk op een dag is ook niet "gezond", maar je gaat er niet dood aan en je wordt er ook niet zomaar ziek van oid.
Begin dan wat over wat andersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:33 schreef Dearest het volgende:
gaat het hier nog over die godverdomde eieren
ja weet ik veel ik lul ook maar mee met waar het hier over gaat maar over eieren ben ik echt wel n keer uitgepraatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Begin dan wat over wat andersHet gaat bijna niet meer over eieren.
gewoon je arm, ja toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:34 schreef d4v1d het volgende:
er is hier dus ook serieus niks eetbaars in huisEnkel een brood in de vriezer (Die dan nog moet ontdooien)
30 seconden in de magnetron is zo veel werk?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:34 schreef d4v1d het volgende:
er is hier dus ook serieus niks eetbaars in huisEnkel een brood in de vriezer (Die dan nog moet ontdooien)
Magnetron is dus kapot.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
30 seconden in de magnetron is zo veel werk?
Maar je weet vast wel een leuk onderwerp! Anders was je zelf niet zo leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja weet ik veel ik lul ook maar mee met waar het hier over gaat maar over eieren ben ik echt wel n keer uitgepraathey dat rijmde soort van
5 minuten laten ontdooien danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |