quote:
Oh, je hebt nog nooit achter het stuur gezeten, dat zei je vandaag, nu snap ik het!quote:
hahahah jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, je hebt nog nooit achter het stuur gezeten, dat zei je vandaag, nu snap ik het!![]()
Ja, maar het gaat toch niet over wie het zegt. Ik geloof gewoon die bronnen daar, en op voedingscentrum zijn er geen bronnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sowieso dutchbodybuildingGrootste deel staat vol met broscience, in t fok bodybuilding topic is veel meer kennis en onderbouwde uitspraken.
Voedingscentrum is ook kut
Dat is wel veel hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, 'vaak'. Soms heb ineens een maand elke week iets en soms ook lang niets. Dit jaar (Werchter nog niet meegerekend) 11 artiesten gezien.
Oh ben je ook nog naar PP geweest?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt reuze mee joh. Niet allemaal losse concerten ook, hè.
Dat er een onderzoek naar geweest is betekend niet dat iets waarheid is hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat toch niet over wie het zegt. Ik geloof gewoon die bronnen daar, en op voedingscentrum zijn er geen bronnen.
Nee, ik beweer het ook niet als de waarheid. Maar ik geloof het gewoon, er zijn zoveel onderzoeken naar gedaan, en niks ernstigs negatief, ik zie gewoon meer positieve dingenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat er een onderzoek naar geweest is betekend niet dat iets waarheid is he
1/3 suikersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Ik snap hier niks van. De één zeg ja, de ander zegt nee?
Er zitten wel wat suikers in, maargoed. weinig vet en veel vezelsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Conclusie, je kan niet zomaar geloven wat iemand op een forum zegtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Pinkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je Pukkelpop bedoelt: dat is pas half augustus, maar ik ga wel.
Weinig vet is niet perse beter, al die "light" dingen hebben 30% minder vet en dan 50% meer suiker ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zitten wel wat suikers in, maargoed. weinig vet en veel vezels
Het bevat 69% koolhydraten en best heel veel calorieën. Dat kun je ook zelf opzoeken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
heb je gelijk in ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Weinig vet is niet perse beter, al die "light" dingen hebben 30% minder vet en dan 50% meer suiker ofzoEn light pindakaas etc is ook bagger, beter goede vetten dan suiker
Mayonaise is bijvoorbeeld ook niet zo slecht voor je, in tegenstelling tot wat veel mensen denken. Fritessaus is dan weer "slechter" omdat het meer suiker bevat, maar wel minder calorieën. Zijn dus altijd afwegingen die je moet maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je gelijk in ja.
Pindakaas is trouwens wel erg gezonde vet bijvoorbeeld.
Je kan nog altijd beter ketchup nemen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mayonaise is bijvoorbeeld ook niet zo slecht voor je, in tegenstelling tot wat veel mensen denken. Fritessaus is dan weer "slechter" omdat het meer suiker bevat, maar wel minder calorieën. Zijn dus altijd afwegingen die je moet maken.
Je verbaast je trouwens ook over hoeveel suiker daar in zit. Maar ik doe niet zo moeilijk bij sauzen, gebruik toch nooit zo heel veelquote:
Fruit. Gezonde noten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Oké, geen ontbijtkoek meer dan maar. Wat is een gezond alternatief daarvoor?
Pics in dm gaarnequote:
Fruit kan geen kwaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
roggebroodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Fruit, noten, roggebrood inderdaad, maar ook stukken komkommer of selderij (al vind ik dat laatste echt enorm ranzig)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fruit, noten, roggebrood inderdaad, maar ook stukken komkommer of selderij (al vind ik dat laatste echt enorm ranzig)
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ik was niet de gene die betaalde..
Anders had ik 'm mee genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |