Werd dat niet verhult door inderdaad een geweldig elftal. BMI op LB is onzeker. Als hij mee gaat in de aanval zie je hem denken wat hij moet doen. Hij gaat zelden over de links buiten heen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Again. You're wrong. Je argumenteert niet eens wáárom BMI ineens zo slecht is op linksback, terwijl hij in het seizoen 2011 de sterren van de hemel speelde.
In het NL-elftal zou BMI ook een waanzinnig goede speler zijn op LB. Reden: het middenveld voor hem. Dat hele "Mathijsen verneukt de kansen van BMI" verhaal is zó'n bullshit, in ieder geval als het over positiegelul gaat. Gaan we het hebben over 'Mathijsen is traag, BMI moet meer meters maken' dán kunnen we eventueel praten.
Na Pelle de belangrijkste speler in het elftal (samen met Janmaat eigenlijk).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
En toch is Mathijssen niet verantwoordelijk voor de positie van Feijenoord
Zeker. Maar het had geen reet uitgemaakt of je hem daar had neergezet of een BMI en je geld in een LB had gestoken (wat, imho, logischer was geweest).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mathijsen was in aardig wat wedstrijden cruciaal.
Janmaat maakte toch een iets minder grote fout dan Mathijsen. Mathijsen kon met die bal alles doen, maar maakte de enige foute beslissing.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
IS gelul. Janmaat maakte éxact dezelfde fout en luidde de 1-0 in: een véél crucialere fout. Trouwens, Immers verkrachtte me daar ook een kans zeg.. Mooie penalty.
Heeft níéts met Mathijsen te maken, maar dat wil men graag zien. Waarom was er niet zo'n collectieve verontwaardiging over Janmaat dan?
Klopt, Nelom doet dat beter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:00 schreef stefanFR010 het volgende:
[..]
Werd dat niet verhult door inderdaad een geweldig elftal. BMI op LB is onzeker. Als hij mee gaat in de aanval zie je hem denken wat hij moet doen. Hij gaat zelden over de links buiten heen.
Dat is onzin. Je keert de beredenatie om. Iedereen vond Bruno Martins Indi een 'lichtpuntje' op links. Het uitvallen van Ramsteijn en het overnemen van zijn positie was iedereen dolblij mee. Ook op CV had BMI dit seizoen staan schutteren bij Feijenoord; JUIST daarom is de komst van Mathijsen een zegen geweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:00 schreef stefanFR010 het volgende:
Werd dat niet verhult door inderdaad een geweldig elftal. BMI op LB is onzeker. Als hij mee gaat in de aanval zie je hem denken wat hij moet doen. Hij gaat zelden over de links buiten heen.
Nelom samen met JPB is gewoon genieten. Die voelen elkaar geweldig aan. Verdedigend mag hij dan zwakker zijn, maar zeker in thuis wedstrijden maakt dat niet uit!quote:
Argumenteer dan eens waarom? Bruno speelde als een zak en op CV deed hij het niet beter na de blessure van Vrij. Kortom: ook op CV was hij bij Feijenoord kut met peren dit seizoen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zeker. Maar het had geen reet uitgemaakt of je hem daar had neergezet of een BMI en je geld in een LB had gestoken (wat, imho, logischer was geweest).
Is dat niet met de gedachten dat we er een geweldig talent bij hadden. Nu word er wat van hem verwacht?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:03 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Dat is onzin. Je keert de beredenatie om. Iedereen vond Bruno Martins Indi een 'lichtpuntje' op links. Het uitvallen van Ramsteijn en het overnemen van zijn positie was iedereen dolblij mee. Ook op CV had BMI dit seizoen staan schutteren bij Feijenoord; JUIST daarom is de komst van Mathijsen een zegen geweest.
En dan heb ik het nog niet eens over hoe fijn het is een stand-in te hebben voor de weken uitgevallen Stefan de Vrij. Een periode waarin Bruno Martins Indi overigens ook niet wist te overtuigen centraal bij Feijenoord. Hoe verklaar je dat?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:02 schreef stefanFR010 het volgende:
[..]
Janmaat maakte toch een iets minder grote fout dan Mathijsen.
Het zijn in ieder geval niet de statistieken van iemand die niets kan. Ruben Schaken heeft niet de helft van dat rendement is basisspeler van Feyenoord en staat zelfs in Oranje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt weer dat statistieken niet alles zeggen
Beargumenteer nou eerst maar eens waarom BMI het nog steeds kut-met-peren deed op CV toen De Vrij verdwenen was door een blessure.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef stefanFR010 het volgende:
[..]
Is dat niet met de gedachten dat we er een geweldig talent bij hadden. Nu word er wat van hem verwacht?!
Een stand in voor 1 miljoen per jaar? hmm dat is wel wat veel.
Wedstrijd gespeeld?? Volgens mij kreeg Immers een levensgrote kans 10 seconden later (herhaling van de goal was nog bezig!). Als die erin was gegaan had het 1-1 gestaan!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]![]()
. Hij stond ongeveer 25 meter van zijn man af. Amateuristisch.
Daarnaast viel de 1-0 daarna al na de zevende (!) minuut. Je weet dan al dat de wedstrijd gespeeld is. Was de 1-0 door de fout van Mathijsen (40e minuut uit mijn hoofd) gekomen, dan had je nog een kans gehad (Echt niet, Feijenoord speelde als een natte krant die wedstrijd).
Is dit dan de fout van BMI, of is het middenveld dan niet juist ingesteld?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:06 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Beargumenteer nou eerst maar eens waarom BMI het nog steeds kut-met-peren deed op CV toen De Vrij verdwenen was door een blessure.
Dat alleen al is bewijs dat het probleem zit in de 'klik' tussen het middenveld en BMI.
Immers krijgt geen kansen: hij creëert missers.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef stefanFR010 het volgende:
Volgens mij kreeg Immers een levensgrote kans 10 seconden later (herhaling van de goal was nog bezig!)
Ik verwacht geen band na zijn vertrek. Wat ik wel had verwacht, of op gehoopt, is dat hij tenminste wat minuten maakt in Feyenoord 1 en de jeugdopleiding waardeert met een transferbedrag. Minste wat je kan doen als zeer talentvolle jeugdspeler, helaas zijn bij dat soort jongens de externe factoren veel zwaarwegender.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou Ake een band/rekening moeten houden met Feyenoord. Door zijn 3/4 jaar in de jeugdopleiding?
BMI, want Mathijsen heeft géén problemen met dat middenveld. Kortom: Mathijsen wist wel te klikken met dat middenveld. En dus was zijn aankoop broodnodig en hartstikke geweldig. Heeft uiterst goed gespeeld en was een geweldige keuze.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef stefanFR010 het volgende:
Is dit dan de fout van BMI, of is het middenveld dan niet juist ingesteld?!
Inderdaad, ondankbare honden zijn het. Hoop dat ze keihard falen bij die boeren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik verwacht geen band na zijn vertrek. Wat ik wel had verwacht, of op gehoopt, is dat hij tenminste wat minuten maakt in Feyenoord 1 en de jeugdopleiding waardeert met een transferbedrag. Minste wat je kan doen als zeer talentvolle jeugdspeler, helaas zijn bij dat soort jongens de externe factoren veel zwaarwegender.
Opportunistisch geblaatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad, ondankbare honden zijn het. Hoop dat ze keihard falen bij die boeren.
Rekik en Aké falen sowieso niet. Beide grotere talenten dan Vrij / Indi ooit waren / nu zijn. Reken er dus maar niet op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad, ondankbare honden zijn het. Hoop dat ze keihard falen bij die boeren.
Niets oppertunistisch. Rekik is 'vuiler' geweest dan veel mensen dachten (Raiola is echt op een achterlijke manier tekeer gegaan tegen Beenhakker en stelde irrationele eisen om een vertrek te forceren, waarbij Rekik er 'goed' uit kwam).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opportunistisch geblaatOverigens ging het over Ake.
Interesseert me niet is ook geen Feyenoord-speler.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opportunistisch geblaatOverigens ging het over Ake.
Met alleen talent kom je er niet. Zeker bij de Vrij zit er een gedachte achter. Tekent niet voor niets weer bij. Ik moet nog maar zien of Rekik en Ake op hun niveua zitten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:11 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Rekik en Aké falen sowieso niet. Beide grotere talenten dan Vrij / Indi ooit waren / nu zijn. Reken er dus maar niet op.
Niet voor niets noemde Caland Vrij / BMI al anderhalf jaar geleden "de B-garnituur van de verdedigers uit de jeugdopleiding".
Als je twijfelt aan - zeker - Rekik heb je echt geen recht van spreken. Als je die zag spelen in het elftal van City, bôh gek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef stefanFR010 het volgende:
[..]
Met alleen talent kom je er niet. Zeker bij de Vrij zit er een gedachte achter. Tekent niet voor niets weer bij. Ik moet nog maar zien of Rekik en Ake op hun niveua zitten.
Ze hebben wel een aardige achterstand in hun ontwikkeling opgelopen. Maar we zullen het zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:11 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Rekik en Aké falen sowieso niet. Beide grotere talenten dan Vrij / Indi ooit waren / nu zijn. Reken er dus maar niet op.
Niet voor niets noemde Caland Vrij / BMI al anderhalf jaar geleden "de B-garnituur van de verdedigers uit de jeugdopleiding".
Op basis waarvan concludeer je dat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:14 schreef Elan het volgende:
Ze hebben wel een aardige achterstand opgelopen.
Mij hoor je niet over Bruma hoor. Die zakt finaal door het ijs.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:14 schreef Elan het volgende:
Zo'n Bruma is ook lang niet het talent dat men er van gemaakt heeft.
Lekker bankzitten bij HSV nou dan heb je het echt gemaakt in je carrière.
Niet spelen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:15 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Op basis waarvan concludeer je dat?
Een Feijenoorder met kennis. Hiep hoi. Topickwaliteitsimpuls 319%.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:16 schreef elCholo het volgende:
Ake zat op de bank bij de EL finale, en ook Rekik heeft paar keer bij de wedstrijdselectie gezeten van City. Dan ben je wel ver op die leeftijd. Ik denk dat het voor Indi, de Vrij, Vilhena en Boetius best wel eens een slechte zaak kan zijn deze tijdelijke terugkeer van deze spelers. Best wel kans dat zo een Ake, Rekik, Bruma of Ebicilio zich in het Nederlands elftal kan gaan spelen in 1 seizoen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:18 schreef Elan het volgende:
Niet spelen?
Rekik is een supertalent maar heeft niet echt veel gespeeld sinds zijn debuut in 2011 bij City.
Terwijl dat voor een jonge speler juist belangrijk is.
Eerst zeg je dat Bruma niks is en vervolgens geef je hem gelijk?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:18 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Een Feijenoorder met kennis. Hiep hoi. Topickwaliteitsimpuls 319%..
15 wedstrijden spelen in 3 seizoenen is gewoon bijster weinig hoor. Met je sensoren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:18 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]![]()
Oké Loek.
Ga maar weer terug de zandbak in. Mijn intelligentietekortsensor gaat af.
Je kan blijkbaar niet lezen? Hij heeft het over Rekik / Aké en onderstreepte de feiten. Vervolgens gaf hij aan dat enkele oud-jeugdspelers, wááronder Bruma (in een lijst van 10 namenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef stefanFR010 het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat Bruma niks is en vervolgens geef je hem gelijk?!
Oké, je bent dus echt achterlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
15 wedstrijden spelen in 3 seizoenen is gewoon bijster weinig hoor. Met je sensoren.
Hou dan lekker je bek man je bent zelf een achtelijke debiel. Jonge spelers moeten toch spelen om ervaring op te doen of niet????????????????quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:22 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Oké, je bent dus echt achterlijk.
Ik zal je even helpen, 'achterlijke debiel'. Deze jongens spelen tientallen wedstrijden in de jeugd. Daarnaast zie ik niet in hoe trainen met de grote der aarde je slechter zal maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou dan lekker je bek man je bent zelf een achtelijke debiel. Jonge spelers moeten toch spelen om ervaring op te doen of niet????????????????
Dat is wel het beste voor de ontwikkeling van zo een jonge speler, maar ik denk dat het bijna dagelijks trainen met spelers als Silva, Kompany, Hazard, Aguero enz enz die wedstrijd ervaring in de eredivisie wel aardig compenseert.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
Hou dan lekker je bek man je bent zelf een achtelijke debiel. Jonge spelers moeten toch spelen om ervaring op te doen of niet????????????????
Hij is 18 en speelt wekelijks als aanvoerder mee bij de beloftes terwijl hij traint met de grote der aarde.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
De Vrij Indi zelfs Nelom heeft meer gespeeld dan die Rekik van je.
http://vasf.nl/nieuws.phpquote:Nieuws
Nieuws & berichten van de voorzitter (juni 2013)
Tja.
Een bewogen eerste halfjaar van 2013 ligt bijna achter ons.
U bent door een informatiebijeenkomst van de VASF en brieven van het bestuur van de VASF op de hoogte gebracht van uw (rechts)positie als de plannen voor Het Nieuwe Stadion (HNS) doorgaan. U staat buitenspel!
Bewust heeft uw bestuur er voor gekozen om de leden op de informatieve aandeelhoudersbijeenkomst op 16 april jl. in eerste instantie zelf het woord te laten voeren: commissarissen twijfelden er aan of uw bestuur wel de stem van de leden sprak!
Aan die twijfel heeft u een einde gemaakt en thans zijn wij bezig volmachten te verzamelen om eventueel een procedure tegen Directie en Commissarissen te starten. Voor diegenen die hun volmacht nog niet hebben getekend en geretourneerd, DOE HET NU!! Het is in uw eigen belang.
Een en ander neemt niet weg dat wij als bestuur voor overleg met Directie en Commissarissen open blijven staan, al worden wij kennelijk niet als Feyenoord-familie beschouwd. Wij hopen nog steeds dat een rechtsgang niet nodig zal zijn, maar de voorbereiding van een procedure is in volle gang en kan daadwerkelijk gestart worden als Directie en Commissarissen weigerachtig blijven onze rechten te respecteren.
Een voorlichtingsavond over de plannen van ReddeKuip hebben wij vooralsnog uitgesteld tot er meer zicht vanuit de politiek komt.
Zodra er meer ontwikkelingen zijn stellen wij u op de hoogte.
Met sportieve groet,
Joan Smal
Als jij, ik en elcholo hier nou gewoon even blijven posten, dan gaat het allemaal prima.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is dat toch de laatste maanden, dat er allemaal verstandelijk gehandicapten hier gaan posten? Ik dacht dat die alleen naar het PSV-topic gingen.
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:26 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen, 'achterlijke debiel'. Deze jongens spelen tientallen wedstrijden in de jeugd. Daarnaast zie ik niet in hoe trainen met de grote der aarde je slechter zal maken.
Tenslotte - en laat me even de tijd nemen om te benadrukken hóé sterk dit argument is, met dit zinnetje tussen streepjes - is Rekik twee jaar jonger dan BMI / De Vrij, dus zelfs als hij nu wél gaat voetballen, begint hij op dezelfde leeftijd als BMI deed bij Feijenoord.
Achterlijke.
En nu terug naar de zandbak.
En het feit dat hij 3 jaar jonger is en - als hij nu debuteert - jonger is dan BMI bij zijn debuut, telt natuurlijk ook wel enigszins mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dat is wel het beste voor de ontwikkeling van zo een jonge speler, maar ik denk dat het bijna dagelijks trainen met spelers als Silva, Kompany, Hazard, Aguero enz enz die wedstrijd ervaring in de eredivisie wel aardig compenseert.
Ja dat roepen ze allemaal. 'Ik train met de grote jongens'. Maar tot op heden is daarmee niemand beter geworden in Engeland. Tim Krul alleen, maar dat is een keeperquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dat is wel het beste voor de ontwikkeling van zo een jonge speler, maar ik denk dat het bijna dagelijks trainen met spelers als Silva, Kompany, Hazard, Aguero enz enz die wedstrijd ervaring in de eredivisie wel aardig compenseert.
Kortom: "ik ben achterlijk en laat ik wil me graag nederig opstellen aan nu, meneer VraagEnAanbodFok!".quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven.
Zijn genoeg gasten die parasiteren op hun talent maar door verkeerde keuzen uiteindelijk niet terecht komen waar ze horen of zouden horen.
Ga lekker die verraders de hemel in prijzen ten koste van Feyenoord-spelers wat een hond ben jij zeg.
grappig manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:30 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Kortom: "ik ben achterlijk en laat ik wil me graag nederig opstellen aan nu, meneer VraagEnAanbodFok!".
O, en ik ben inderdaad als een hond, vooral als ik je moeders aars uitwoon tot deze de diameter van een oliepijpleiding tussen Qatar en Duitsland heeft.
Rot op met je extreem grote neus in ofwel het hol van GGMM, ofwel dat drie-kruizentopic van je.quote:
Bojan gold 2 jaar geleden ook als het wonderkind. Die zou de nieuwe Messi worden, minstens. Ik hoor het de commentator nog zeggen op Sport 1. Die heeft ook dagelijks getraind met de nog veel grotere der aarde.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is 18 en speelt wekelijks als aanvoerder mee bij de beloftes terwijl hij traint met de grote der aarde.
Neem nou maar van mij aan dat je daar een stuk meer van opsteekt. Alsof elke 18 jarige speler al basisspeler in het eerste moet zijn.
Je weet dat hij 18 (!) is en al tien wedstrijden speelde in het eerste van Manchester City?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja dat roepen ze allemaal. 'Ik train met de grote jongens'. Maar tot op heden is daarmee niemand beter geworden in Engeland. Tim Krul alleen, maar dat is een keeper
Assaidi, van Velzen, Rekik, Ake, Bruma, van Aanholt en ga zo maar even door.,......
Kom niet met van Persie aan, die had al 100 wedstrijden in Nederland gespeeld.
Hij. Is. 18.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Bojan gold 2 jaar geleden ook als het wonderkind. Die zou de nieuwe Messi worden, minstens. Ik hoor het de commentator nog zeggen op Sport 1. Die heeft ook dagelijks getraind met de nog veel grotere der aarde.
Vervolgens zit je 2 jaar later als huurspeler bij Ajax omdat je op je eigen club niet aan speelminuten komt. Het kan verkeren.
Wedstrijdervaring is veel belangrijker dan op de training al dan niet presteren.
Ik vind je zandthema vandaag wel goed gekozen gezien het mooie weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Hij. Is. 18.
Terug. De. Zandbak. In.
Wordt gewoon tijd dat al die nitwits weer verdwijnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een zaadtopic wordt dit zo.Zomer hakt er flink in qua afkickverschijnselen hier.
Ja, en Messi was nu net zo goed geweest als die heel zijn carrière bij Heracles Almelo had gespeeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Bojan gold 2 jaar geleden ook als het wonderkind. Die zou de nieuwe Messi worden, minstens. Ik hoor het de commentator nog zeggen op Sport 1. Die heeft ook dagelijks getraind met de nog veel grotere der aarde.
Vervolgens zit je 2 jaar later als huurspeler bij Ajax omdat je op je eigen club niet aan speelminuten komt. Het kan verkeren.
Wedstrijdervaring is veel belangrijker dan op de training al dan niet presteren.
Ik twijfel niet aan zijn talenten maar laten we het eerst maar gaan zien hoe het loopt als hij 30 wedstrijden volle bak moet spelen in plaats van af en toe invallen als het er eigenlijk niet mer toe doet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Hij. Is. 18.
Terug. De. Zandbak. In.
He-ho! Waarom staat mijn nickname daarboven?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ja, en Messi was nu net zo goed geweest als die heel zijn carrière bij Heracles Almelo had gespeeld.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ja, en Messi was nu net zo goed geweest als die heel zijn carrière bij Heracles Almelo had gespeeld.
Loek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan zijn talenten maar laten we het eerst maar gaan zien hoe het loopt als hij 30 wedstrijden volle bak moet spelen in plaats van af en toe invallen als het er eigenlijk niet mer toe doet.
Doe eens normaal Loek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij lekker in het Psv topic lopen geilen als dat bestaat jij daar hoor je thuis niet hier strontboer. Met je Ake en Rekik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:37 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Loek.
Houd gewoon je muil alsjeblieft.
Loek, tyftering eens op uit die topic debiel. Of kom naar Varkenoord, dan rekent de Rotterdammer in me wel even definitief met je af.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij lekker in het Psv topic lopen geilen als dat bestaat jij daar hoor je thuis niet hier strontboer.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij lekker in het Psv topic lopen geilen als dat bestaat jij daar hoor je thuis niet hier strontboer. Met je Ake en Rekik.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:41 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Loek, tyftering eens op uit die topic debiel. Of kom naar Varkenoord, dan rekent de Rotterdammer in me wel even definitief met je af.
ADO hoopte dat ook, toen kaapte Feyenoord hem ineens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik verwacht geen band na zijn vertrek. Wat ik wel had verwacht, of op gehoopt, is dat hij tenminste wat minuten maakt in Feyenoord 1 en de jeugdopleiding waardeert met een transferbedrag. Minste wat je kan doen als zeer talentvolle jeugdspeler, helaas zijn bij dat soort jongens de externe factoren veel zwaarwegender.
kom vegte danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:41 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Loek, tyftering eens op uit die topic debiel. Of kom naar Varkenoord, dan rekent de Rotterdammer in me wel even definitief met je af.
Haha dat zeiden ze ook bij Bruma op z'n 18e: Woooooowwww 18 jaar en hij speelt al in het eerste van Chelsea. Zelfs in de CL!!!!! Nieuwe Jaap Stam !!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Je weet dat hij 18 (!) is en al tien wedstrijden speelde in het eerste van Manchester City?
LittleRabbit is wel een baas, dus off him.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Rot op met je extreem grote neus in ofwel het hol van GGMM, ofwel dat drie-kruizentopic van je.
Hij heeft één duel gespeeld tegen Reading. Verder niets.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha dat zeiden ze ook bij Bruma op z'n 18e: Woooooowwww 18 jaar en hij speelt al in het eerste van Chelsea. Zelfs in de CL!!!!! Nieuwe Jaap Stam !!!!
Ik heb de wedstrijd gezien dat Rekik als LB speelde in de PL(enige wedstrijd basis dacht ik?). Daar werd hij na een matige eerste 25 minuten opzettelijk overgeslagen door spelers als Silva.
Leuk hoor, al dat talent op je 15e/16e jaar, maar dan ben je er nog lang niet. En in Engeland kunnen ze daar totaal niet mee om gaan.
Poldervaart en Isoufi idem dito.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft één duel gespeeld tegen Reading. Verder niets.
Totaal niet geloofwaardig om hem alleen op basis daarvan een halve godenstatus aan te binden als je niet voor Psv bent of familie van hem.
Gisteren zei ik nog tegen Caland dat zo'n Achahbar in de jeugd tot de absolute toptalenten behoorde echt met kop en schouders boven het maaiveld stak die uit in de B-tjes. Moet je nu kijken.
Alleen als je een achterlijke bent die kijkt naar de gehypte spelertjes ja. Met je abonnement op de kanjer Voetbal International.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef Elan het volgende:
Gisteren zei ik nog tegen Caland dat zo'n Achahbar in de jeugd tot de absolute toptalenten behoorde echt met kop en schouders boven het maaiveld stak die uit in de B-tjes. Moet je nu kijken.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef Elan het volgende:
Totaal niet geloofwaardig om hem alleen op basis daarvan een halve godenstatus aan te binden als je niet voor Psv bent of familie van hem.
Toch fijn dat we het daar tenminste over eens zijn dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:53 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Bovendien, Achahbar > Immers all day, every day.
twitter:JPvanGastel twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 15:40:18Inmiddels zijn alle #Feyenoordtalenten die op jonge leeftijd naar #Engeland zijn vertrokken weer te bewonderen op de #Nederlandse velden... reageer retweet
Nu maar hopen dat Kongolo en alle andere talenten die naar het buitenland kunnen gaan, beseffen dat het slimmer is om bij Feyenoord te blijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:JPvanGastel twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 15:40:18Inmiddels zijn alle #Feyenoordtalenten die op jonge leeftijd naar #Engeland zijn vertrokken weer te bewonderen op de #Nederlandse velden... reageer retweet
Die zal het ook wel verteld worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Kongolo en alle andere talenten die naar het buitenland kunnen gaan, beseffen dat het slimmer is om bij Feyenoord te blijven
ach ... ze zitten nu wel allemaal te ballen op een veelvoud van wat ze bij Feyenoord hadden gekregen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Kongolo en alle andere talenten die naar het buitenland kunnen gaan, beseffen dat het slimmer is om bij Feyenoord te blijven
Hij is wel beter als centrale verdediger. Ook toen hij bij Feyenoord daar stond.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
BMI zit niet op de bank. BMI staat LB.
Waar iedereen trouwens véél te makkelijk overheen stapt, is dat BMI gedurende zijn hele jeugdperiode linksback speelde. Niet Koeman, maar Van Gaal is dus een vreemde (om hem centraal te gooien).
BMI speelde dus gewoon een jaar lang kut op zijn natuurlijke positie. En dát is zorgwekkend.
Lees anders de hele discussie even schat. Hij was inderdaad beter als CV, ook bij Feijenoord. Het hele team (en vooral het middenveld) was toen echter superieur aan het elftal van dit jaar en dáár kwam het uit voort dat BMI beter was. Niet het feit dat hij CV stond.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is wel beter als centrale verdediger. Ook toen hij bij Feyenoord daar stond.
Geweldige communicatie weerquote:Feyenoord heeft hoop nog niet verloren
''We hebben er nog steeds vertrouwen in.'' Dat is het enige dat Feyenoord dinsdag wilde zeggen over de komst van een nieuw stadion.
De bouwplannen krijgen enkele dagen voor de stemming in de Rotterdamse gemeenteraad veel kritiek. Zo trok coalitiepartij D66 dinsdag de steun voor de nieuwe Kuip in. Ook oud-voorzitter van Feyenoord Jorien van den Herik liet weten niets te voelen voor de plannen.
Feyenoord wil niet reageren op de ophef. ''We wachten de vergadering en stemming van donderdag af,'' liet een woordvoerder van de club weten.
Ah, daar was ik naar op zoekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Veluwe Fm staat al aan bij mij
In putten op 100.6 Fm
18.00u toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Veluwe Fm staat al aan bij mij
In putten op 100.6 Fm
Ga je naar Getafe, of ben je als aartsvijand van De Kuip niet geinteresseerd?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
18.00u toch?
Ach, die wedstrijdjes tegen amateurs kunnen me nauwelijks boeien. Je kunt werkelijk niets aflezen aan het verloop van die wedstrijdjes. Leuk om in vorm te komen, dat wel.
Kijk uit naar de eerste serieuze oefentegenstander.
Weet ik ook wel, die verslaggever daar was vorig jaar zo geniaal dat ik hem nog een keer moet horenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
18.00u toch?
Ach, die wedstrijdjes tegen amateurs kunnen me nauwelijks boeien. Je kunt werkelijk niets aflezen aan het verloop van die wedstrijdjes. Leuk om in vorm te komen, dat wel.
Kijk uit naar de eerste serieuze oefentegenstander.
Wat is dat nou weer voor onzin? Als je voorstander bent van een nieuw stadion ben je niet automatisch tégen De Kuip. Niet mijn soort humor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ga je naar Getafe, of ben je als aartsvijand van De Kuip niet geinteresseerd?
Zie de overdosis aan knipoogjes hommo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Als je voorstander bent van een nieuw stadion ben je niet automatisch tégen De Kuip. Niet mijn soort humor.
Baasquote:Bovendien kom ik voor Feyenoord, dus natuurlijk ga ik naar de openingswedstrijd van het seizoen. Ga overigens ook naar Dordt - Feyenoord.
Namen waren sowieso niet zijn specialiteitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef CasselerRIP het volgende:
Was dat die verslaggever die geen niet-nederlandse achternamen kon uitspreken?
Was toch die gozer die al onze donkere spelers door elkaar haalde?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, die verslaggever daar was vorig jaar zo geniaal dat ik hem nog een keer moet horen
Ja, die gast had echt droge humor vorig seizoen dus ben benieuwd. Hij wist ook niet wat buitenspel was op de raarste momenten als Mulder uittrapte had hij het over buitenspel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef CasselerRIP het volgende:
Was dat die verslaggever die geen niet-nederlandse achternamen kon uitspreken?
Dat was nog het minst erge, dat gebeurt mij ook nog wel eensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Was toch die gozer die al onze donkere spelers door elkaar haalde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |