Op basis waarvan concludeer je dat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:14 schreef Elan het volgende:
Ze hebben wel een aardige achterstand opgelopen.
Mij hoor je niet over Bruma hoor. Die zakt finaal door het ijs.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:14 schreef Elan het volgende:
Zo'n Bruma is ook lang niet het talent dat men er van gemaakt heeft.
Lekker bankzitten bij HSV nou dan heb je het echt gemaakt in je carrière.
Niet spelen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:15 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Op basis waarvan concludeer je dat?
Een Feijenoorder met kennis. Hiep hoi. Topickwaliteitsimpuls 319%.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:16 schreef elCholo het volgende:
Ake zat op de bank bij de EL finale, en ook Rekik heeft paar keer bij de wedstrijdselectie gezeten van City. Dan ben je wel ver op die leeftijd. Ik denk dat het voor Indi, de Vrij, Vilhena en Boetius best wel eens een slechte zaak kan zijn deze tijdelijke terugkeer van deze spelers. Best wel kans dat zo een Ake, Rekik, Bruma of Ebicilio zich in het Nederlands elftal kan gaan spelen in 1 seizoen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:18 schreef Elan het volgende:
Niet spelen?
Rekik is een supertalent maar heeft niet echt veel gespeeld sinds zijn debuut in 2011 bij City.
Terwijl dat voor een jonge speler juist belangrijk is.
Eerst zeg je dat Bruma niks is en vervolgens geef je hem gelijk?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:18 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Een Feijenoorder met kennis. Hiep hoi. Topickwaliteitsimpuls 319%..
15 wedstrijden spelen in 3 seizoenen is gewoon bijster weinig hoor. Met je sensoren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:18 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]![]()
Oké Loek.
Ga maar weer terug de zandbak in. Mijn intelligentietekortsensor gaat af.
Je kan blijkbaar niet lezen? Hij heeft het over Rekik / Aké en onderstreepte de feiten. Vervolgens gaf hij aan dat enkele oud-jeugdspelers, wááronder Bruma (in een lijst van 10 namenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef stefanFR010 het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat Bruma niks is en vervolgens geef je hem gelijk?!
Oké, je bent dus echt achterlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
15 wedstrijden spelen in 3 seizoenen is gewoon bijster weinig hoor. Met je sensoren.
Hou dan lekker je bek man je bent zelf een achtelijke debiel. Jonge spelers moeten toch spelen om ervaring op te doen of niet????????????????quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:22 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Oké, je bent dus echt achterlijk.
Ik zal je even helpen, 'achterlijke debiel'. Deze jongens spelen tientallen wedstrijden in de jeugd. Daarnaast zie ik niet in hoe trainen met de grote der aarde je slechter zal maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou dan lekker je bek man je bent zelf een achtelijke debiel. Jonge spelers moeten toch spelen om ervaring op te doen of niet????????????????
Dat is wel het beste voor de ontwikkeling van zo een jonge speler, maar ik denk dat het bijna dagelijks trainen met spelers als Silva, Kompany, Hazard, Aguero enz enz die wedstrijd ervaring in de eredivisie wel aardig compenseert.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
Hou dan lekker je bek man je bent zelf een achtelijke debiel. Jonge spelers moeten toch spelen om ervaring op te doen of niet????????????????
Hij is 18 en speelt wekelijks als aanvoerder mee bij de beloftes terwijl hij traint met de grote der aarde.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
De Vrij Indi zelfs Nelom heeft meer gespeeld dan die Rekik van je.
http://vasf.nl/nieuws.phpquote:Nieuws
Nieuws & berichten van de voorzitter (juni 2013)
Tja.
Een bewogen eerste halfjaar van 2013 ligt bijna achter ons.
U bent door een informatiebijeenkomst van de VASF en brieven van het bestuur van de VASF op de hoogte gebracht van uw (rechts)positie als de plannen voor Het Nieuwe Stadion (HNS) doorgaan. U staat buitenspel!
Bewust heeft uw bestuur er voor gekozen om de leden op de informatieve aandeelhoudersbijeenkomst op 16 april jl. in eerste instantie zelf het woord te laten voeren: commissarissen twijfelden er aan of uw bestuur wel de stem van de leden sprak!
Aan die twijfel heeft u een einde gemaakt en thans zijn wij bezig volmachten te verzamelen om eventueel een procedure tegen Directie en Commissarissen te starten. Voor diegenen die hun volmacht nog niet hebben getekend en geretourneerd, DOE HET NU!! Het is in uw eigen belang.
Een en ander neemt niet weg dat wij als bestuur voor overleg met Directie en Commissarissen open blijven staan, al worden wij kennelijk niet als Feyenoord-familie beschouwd. Wij hopen nog steeds dat een rechtsgang niet nodig zal zijn, maar de voorbereiding van een procedure is in volle gang en kan daadwerkelijk gestart worden als Directie en Commissarissen weigerachtig blijven onze rechten te respecteren.
Een voorlichtingsavond over de plannen van ReddeKuip hebben wij vooralsnog uitgesteld tot er meer zicht vanuit de politiek komt.
Zodra er meer ontwikkelingen zijn stellen wij u op de hoogte.
Met sportieve groet,
Joan Smal
Als jij, ik en elcholo hier nou gewoon even blijven posten, dan gaat het allemaal prima.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is dat toch de laatste maanden, dat er allemaal verstandelijk gehandicapten hier gaan posten? Ik dacht dat die alleen naar het PSV-topic gingen.
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:26 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen, 'achterlijke debiel'. Deze jongens spelen tientallen wedstrijden in de jeugd. Daarnaast zie ik niet in hoe trainen met de grote der aarde je slechter zal maken.
Tenslotte - en laat me even de tijd nemen om te benadrukken hóé sterk dit argument is, met dit zinnetje tussen streepjes - is Rekik twee jaar jonger dan BMI / De Vrij, dus zelfs als hij nu wél gaat voetballen, begint hij op dezelfde leeftijd als BMI deed bij Feijenoord.
Achterlijke.
En nu terug naar de zandbak.
En het feit dat hij 3 jaar jonger is en - als hij nu debuteert - jonger is dan BMI bij zijn debuut, telt natuurlijk ook wel enigszins mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dat is wel het beste voor de ontwikkeling van zo een jonge speler, maar ik denk dat het bijna dagelijks trainen met spelers als Silva, Kompany, Hazard, Aguero enz enz die wedstrijd ervaring in de eredivisie wel aardig compenseert.
Ja dat roepen ze allemaal. 'Ik train met de grote jongens'. Maar tot op heden is daarmee niemand beter geworden in Engeland. Tim Krul alleen, maar dat is een keeperquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dat is wel het beste voor de ontwikkeling van zo een jonge speler, maar ik denk dat het bijna dagelijks trainen met spelers als Silva, Kompany, Hazard, Aguero enz enz die wedstrijd ervaring in de eredivisie wel aardig compenseert.
Kortom: "ik ben achterlijk en laat ik wil me graag nederig opstellen aan nu, meneer VraagEnAanbodFok!".quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven.
Zijn genoeg gasten die parasiteren op hun talent maar door verkeerde keuzen uiteindelijk niet terecht komen waar ze horen of zouden horen.
Ga lekker die verraders de hemel in prijzen ten koste van Feyenoord-spelers wat een hond ben jij zeg.
grappig manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:30 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Kortom: "ik ben achterlijk en laat ik wil me graag nederig opstellen aan nu, meneer VraagEnAanbodFok!".
O, en ik ben inderdaad als een hond, vooral als ik je moeders aars uitwoon tot deze de diameter van een oliepijpleiding tussen Qatar en Duitsland heeft.
Rot op met je extreem grote neus in ofwel het hol van GGMM, ofwel dat drie-kruizentopic van je.quote:
Bojan gold 2 jaar geleden ook als het wonderkind. Die zou de nieuwe Messi worden, minstens. Ik hoor het de commentator nog zeggen op Sport 1. Die heeft ook dagelijks getraind met de nog veel grotere der aarde.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is 18 en speelt wekelijks als aanvoerder mee bij de beloftes terwijl hij traint met de grote der aarde.
Neem nou maar van mij aan dat je daar een stuk meer van opsteekt. Alsof elke 18 jarige speler al basisspeler in het eerste moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |