Je weet dat hij 18 (!) is en al tien wedstrijden speelde in het eerste van Manchester City?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja dat roepen ze allemaal. 'Ik train met de grote jongens'. Maar tot op heden is daarmee niemand beter geworden in Engeland. Tim Krul alleen, maar dat is een keeper
Assaidi, van Velzen, Rekik, Ake, Bruma, van Aanholt en ga zo maar even door.,......
Kom niet met van Persie aan, die had al 100 wedstrijden in Nederland gespeeld.
Hij. Is. 18.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Bojan gold 2 jaar geleden ook als het wonderkind. Die zou de nieuwe Messi worden, minstens. Ik hoor het de commentator nog zeggen op Sport 1. Die heeft ook dagelijks getraind met de nog veel grotere der aarde.
Vervolgens zit je 2 jaar later als huurspeler bij Ajax omdat je op je eigen club niet aan speelminuten komt. Het kan verkeren.
Wedstrijdervaring is veel belangrijker dan op de training al dan niet presteren.
Ik vind je zandthema vandaag wel goed gekozen gezien het mooie weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Hij. Is. 18.
Terug. De. Zandbak. In.
Wordt gewoon tijd dat al die nitwits weer verdwijnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een zaadtopic wordt dit zo.Zomer hakt er flink in qua afkickverschijnselen hier.
Ja, en Messi was nu net zo goed geweest als die heel zijn carrière bij Heracles Almelo had gespeeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Bojan gold 2 jaar geleden ook als het wonderkind. Die zou de nieuwe Messi worden, minstens. Ik hoor het de commentator nog zeggen op Sport 1. Die heeft ook dagelijks getraind met de nog veel grotere der aarde.
Vervolgens zit je 2 jaar later als huurspeler bij Ajax omdat je op je eigen club niet aan speelminuten komt. Het kan verkeren.
Wedstrijdervaring is veel belangrijker dan op de training al dan niet presteren.
Ik twijfel niet aan zijn talenten maar laten we het eerst maar gaan zien hoe het loopt als hij 30 wedstrijden volle bak moet spelen in plaats van af en toe invallen als het er eigenlijk niet mer toe doet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Hij. Is. 18.
Terug. De. Zandbak. In.
He-ho! Waarom staat mijn nickname daarboven?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ja, en Messi was nu net zo goed geweest als die heel zijn carrière bij Heracles Almelo had gespeeld.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ja, en Messi was nu net zo goed geweest als die heel zijn carrière bij Heracles Almelo had gespeeld.
Loek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan zijn talenten maar laten we het eerst maar gaan zien hoe het loopt als hij 30 wedstrijden volle bak moet spelen in plaats van af en toe invallen als het er eigenlijk niet mer toe doet.
Doe eens normaal Loek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou dan lekker je bek man je bent zelf een achtelijke debiel. Jonge spelers moeten toch spelen om ervaring op te doen of niet????????????????
Ga jij lekker in het Psv topic lopen geilen als dat bestaat jij daar hoor je thuis niet hier strontboer. Met je Ake en Rekik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:37 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Loek.
Houd gewoon je muil alsjeblieft.
Loek, tyftering eens op uit die topic debiel. Of kom naar Varkenoord, dan rekent de Rotterdammer in me wel even definitief met je af.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij lekker in het Psv topic lopen geilen als dat bestaat jij daar hoor je thuis niet hier strontboer.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij lekker in het Psv topic lopen geilen als dat bestaat jij daar hoor je thuis niet hier strontboer. Met je Ake en Rekik.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:41 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Loek, tyftering eens op uit die topic debiel. Of kom naar Varkenoord, dan rekent de Rotterdammer in me wel even definitief met je af.
ADO hoopte dat ook, toen kaapte Feyenoord hem ineens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik verwacht geen band na zijn vertrek. Wat ik wel had verwacht, of op gehoopt, is dat hij tenminste wat minuten maakt in Feyenoord 1 en de jeugdopleiding waardeert met een transferbedrag. Minste wat je kan doen als zeer talentvolle jeugdspeler, helaas zijn bij dat soort jongens de externe factoren veel zwaarwegender.
kom vegte danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:41 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Loek, tyftering eens op uit die topic debiel. Of kom naar Varkenoord, dan rekent de Rotterdammer in me wel even definitief met je af.
Haha dat zeiden ze ook bij Bruma op z'n 18e: Woooooowwww 18 jaar en hij speelt al in het eerste van Chelsea. Zelfs in de CL!!!!! Nieuwe Jaap Stam !!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Je weet dat hij 18 (!) is en al tien wedstrijden speelde in het eerste van Manchester City?
LittleRabbit is wel een baas, dus off him.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Rot op met je extreem grote neus in ofwel het hol van GGMM, ofwel dat drie-kruizentopic van je.
Hij heeft één duel gespeeld tegen Reading. Verder niets.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha dat zeiden ze ook bij Bruma op z'n 18e: Woooooowwww 18 jaar en hij speelt al in het eerste van Chelsea. Zelfs in de CL!!!!! Nieuwe Jaap Stam !!!!
Ik heb de wedstrijd gezien dat Rekik als LB speelde in de PL(enige wedstrijd basis dacht ik?). Daar werd hij na een matige eerste 25 minuten opzettelijk overgeslagen door spelers als Silva.
Leuk hoor, al dat talent op je 15e/16e jaar, maar dan ben je er nog lang niet. En in Engeland kunnen ze daar totaal niet mee om gaan.
Poldervaart en Isoufi idem dito.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft één duel gespeeld tegen Reading. Verder niets.
Totaal niet geloofwaardig om hem alleen op basis daarvan een halve godenstatus aan te binden als je niet voor Psv bent of familie van hem.
Gisteren zei ik nog tegen Caland dat zo'n Achahbar in de jeugd tot de absolute toptalenten behoorde echt met kop en schouders boven het maaiveld stak die uit in de B-tjes. Moet je nu kijken.
Alleen als je een achterlijke bent die kijkt naar de gehypte spelertjes ja. Met je abonnement op de kanjer Voetbal International.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef Elan het volgende:
Gisteren zei ik nog tegen Caland dat zo'n Achahbar in de jeugd tot de absolute toptalenten behoorde echt met kop en schouders boven het maaiveld stak die uit in de B-tjes. Moet je nu kijken.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef Elan het volgende:
Totaal niet geloofwaardig om hem alleen op basis daarvan een halve godenstatus aan te binden als je niet voor Psv bent of familie van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |