abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juli 2013 @ 16:53:49 #176
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_128763368
Straks ff kijken bij Horst - Feyenoord!
pi_128763444
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:53 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Bovendien, Achahbar > Immers all day, every day.
Toch fijn dat we het daar tenminste over eens zijn dan.
blablablabla
pi_128763592
JPvanGastel twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 15:40:18 Inmiddels zijn alle #Feyenoordtalenten die op jonge leeftijd naar #Engeland zijn vertrokken weer te bewonderen op de #Nederlandse velden... reageer retweet
pi_128763667
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef SjaakBauer het volgende:
JPvanGastel twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 15:40:18 Inmiddels zijn alle #Feyenoordtalenten die op jonge leeftijd naar #Engeland zijn vertrokken weer te bewonderen op de #Nederlandse velden... reageer retweet
Nu maar hopen dat Kongolo en alle andere talenten die naar het buitenland kunnen gaan, beseffen dat het slimmer is om bij Feyenoord te blijven
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_128763706
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:01 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat Kongolo en alle andere talenten die naar het buitenland kunnen gaan, beseffen dat het slimmer is om bij Feyenoord te blijven
Die zal het ook wel verteld worden.
pi_128763817
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:01 schreef Bombvis het volgende:

[..]

ach ... ze zitten nu wel allemaal te ballen op een veelvoud van wat ze bij Feyenoord hadden gekregen..
eigenlijk zou je als clubs een pact moeten sluiten om deze leegkoop van Engelse clubs tegen te gaan ..
door nu deze spelers te "aanvaarden" geef je ze in feite je goedkeuren..
door de stomme regels kunnen de nederlandse clubs dit niet tegengaan , terwijl deze clubs een veelvoud aan inkomsten hebben...

financial fairplay my ass
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_128764149
Nieuw Feyenoord-stadion: baten voor gemeente zijn onduidelijk en de risico’s groot

Om het maar weer eens over HNS te hebben, het is geschreven door Dr. Michiel de Nooij en hij is senior onderzoeker sport en economie bij het kenniscentrum van het domein Economie en Management/HES (CAREM) van de Hogeschool van Amsterdam. Lees en oordeel zelf
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:22:13 #183
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128764350
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

BMI zit niet op de bank. BMI staat LB.

Waar iedereen trouwens véél te makkelijk overheen stapt, is dat BMI gedurende zijn hele jeugdperiode linksback speelde. Niet Koeman, maar Van Gaal is dus een vreemde (om hem centraal te gooien).

BMI speelde dus gewoon een jaar lang kut op zijn natuurlijke positie. En dát is zorgwekkend.
Hij is wel beter als centrale verdediger. Ook toen hij bij Feyenoord daar stond.
Het is eigenlijk jammer dat Mathijssen en BMI niet samen kunnen spelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_128764488
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hij is wel beter als centrale verdediger. Ook toen hij bij Feyenoord daar stond.
Lees anders de hele discussie even schat. Hij was inderdaad beter als CV, ook bij Feijenoord. Het hele team (en vooral het middenveld) was toen echter superieur aan het elftal van dit jaar en dáár kwam het uit voort dat BMI beter was. Niet het feit dat hij CV stond.

Ik ga dus niet de hele discussie opnieuw voeren. ;)
pi_128764558
Ik ga anders dit topic gewoon even nut geven

WIE GAAT NAAR DE WEDSTRIJD TEGEN GETAFE?
pi_128764587
Veluwe Fm staat al aan bij mij :)
In putten op 100.6 Fm :)
* Verwijderd *
pi_128764604
quote:
Feyenoord heeft hoop nog niet verloren

''We hebben er nog steeds vertrouwen in.'' Dat is het enige dat Feyenoord dinsdag wilde zeggen over de komst van een nieuw stadion.

De bouwplannen krijgen enkele dagen voor de stemming in de Rotterdamse gemeenteraad veel kritiek. Zo trok coalitiepartij D66 dinsdag de steun voor de nieuwe Kuip in. Ook oud-voorzitter van Feyenoord Jorien van den Herik liet weten niets te voelen voor de plannen.

Feyenoord wil niet reageren op de ophef. ''We wachten de vergadering en stemming van donderdag af,'' liet een woordvoerder van de club weten.
Geweldige communicatie weer _O_

Maar om de vraag in te gaan van VEAF, nee, dan ben ik net op vakantie. Daarbij heb ik het wel gehad met die Spaanse tegenstanders elke keer in de openingswedstrijd
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:33:02 #188
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_128764724
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Ah, daar was ik naar op zoek ^O^
pi_128764728
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
18.00u toch? :)

Ach, die wedstrijdjes tegen amateurs kunnen me nauwelijks boeien. Je kunt werkelijk niets aflezen aan het verloop van die wedstrijdjes. Leuk om in vorm te komen, dat wel.

Kijk uit naar de eerste serieuze oefentegenstander.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_128764752
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ach, die wedstrijdjes tegen amateurs kunnen me nauwelijks boeien. Je kunt werkelijk niets aflezen aan het verloop van die wedstrijdjes. Leuk om in vorm te komen, dat wel.

Ga je naar Getafe, of ben je als aartsvijand van De Kuip niet geinteresseerd? ;)
pi_128764753
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Weet ik ook wel, die verslaggever daar was vorig jaar zo geniaal dat ik hem nog een keer moet horen :D
* Verwijderd *
pi_128764906
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Ga je naar Getafe, of ben je als aartsvijand van De Kuip niet geinteresseerd? ;)
Wat is dat nou weer voor onzin? Als je voorstander bent van een nieuw stadion ben je niet automatisch tégen De Kuip. Niet mijn soort humor.

Bovendien kom ik voor Feyenoord, dus natuurlijk ga ik naar de openingswedstrijd van het seizoen. Ga overigens ook naar Dordt - Feyenoord. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_128764933
Super Feyenoord op Veluwe Fm _O_ _O_
* Verwijderd *
pi_128764960
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin? Als je voorstander bent van een nieuw stadion ben je niet automatisch tégen De Kuip. Niet mijn soort humor.
Zie de overdosis aan knipoogjes hommo. :D. Maar feitelijk is dat wel zo; met de komst van een nieuw stadion, ben je voor het verdwijnen van het oude. Maargoed. Lood - oud ijzer, dit dat. Niet zo piepen en kusje op je wondje. O+

quote:
Bovendien kom ik voor Feyenoord, dus natuurlijk ga ik naar de openingswedstrijd van het seizoen. Ga overigens ook naar Dordt - Feyenoord. ^O^
Baas ^O^
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:41:00 #195
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_128764975
Was dat die verslaggever die geen niet-nederlandse achternamen kon uitspreken?
pi_128764992
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef CasselerRIP het volgende:
Namen waren sowieso niet zijn specialiteit
* Verwijderd *
pi_128764995
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Weet ik ook wel, die verslaggever daar was vorig jaar zo geniaal dat ik hem nog een keer moet horen :D
Was toch die gozer die al onze donkere spelers door elkaar haalde? :D
pi_128765001
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef CasselerRIP het volgende:
Ja, die gast had echt droge humor vorig seizoen dus ben benieuwd. Hij wist ook niet wat buitenspel was op de raarste momenten als Mulder uittrapte had hij het over buitenspel.
blablablabla
pi_128765032
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Was toch die gozer die al onze donkere spelers door elkaar haalde? :D
Dat was nog het minst erge, dat gebeurt mij ook nog wel eens :')
* Verwijderd *
pi_128765072
Klassiekertjes op de radio hoor _O_
* Verwijderd *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')