abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128759601
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Alsof die naar PSV zou willen.
Samen met z'n matties Wijnaldum, Bruma en Rekik in één elftal, jwz #YOLO
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_128759616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:44 schreef TC03 het volgende:
Zou me niks verbazen als Brands een bod gaan doen op Clasie. :{
Dan lijkt BMI me nog realistischer.
Land of the free. Home of the brave.
pi_128759641

Als ik hem zo zie verdenk ik hem ervan stiekem een Ajacied te zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_128759681
pi_128759692
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:13 schreef heiden6 het volgende:

Als ik hem zo zie verdenk ik hem ervan stiekem een Ajacied te zijn.

Hij kan er ook niks aan doen dat ie zo'n grote neus heeft.
Land of the free. Home of the brave.
pi_128759761
:')
pi_128759972
Vannacht toch al een goed begin gemaakt aan het tegen houden van HNS. Donderdag moet het dan gaan gebeuren.

PS Wie staat er nog meer op Z4?
pi_128760177
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:22 schreef stefanFR010 het volgende:
Vannacht toch al een goed begin gemaakt aan het tegen houden van HNS. Donderdag moet het dan gaan gebeuren.
Hopelijk wel ja.
pi_128760300
Waarom heeft Feijenoord trouwens zo'n kleinzieligheidscomplex? Ik snap dat serieus niet. Ons bestuur bestaat echt uit een zooitje calimero's man.

Iedereen zegt altijd "Ajax pakt hoge transferbedragen, want Ajax". Maar zelfs achterlijke clubjes als potdomme Vitesse verkopen Bony voor een quantaziljoen, PSV die Strootman die er geen klote van ken voor een miljoenmiljard en de neuzen verkopen de ene na de andere waardeloze verdediger de afgelopen jaren met een éénjarig contract voor bedragen in de tientallen miljoenen.

Meanwhile lopen supporters en de staff te bidden dat BMI weg gaat voor 8 miljoen. What. The. Fuck.

Kan iemand me dit uitleggen, want ik word er een beetje triest van :')

En waar ik helemaal het schijt van krijg zijn al die pestventjes (Aké, Rekik, Bruma, Ebecillio, Castaignos, Cabral en al die andere lijers) die even de hele eredivisie versterken. God allemachtig zeg. Moet je je nou eens voorstellen dat al die ventjes bij ons waren gebleven. Dan was je dus Dortmund aan de Maas hé.

Om maar mijn smoel niet open te trekken over hoe Achahbar verpest wordt of zichzelf verpest. :'(

O, en die "De Pel" hier. Wat een ontiegelijke baas is dat. ^O^.
pi_128760362
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Waarom heeft Feijenoord trouwens zo'n kleinzieligheidscomplex? Ik snap dat serieus niet. Ons bestuur bestaat echt uit een zooitje calimero's man.

Iedereen zegt altijd "Ajax pakt hoge transferbedragen, want Ajax". Maar zelfs achterlijke clubjes als potdomme Vitesse verkopen Bony voor een quantaziljoen, PSV die Strootman die er geen klote van ken voor een miljoenmiljard en de neuzen verkopen de ene na de andere waardeloze verdediger de afgelopen jaren met een éénjarig contract voor bedragen in de tientallen miljoenen.

Meanwhile lopen supporters en de staff te bidden dat BMI weg gaat voor 8 miljoen. What. The. Fuck.

Kan iemand me dit uitleggen, want ik word er een beetje triest van :')

En waar ik helemaal het schijt van krijg zijn al die pestventjes (Aké, Rekik, Bruma, Ebecillio, Castaignos, Cabral en al die andere lijers) die even de hele eredivisie versterken. God allemachtig zeg. Moet je je nou eens voorstellen dat al die ventjes bij ons waren gebleven. Dan was je dus Dortmund aan de Maas hé.

Om maar mijn smoel niet open te trekken over hoe Achahbar verpest wordt of zichzelf verpest. :'(

O, en die "De Pel" hier. Wat een ontiegelijke baas is dat. ^O^.
Voelt goed he je hart luchten :)
* Verwijderd *
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:35:56 #61
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128760385
Hmf _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_128760400
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:35 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Voelt goed he je hart luchten :)
Eg wel. Maar serieus. Waarom vangen wij potdomme zo weinig voor onze spelers.

Onze club moet eens ballen tonen. Die Geel moet gewoon roepen "BMI kost 15 miljoen. Geen centje minder". Laat zien dat je mee wil doen met de grote meneren. Gossiemijne. :{
pi_128760411
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmf _O_
Het mooie feijenoord?
pi_128760457
Afgelopen jaren heeft het zeker te maken gehad met de financiële positie met Feyenoord. We MOESTEN verkopen, anders kregen we de begroting niet sluitend. Nu kunnen we eindelijk een keer de hoofdprijs gaan vragen.

BMI blijft een lastige kwestie. Kijken we naar het moment van nu? Dan geef ik de voorkeur aan Mathijssen en BMI verkopen. Dat geld kan je herinvesteren in een bredere selectie. Aan de andere kant is het wel pure talent verkrachting. Een megatalent weg voor 8 miljoen is een prikkie.

Kijken we naar de toekomst dan moeten we absoluut BMI behouden. Mathijsen is klaar over een jaar
pi_128760466
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:36 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Het mooie feijenoord?
_O-
* Verwijderd *
pi_128760511
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef stefanFR010 het volgende:
Afgelopen jaren heeft het zeker te maken gehad met de financiële positie met Feyenoord. We MOESTEN verkopen, anders kregen we de begroting niet sluitend. Nu kunnen we eindelijk een keer de hoofdprijs gaan vragen.
Helemaal eens. Alleen dat gebeurt dus niet! Waar blijft die hoofprijsvrageritus.

quote:
BMI blijft een lastige kwestie. Kijken we naar het moment van nu? Dan geef ik de voorkeur aan Mathijssen en BMI verkopen. Dat geld kan je herinvesteren in een bredere selectie. Aan de andere kant is het wel pure talent verkrachting. Een megatalent weg voor 8 miljoen is een prikkie.
Daarom ja. Al vind ik De Vrij nog steeds een groter talent.

quote:
Kijken we naar de toekomst dan moeten we absoluut BMI behouden. Mathijsen is klaar over een jaar
Dan kijk jij niet ver genoeg in de toekomst ;). BMI verkopen is juist een slimme zet. We hebben centrale verdediger té óvér, waarvan Kongolo nog eens véél beter is dan BMI ook.
pi_128760560
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Helemaal eens. Alleen dat gebeurt dus niet! Waar blijft die hoofprijsvrageritus.

[..]

[..]

Dan kijk jij niet ver genoeg in de toekomst ;). BMI verkopen is juist een slimme zet. We hebben centrale verdediger té óvér, waarvan Kongolo nog eens véél beter is dan BMI ook.
Yup, Kongolo is een groter talent dan BMI en De Vrij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 15:41:09 ]
pi_128760603
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dan kijk jij niet ver genoeg in de toekomst. We hebben centrale verdediger té óvér, waarvan Kongolo nog eens véél beter is dan BMI ook.
Kijk je nu niet te ver in de toekomst? Wat heb Kongolo gepresteerd? BMI speelt nu al in Oranje. Die gaat gewoon mee met het WK. Koeman is in een lastige situatie geplaatst (of heeft het er zelf naar gemaakt) door het aantrekken van Mathijssen. Die keuze had hij nooit hoeven te maken!
pi_128760647
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef stefanFR010 het volgende:

[..]

Kijk je nu niet te ver in de toekomst? Wat heb Kongolo gepresteerd? BMI speelt nu al in Oranje. Die gaat gewoon mee met het WK. Koeman is in een lastige situatie geplaatst (of heeft het er zelf naar gemaakt) door het aantrekken van Mathijssen. Die keuze had hij nooit hoeven te maken!
Nee, maar dan had je geen backup gehad toen De Vrij geblesseerd was
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_128760653
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef stefanFR010 het volgende:

[..]

Kijk je nu niet te ver in de toekomst? Wat heb Kongolo gepresteerd?
Heb je hem zien spelen bij Feijenoord de afgelopen twee jaar? _O_

quote:
BMI speelt nu al in Oranje. Die gaat gewoon mee met het WK. Koeman is in een lastige situatie geplaatst (of heeft het er zelf naar gemaakt) door het aantrekken van Mathijssen. Die keuze had hij nooit hoeven te maken!
Je bent gék. Mathijsen en énkel Mathijsen heeft naast Pelle gezorgd dat wij derde zijn geworden. Zonder Mathijsen waren we zevende o.i.d. geworden. Period.

Al die mensen die die achterlijke Derksen nabrabbelen :{
pi_128760809
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:42 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Heb je hem zien spelen bij Feijenoord de afgelopen twee jaar? _O_

[..]

Je bent gék. Mathijsen en énkel Mathijsen heeft naast Pelle gezorgd dat wij derde zijn geworden. Zonder Mathijsen waren we zevende o.i.d. geworden. Period.

Al die mensen die die achterlijke Derksen nabrabbelen :{
Zeker niet, Mathijsen heeft geweldig gespeeld na het slechte begin. Maar Koeman moet kiezen tussen een miljoen salaris per jaar op de bank zetten (kapitaal vernietiging) of BMI op de bank zetten (kapitaal vernietiging).
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:48:36 #72
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128760884
Ake nu ook al :')

Onthalen als joden die lui, enkel voor Rekik kan ik enig begrip opbrengen ivm de Beenhakker-affaire, maar die andere pleurisventjes kunnen de tyfus krijgen.
pi_128760905
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:46 schreef stefanFR010 het volgende:

[..]

Zeker niet, Mathijsen heeft geweldig gespeeld na het slechte begin. Maar Koeman moet kiezen tussen een miljoen salaris per jaar op de bank zetten (kapitaal vernietiging) of BMI op de bank zetten (kapitaal vernietiging).
BMI zit niet op de bank. BMI staat LB.

Waar iedereen trouwens véél te makkelijk overheen stapt, is dat BMI gedurende zijn hele jeugdperiode linksback speelde. Niet Koeman, maar Van Gaal is dus een vreemde (om hem centraal te gooien).

BMI speelde dus gewoon een jaar lang kut op zijn natuurlijke positie. En dát is zorgwekkend.
pi_128760937
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:48 schreef Grifte het volgende:
Ake nu ook al :')

Onthalen als joden die lui, enkel voor Rekik kan ik enig begrip opbrengen ivm de Beenhakker-affaire, maar die andere pleurisventjes kunnen de tyfus krijgen.
Dat verhaal van Rekik heeft ook twee kanten. Laat ik het zo zeggen: Raiola was zó op stoom, dat ik Beenhakker bijna ga begrijpen. :r
pi_128760990
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

BMI zit niet op de bank. BMI staat LB.

Waar iedereen trouwens véél te makkelijk overheen stapt, is dat BMI gedurende zijn hele jeugdperiode linksback speelde. Niet Koeman, maar Van Gaal is dus een vreemde (om hem centraal te gooien).

BMI speelde dus gewoon een jaar lang kut op zijn natuurlijke positie. En dát is zorgwekkend.
Foutje van mijn kant, maar laten we voorop stellen dat hij zich niet ontwikkeld.

Dan hebben ze toch wat verkeerd gedaan in de jeugd. Want ik vind hem beter/zekerder spelen als CV ipv LB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')