Samen met z'n matties Wijnaldum, Bruma en Rekik in één elftal, jwz #YOLOquote:
Dan lijkt BMI me nog realistischer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:44 schreef TC03 het volgende:
Zou me niks verbazen als Brands een bod gaan doen op Clasie.
Hij kan er ook niks aan doen dat ie zo'n grote neus heeft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:13 schreef heiden6 het volgende:
Als ik hem zo zie verdenk ik hem ervan stiekem een Ajacied te zijn.
Hopelijk wel ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:22 schreef stefanFR010 het volgende:
Vannacht toch al een goed begin gemaakt aan het tegen houden van HNS. Donderdag moet het dan gaan gebeuren.
Voelt goed he je hart luchtenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Waarom heeft Feijenoord trouwens zo'n kleinzieligheidscomplex? Ik snap dat serieus niet. Ons bestuur bestaat echt uit een zooitje calimero's man.
Iedereen zegt altijd "Ajax pakt hoge transferbedragen, want Ajax". Maar zelfs achterlijke clubjes als potdomme Vitesse verkopen Bony voor een quantaziljoen, PSV die Strootman die er geen klote van ken voor een miljoenmiljard en de neuzen verkopen de ene na de andere waardeloze verdediger de afgelopen jaren met een éénjarig contract voor bedragen in de tientallen miljoenen.
Meanwhile lopen supporters en de staff te bidden dat BMI weg gaat voor 8 miljoen. What. The. Fuck.
Kan iemand me dit uitleggen, want ik word er een beetje triest van
En waar ik helemaal het schijt van krijg zijn al die pestventjes (Aké, Rekik, Bruma, Ebecillio, Castaignos, Cabral en al die andere lijers) die even de hele eredivisie versterken. God allemachtig zeg. Moet je je nou eens voorstellen dat al die ventjes bij ons waren gebleven. Dan was je dus Dortmund aan de Maas hé.
Om maar mijn smoel niet open te trekken over hoe Achahbar verpest wordt of zichzelf verpest.
O, en die "De Pel" hier. Wat een ontiegelijke baas is dat..
Eg wel. Maar serieus. Waarom vangen wij potdomme zo weinig voor onze spelers.quote:
Helemaal eens. Alleen dat gebeurt dus niet! Waar blijft die hoofprijsvrageritus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef stefanFR010 het volgende:
Afgelopen jaren heeft het zeker te maken gehad met de financiële positie met Feyenoord. We MOESTEN verkopen, anders kregen we de begroting niet sluitend. Nu kunnen we eindelijk een keer de hoofdprijs gaan vragen.
Daarom ja. Al vind ik De Vrij nog steeds een groter talent.quote:BMI blijft een lastige kwestie. Kijken we naar het moment van nu? Dan geef ik de voorkeur aan Mathijssen en BMI verkopen. Dat geld kan je herinvesteren in een bredere selectie. Aan de andere kant is het wel pure talent verkrachting. Een megatalent weg voor 8 miljoen is een prikkie.
Dan kijk jij niet ver genoeg in de toekomstquote:Kijken we naar de toekomst dan moeten we absoluut BMI behouden. Mathijsen is klaar over een jaar
Yup, Kongolo is een groter talent dan BMI en De Vrijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Helemaal eens. Alleen dat gebeurt dus niet! Waar blijft die hoofprijsvrageritus.
[..]
Daarom ja. Al vind ik De Vrij nog steeds een groter talent.
[..]
Dan kijk jij niet ver genoeg in de toekomst. BMI verkopen is juist een slimme zet. We hebben centrale verdediger té óvér, waarvan Kongolo nog eens véél beter is dan BMI ook.
Kijk je nu niet te ver in de toekomst? Wat heb Kongolo gepresteerd? BMI speelt nu al in Oranje. Die gaat gewoon mee met het WK. Koeman is in een lastige situatie geplaatst (of heeft het er zelf naar gemaakt) door het aantrekken van Mathijssen. Die keuze had hij nooit hoeven te maken!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Helemaal eens. Alleen dat gebeurt dus niet! Waar blijft die hoofprijsvrageritus.
[..]
Daarom ja. Al vind ik De Vrij nog steeds een groter talent.
[..]
Dan kijk jij niet ver genoeg in de toekomst. We hebben centrale verdediger té óvér, waarvan Kongolo nog eens véél beter is dan BMI ook.
Nee, maar dan had je geen backup gehad toen De Vrij geblesseerd wasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef stefanFR010 het volgende:
[..]
Kijk je nu niet te ver in de toekomst? Wat heb Kongolo gepresteerd? BMI speelt nu al in Oranje. Die gaat gewoon mee met het WK. Koeman is in een lastige situatie geplaatst (of heeft het er zelf naar gemaakt) door het aantrekken van Mathijssen. Die keuze had hij nooit hoeven te maken!
Heb je hem zien spelen bij Feijenoord de afgelopen twee jaar?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef stefanFR010 het volgende:
[..]
Kijk je nu niet te ver in de toekomst? Wat heb Kongolo gepresteerd?
Je bent gék. Mathijsen en énkel Mathijsen heeft naast Pelle gezorgd dat wij derde zijn geworden. Zonder Mathijsen waren we zevende o.i.d. geworden. Period.quote:BMI speelt nu al in Oranje. Die gaat gewoon mee met het WK. Koeman is in een lastige situatie geplaatst (of heeft het er zelf naar gemaakt) door het aantrekken van Mathijssen. Die keuze had hij nooit hoeven te maken!
Zeker niet, Mathijsen heeft geweldig gespeeld na het slechte begin. Maar Koeman moet kiezen tussen een miljoen salaris per jaar op de bank zetten (kapitaal vernietiging) of BMI op de bank zetten (kapitaal vernietiging).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:42 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Heb je hem zien spelen bij Feijenoord de afgelopen twee jaar?
[..]
Je bent gék. Mathijsen en énkel Mathijsen heeft naast Pelle gezorgd dat wij derde zijn geworden. Zonder Mathijsen waren we zevende o.i.d. geworden. Period.
Al die mensen die die achterlijke Derksen nabrabbelen
BMI zit niet op de bank. BMI staat LB.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:46 schreef stefanFR010 het volgende:
[..]
Zeker niet, Mathijsen heeft geweldig gespeeld na het slechte begin. Maar Koeman moet kiezen tussen een miljoen salaris per jaar op de bank zetten (kapitaal vernietiging) of BMI op de bank zetten (kapitaal vernietiging).
Dat verhaal van Rekik heeft ook twee kanten. Laat ik het zo zeggen: Raiola was zó op stoom, dat ik Beenhakker bijna ga begrijpen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:48 schreef Grifte het volgende:
Ake nu ook al![]()
Onthalen als joden die lui, enkel voor Rekik kan ik enig begrip opbrengen ivm de Beenhakker-affaire, maar die andere pleurisventjes kunnen de tyfus krijgen.
Foutje van mijn kant, maar laten we voorop stellen dat hij zich niet ontwikkeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
BMI zit niet op de bank. BMI staat LB.
Waar iedereen trouwens véél te makkelijk overheen stapt, is dat BMI gedurende zijn hele jeugdperiode linksback speelde. Niet Koeman, maar Van Gaal is dus een vreemde (om hem centraal te gooien).
BMI speelde dus gewoon een jaar lang kut op zijn natuurlijke positie. En dát is zorgwekkend.
Lol.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Waar iedereen trouwens véél te makkelijk overheen stapt, is dat BMI gedurende zijn hele jeugdperiode linksback speelde. Niet Koeman, maar Van Gaal is dus een vreemde (om hem centraal te gooien).BMI speelde dus gewoon een jaar lang kut op zijn natuurlijke positie. En dát is zorgwekkend.
Ga jij nou maar lekker in de zandbak spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol.
Bruno was vroeger ook een stuk behendiger, ik weet nog in de EL kwalificaties deed hij allemaal gekke tricks enzo
Maar BMI is nu gewoon een CB, hij is ook een heel stuk sterker dan vroeger.
Jij denkt zeker nog steeds dat Bale een linksback is en dat Mikel een nr.10 is?
Is ook onzin. Je vergelijkt BMI CV met ofwel het elftal van twee seizoenen terug voor zich (Ahmadi en een uitblinkende Clasie versus een kwakkelende Clasie/Vilhena), of je vergelijkt BMI CV met het zeer goede middenveld van het NL-elftal voor zich met BMI LB met het al eerder genoemde kwakkelende middenveld van Feijenoord voor zich.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:51 schreef stefanFR010 het volgende:
Dan hebben ze toch wat verkeerd gedaan in de jeugd. Want ik vind hem beter/zekerder spelen als CV ipv LB
Goede reactie, voegt veel toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga jij nou maar lekker in de zandbak spelen.
O sorry, ik wist niet dat je in de veronderstelling leefde dat jouw gehandicapte mening er toe doet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol.
Bruno was vroeger ook een stuk behendiger, ik weet nog in de EL kwalificaties deed hij allemaal gekke tricks enzo
Maar BMI is nu gewoon een CB, hij is ook een heel stuk sterker dan vroeger.
Jij denkt zeker nog steeds dat Bale een linksback is en dat Mikel een nr.10 is?
Hij fapt op elke neger.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, dan bevuil jij dit topic niet. Ryan Babel fan_____________________!
Twente wordt/is geen concurrent.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef Merkie het volgende:
Pff, zoveel Feyenoorders bij de concurrenten. Is dit lijstje compleet?
PSV:
• Wijnaldum
• Bruma
• Rekik (misschien?)
Twente:
• Fer
• Castaignos
• Cabral
• Ebecilio
Vitesse:
• Leerdam
• Aké
Inmiddels is BMI 2 jaar ouder. BMI op LB is echt niks. Dan heb ik liever Nelom, zeker icm JPB.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Is ook onzin. Je vergelijkt BMI CV met ofwel het elftal van twee seizoenen terug voor zich (Ahmadi en een uitblinkende Clasie versus een kwakkelende Clasie/Vilhena), of je vergelijkt BMI CV met het zeer goede middenveld van het NL-elftal voor zich met BMI LB met het al eerder genoemde kwakkelende middenveld van Feijenoord voor zich.
Dáár zit het verschil, niet zijn positie. Dat is zó'n stom gelul van Derksen en het erge is dat heel Nederland het nakwettert. De pers duikt er bovenop, vervolgens zegt BMI "ik wil volgend jaar wel de CV positie"
Terwijl hij twéé jaar geleden nog zei: "En nu de vaste LB van Feijenoord worden". Iets wat Caland hier al postte met foto's van de Metro en al.
Die speler wordt dus gek gemaakt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef Merkie het volgende:
PSV:
• Wijnaldum
• Bruma
• Rekik (misschien?)
Twente:
• Fer
• Castaignos MEERWAARDE?
• Cabral MEERWAARDE?
• Ebecilio MEERWAARDE?
Vitesse:
• Leerdam MEERWAARDE?
• Aké
Haha, nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:42 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Heb je hem zien spelen bij Feijenoord de afgelopen twee jaar?
[..]
Je bent gék. Mathijsen en énkel Mathijsen heeft naast Pelle gezorgd dat wij derde zijn geworden. Zonder Mathijsen waren we zevende o.i.d. geworden. Period.
Al die mensen die die achterlijke Derksen nabrabbelen
Again. You're wrong. Je argumenteert niet eens wáárom BMI ineens zo slecht is op linksback, terwijl hij in het seizoen 2011 de sterren van de hemel speelde.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:56 schreef stefanFR010 het volgende:
[..]
Inmiddels is BMI 2 jaar ouder. BMI op LB is echt niks.
Haha: ja. Heel de verdediging zakte week in week uit door het ijs, met een werkelijk dramatische Stefan de Vrij. Mathijsen heeft één fout gemaakt en dat was bij Ajax-uit, een fout die verdomme Janmaat 10 minuten ervoor ook maakte en die de 1-0 inluidde. Dáár hoor je dan weer niemand over.quote:
En dan heb je ook nog NAC, alleen spelen daar wat minder talentvolle oud-Feyenoorders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef Merkie het volgende:
PSV:
• Wijnaldum
• Bruma
• Rekik (misschien?)
Twente:
• Fer
• Castaignos
• Cabral
• Ebecilio
Vitesse:
• Leerdam
• Aké
020 uit:(quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mathijsen was in aardig wat wedstrijden cruciaal.
IS gelul. Janmaat maakte éxact dezelfde fout en luidde de 1-0 in: een véél crucialere fout. Trouwens, Immers verkrachtte me daar ook een kans zeg.quote:
HMF?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
IS gelul. Janmaat maakte éxact dezelfde fout en luidde de 1-0 in: een véél crucialere fout. Trouwens, Immers verkrachtte me daar ook een kans zeg.. Mooie penalty.
Heeft níéts met Mathijsen te maken, maar dat wil men graag zien.
En toch is Mathijssen niet verantwoordelijk voor de positie van Feijenoordquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Haha: ja. Heel de verdediging zakte week in week uit door het ijs, met een werkelijk dramatische Stefan de Vrij. Mathijsen heeft één fout gemaakt en dat was bij Ajax-uit, een fout die verdomme Janmaat 10 minuten ervoor ook maakte en die de 1-0 inluidde. Dáár hoor je dan weer niemand over.
Waarom zou Ake een band/rekening moeten houden met Feyenoord. Door zijn 3/4 jaar in de jeugdopleiding?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:48 schreef Grifte het volgende:
Ake nu ook al![]()
Onthalen als joden die lui, enkel voor Rekik kan ik enig begrip opbrengen ivm de Beenhakker-affaire, maar die andere pleurisventjes kunnen de tyfus krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |