Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Toevallig....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef Miniem het volgende:
Heeft er toevallig iemand nog een platenspeler staan die hij/zij niet meer gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toevallig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkze Stu!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot later mensen
ja mijn broertjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef Miniem het volgende:
Heeft er toevallig iemand nog een platenspeler staan die hij/zij niet meer gebruikt?
niet losquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef Miniem het volgende:
nog steeds denk ikquote:
quote:
KG is een ex-alcoholist, telt dat ook?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo zitten hier (semi-)alcoholisten?
Dat weet ik niet. Weet hij de formaten van een bierfles van 500ml?quote:
Wellicht op marktplaats?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef Miniem het volgende:
Nee, bierflessen van 500mlquote:
Wel meerquote:
nopequote:
Wilmaquote:
Flinstone? Moet wel met zo'n knots.quote:
wil ik weten waar dit over gaatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Flinstone? Moet wel met zo'n knots.
Olaquote:
vraag je aan Nikkie zijn nr en bel je hemquote:
KLB?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar is dat topic waar je iets kan zetten over de (slechte)service van een bedrijf?
Kassa of opgelichtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar is dat topic waar je iets kan zetten over de (slechte)service van een bedrijf?
dacht het nietquote:
op Fok! bedoel ikquote:
tja op die links zijn veel meer serieuze mensen aanwezigquote:
er is op fok een speciaal topic daarvoor, kan het alleen niet zo snel vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tja op die links zijn veel meer serieuze mensen aanwezig![]()
Op fok zoiets neerflikkeren backfired meestal
Kun je nagaan hoe snel anderen jouw mening terug kunnen vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is op fok een speciaal topic daarvoor, kan het alleen niet zo snel vinden.
Weet je uberhaubt wel hoe die vrouw eruit zietquote:
Is goed ik probeer maar mee te denkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is op fok een speciaal topic daarvoor, kan het alleen niet zo snel vinden.
en bij die andere zal ik het ook wel neerzetten![]()
stuartquote:
werk ze stuartquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond
tram en nu trein worden bestuurd door een vrouwquote:
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef crv het volgende:
[..]
tram en nu trein worden bestuurd door een vrouw
ga ik uitzoekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur!
Frau am Steuer, Ungeheuer!
Female drivers, no survivors!
Hoe is dat in het Frans?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is dat in het Frans?
waarvoor? en nog belangrijker waarquote:
verjaardag van collega en ik ga je niet wijs maken waar anders eet je mijn eten opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarvoor? en nog belangrijker waar
ik zit buitenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
verjaardag van collega en ik ga je niet wijs maken waar anders eet je mijn eten op
Une femme au volantquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is dat in het Frans?
mijn leven. Hing het afgelopen anderhalf uur aan een dun draadjequote:
nou ik ben benieuwdquote:Over de waarheid en niets dan de waarheid in de zaak Holloway
Het mijne ook, ik was buitenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:39 schreef crv het volgende:
[..]
mijn leven. Hing het afgelopen anderhalf uur aan een dun draadje
Wat voor games.quote:
Ik wil eens kijken of ik een (race)spel voor de pc binnen kan hengelen, maar weet niet wat de goede zijn waar ik naar moet zoekenquote:
vraag het eens in Games?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil eens kijken of ik een (race)spel voor de pc binnen kan hengelen, maar weet niet wat de goede zijn waar ik naar moet zoeken
oh je wilt illegale zaken. Dan vervalt mijn hulpquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik gekeken, daar staat alleen 'nieuws'
Nee, ik wil legale infoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh je wilt illegale zaken. Dan vervalt mijn hulp
niet? hm..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zitten ze niet op mijn vraag te wachten
wat echt waar ?quote:
Wordt een lange bevalling dan, als hij een zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon krijgtquote:
Zijn zoon zal ook wel hele flessen frisdrank naar binnen werken per dag. "Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon, blijf eens van die cooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa af."quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt een lange bevalling dan, als hij een zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon krijgt.
En als het een meisje wordt loopt ze de hele dag om chooooooooooooooooooocoooooooooooooooooooooooolaaaaaaa te vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn zoon zal ook wel hele flessen frisdrank naar binnen werken per dag. "Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon, blijf eens van die cooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa af."
Nee joh, dat zijn de kinderen van Trev pas als ze de hele dag 'Daaaaanooooooooooooooooooooooooooooonte Power' gaan roepenquote:
Wat dacht je van "paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" en "maaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn de kinderen van Trev pas als ze de hele dag 'Daaaaanooooooooooooooooooooooooooooonte Power' gaan roepen.
Om over de grootouders maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat dacht je van "paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" en "maaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nederlandsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef Trevland het volgende:
Ik ben toe gelaten tot de opleiding die ik wil gaan volgen
Kunst en Techniekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nederlands?
Nee garpjen, tof. Gefeli
.
quote:
Ook daarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Exact die wilde ik eerst ook gaan doen.
Ja, daarquote:
Hoezo niet, is genoeg mee te doen hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, daar. En ik zat toen met zo'n 'meh ik kan toch niks'-gevoel. Nu wil ik weer gewoon voor WO gaan
.
Ik heb niks tegen hbo overigens, maar ik ga liever WO doen als ik mijn Vwo haal.
Ja weet ik. Maar ik probeer liever eerst WO. Nou ja, hoef mijn keuze ergens ver na de vakantie pas te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet, is genoeg mee te doen hooren daar geef ik je geen ongelijk in
Daar heb je zeker een goed punt en mocht je er toch nog over twijfelen dan ken je straks dus een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik probeer liever eerst WO. Nou ja, hoef mijn keuze ergens ver na de vakantie pas te maken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een goed punt en mocht je er toch nog over twijfelen dan ken je straks dus een ervaringsdeskundige
proficiat!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef Trevland het volgende:
Ik ben toe gelaten tot de opleiding die ik wil gaan volgen
doodsverwensingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef john-frusciante het volgende:
Wat een dooie boel hier, D! kom nog eens iemand de eeuwige jachtvelden in wensen
griep gok ik.. of naja de variant die ik ieder half jaar hebquote:
Oooh, dat is wel rot dan, zeker met dit mooie weerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
griep gok ik.. of naja de variant die ik ieder half jaar heb
juh van de stress heb ik al een gehavende wang.. daar blijven plekjes op komenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel rot dan, zeker met dit mooie weer
En de stress die je hebt zal er ook niet bij helpen vermoed ik
Oh dearquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juh van de stress heb ik al een gehavende wang.. daar blijven plekjes op komen
ik begin volgende week weer.. nu anderhalve week rust gehad, morgen paar daagjes naar frankrijk.. vriendinnetje opzoeken..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Ben je meteen weer aan het werk gegaan of heb je wel tijd voor jezelf genomen?
Dat klinkt wel leuk, beetje afleiding. En misschien is dan weer werken ook niet helemaal verkeerd. Al is het maar om je gedachten even ergens anders te hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik begin volgende week weer.. nu anderhalve week rust gehad, morgen paar daagjes naar frankrijk.. vriendinnetje opzoeken..
ik ga morgen ochtend.. ik gok het nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk, beetje afleiding. En misschien is dan weer werken ook niet helemaal verkeerd. Al is het maar om je gedachten even ergens anders te hebben
Hoop wel dat je bent opgeknapt voordat je naar Frankrijk gaat though!
Hahahahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga morgen ochtend.. ik gok het niet
gewoon het hele vliegtuig infecteren
Hoi, je kent mij niet maar veel plezier in Frankrijk, ondanks het feit dat je niet zo lekker voelt.quote:morgen paar daagjes naar frankrijk
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hoi, je kent mij niet maar veel plezier in Frankrijk, ondanks het feit dat je niet zo lekker voelt.
Ik ben heulemaal geen kloon!quote:
quote:
Ehm, het is erg internationaal zeg maar. De ligging is wel goed though, lekker centraal bij Paddington. De wijk zelf is niet bijzonder maar goed, je kunt alle kanten op. Leuk als je naar London gaatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit misschien op Edgware Road ergens eind augustus, even de vrouw verrassen, als alles doorgaat. Is wel een aardige wijk toch?
Dat wilde ik even weten inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, het is erg internationaal zeg maar. De ligging is wel goed though, lekker centraal bij Paddington. De wijk zelf is niet bijzonder maar goed, je kunt alle kanten op. Leuk als je naar London gaat
Leuk en lekker centraal. Je slaapt toch alleen maar daar dus het maakt niet zo gek veel uit waar je zit. Beter daar dan in South Kensington voor een veelvoudquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat wilde ik even weten inderdaadkomt wel goed dan. Beetje cultuur snuiven her en der.
Mwah, dit lijkt me toch wel erg oké: http://goo.gl/maps/IChWA of ligt dat er net buiten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk en lekker centraal. Je slaapt toch alleen maar daar dus het maakt niet zo gek veel uit waar je zit. Beter daar dan in South Kensington voor een veelvoud
Dat is Amerikaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, dit lijkt me toch wel erg oké: http://goo.gl/maps/IChWA of ligt dat er net buiten?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hoi, je kent mij niet maar veel plezier in Frankrijk, ondanks het feit dat je niet zo lekker voelt.
Oh shitquote:
Jaaa! aangenaam kennis te maken.quote:
Ik denk meer hier aan eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh shitik zag het toen ik het aanklikte, ik had Google Maps twee keer open staan
http://goo.gl/maps/46JMi dat bedoelde ik
*proest*quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk meer hier aan eigenlijk
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,94.62,,0,-3.92
Hmmmz, ik bedoel Thurloe Square in Londonquote:
Ah! Oké, dat ziet er op zich nog best goed uit wel, vergeleken met veel dingen hier in Nederland.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik bedoel Thurloe Square in London
Een huis op Thurloe Sq kost dan ook wel een miljoen of 5 hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah! Oké, dat ziet er op zich nog best goed uit wel, vergeleken met veel dingen hier in Nederland.
Iets meer zelfs:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een huis op Thurloe Sq kost dan ook wel een miljoen of 5 hoor
Damnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een huis op Thurloe Sq kost dan ook wel een miljoen of 5 hoor
Deze is 12 miljoen daarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Damndaar kan zelfs Amsterdam nog een puntje aan zuigen!
Die ruimte binnen is best tofquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze is 12 miljoen daar![]()
http://www.zoopla.co.uk/for-sale/details/29003231
Als je genoeg centjes hebt kun je ook daar in de buurt een flat kopen voor 68 miljoen pondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die ruimte binnen is best tofalleen dat terrasje man
Die TV-room is wel awesomequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je genoeg centjes hebt kun je ook daar in de buurt een flat kopen voor 68 miljoen pond
http://www.zoopla.co.uk/for-sale/details/17064366
Ja, ziet er wel goed uit en je uitzicht over Hyde Park is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die TV-room is wel awesome
[ afbeelding ]
hoiquote:
omdat het signal van de schotel dan vaak wegvalt en ik geen tour kan volgenquote:
Hier (nog) niet, maar onweer is wel knusquote:
Haaaaiquote:
Stuquote:
Ach, dat is toch allemaal doping. De winnaar wordt toch ongeldig verklaard enzo. Zonde van je tijd manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
omdat het signal van de schotel dan vaak wegvalt en ik geen tour kan volgen
Via internet volgen dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
normal vindt ik het niet erg, maar niet tijdens de tourquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier (nog) niet, maar onweer is wel knus
quote:[..]
Haaaai
[..]
Daar heeft onze fijne mevrouw Kroes in Brussel voor gezorgd dat dat niet kan/is toegestaan.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat is toch allemaal doping. De winnaar wordt toch ongeldig verklaard enzo. Zonde van je tijd man
quote:
Dies leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
normal vindt ik het niet erg, maar niet tijdens de tour![]()
[..]
[ afbeelding ]
Handigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
Daar heeft onze fijne mevrouw Kroes in Brussel voor gezorgd dat dat niet kan/is toegestaan.
Nederlandse TV ontvangen in buitenland
Paar meter maarquote:
Die van ons ligt in de benchquote:
Altijdquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
deur is open hoor, het is haar huisje
Waarom? Dat klinkt wel erg saai voor iedereenquote:
Oooh, ik dacht een soort van 'gevangen'quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
deur is open hoor, het is haar huisje
Bench staat gewoon naast de bank hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Dat klinkt wel erg saai voor iedereen
Maar je sluit haar dus niet op?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bench staat gewoon naast de bank hoor
en af en toe komt ze knuffelen of roepen we haar heeeeeeeel even bij ons op de bank.
Niet te lang, het kreng is groot en dan heb ik geen plaats meer
quote:
Ahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als we weg gaan en ze kan niet mee.
Joey sluiten we nooit op. Gelukkig gaat dat goed. We vinden hooguit onze kleren boven op een hoopje waar die dan een "mand" van heft gemaaktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als we weg gaan en ze kan niet mee.
Nou, dat idee had ik ook niet hoorquote:
dat dacht ik alquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was meer even elders gaan posten omdat het hier te heet onder de voeten werd
Ooohquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef Ladylike het volgende:
met baby op schoot
Arme kind had gespuugd
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef Ladylike het volgende:
met baby op schoot
Arme kind had gespuugd
wij vinden de laptop in de mand ed, of afgeknaagde bankquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Joey sluiten we nooit op. Gelukkig gaat dat goed. We vinden hooguit onze kleren boven op een hoopje waar die dan een "mand" van heft gemaakt
Hahahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Joey sluiten we nooit op. Gelukkig gaat dat goed. We vinden hooguit onze kleren boven op een hoopje waar die dan een "mand" van heft gemaakt
Geen idee, hij eet altijd veelquote:
quote:
nee dat doet ie niet, hij breekt de boel af als we thuis komen want dan rent vliegt ie als een idioot door de kamer. over de tafel op de bank, rugleuning van de bank etcquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wij vinden de laptop in de mand ed, of afgeknaagde bank
hond of baby?quote:
jij mag datquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]ik mag dat bij mijn eigen vrouw, in tegenstelling tot andere gebruikers
zoeen heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat doet ie niet, hij breekt de boel af als we thuis komen want dan rent vliegt ie als een idioot door de kamer. over de tafel op de bank, rugleuning van de bank etc
babyquote:
Andere gebruikers mogen dat wellicht ook wel bij hun eigen vrouwquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]ik mag dat bij mijn eigen vrouw, in tegenstelling tot andere gebruikers
nja wees maar blijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat doet ie niet, hij breekt de boel af als we thuis komen want dan rent vliegt ie als een idioot door de kamer. over de tafel op de bank, rugleuning van de bank etc
das wel kut iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja wees maar blij![]()
wij hebben al 3 bankstellen versleten op een jaar.
We zijn op vakantie geweest in spanje en daar hebben jongeren met lasers de hond dol gemaakt, sindsdien kunnen we haar niet meer alleen laten
Die jongeren kunnen nog lopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja wees maar blij![]()
wij hebben al 3 bankstellen versleten op een jaar.
We zijn op vakantie geweest in spanje en daar hebben jongeren met lasers de hond dol gemaakt, sindsdien kunnen we haar niet meer alleen laten
beter laten uitrichtenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Andere gebruikers mogen dat wellicht ook wel bij hun eigen vrouw
hij staat goed uitgericht. bij heftig onweer incl. regen valt het signal gewoon wegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
beter laten uitrichten![]()
ik heb er geen last van hier
Wij waren zelf niet in de buurt, een medekampeerder heeft ze weggejaagdquote:
Djeez?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]ik vraag me soms af waarom de KSC niet in KPD word gegooit, sommige fokkers lopen hun paars gepunte lans na
ik had er ook voor gezorgd dat ze me nooit zouden vergetenquote:
Hij spreekt foksquote:
ik heb er 1 met 3 koppen erop en uit laten richten door een maat van me en ik heb dus geen last van onweer of regenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
hij staat goed uitgericht. bij heftig onweer incl. regen valt het signal gewoon weg
Ik wil nu iets over Djeez zeggen, maar dat kost me een ban, dus ik doe het nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
correctie, hier in KSC lopen veel djeezen rond
dan moet je het niet doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil nu iets over Djeez zeggen, maar dat kost me een ban, dus ik doe het niet
ik heb een uitvoering met 2 knoppen (LL)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er 1 met 3 koppen erop en uit laten richten door een maat van me en ik heb dus geen last van onweer of regen
don't doe itquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil nu iets over Djeez zeggen, maar dat kost me een ban, dus ik doe het niet
Nee, over zijn niveau, of eigenlijk het gebrek daaraan, en dat Fok zonder hem beter af zou zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb een uitvoering met 2 knoppen (LL)
[..]
don't doe it![]()
tenzij het over mij gaat
Op de front page komt hij over als een oversekst pubertje hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, over zijn niveau, of eigenlijk het gebrek daaraan, en dat Fok zonder hem beter af zou zijn
En dat dan op een nog minder vriendelijke manier
PM of DM kan ook hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, over zijn niveau, of eigenlijk het gebrek daaraan, en dat Fok zonder hem beter af zou zijn
En dat dan op een nog minder vriendelijke manier
Kan me voorstellen dat je het spannend en eng vindtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet van de chef gaan nadenken over uitbreiding van uren. Of ik een hele dag wil werken of er een halve dag bij gaat komen. Dat vind ik eigenlijk best wel spannend en eng..![]()
Ergerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Op de front page komt hij over als een oversekst pubertje hoor
Nee johquote:Is dit een ban waard?
die doet het altijdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb een uitvoering met 2 knoppen (LL)
Ik heb toch verdomd slechte ontvangst af en toe en het zenden lijkt ook wel mis te gaan somsquote:
Oh jaquote:
slechte ontvangstquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb toch verdomd slechte ontvangst af en toe en het zenden lijkt ook wel mis te gaan soms
Kreeg je veel zenders door ja?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slechte ontvangst![]()
kan ik me niets van herinneren
Dit was een artikeltje van hem, een stukje dan:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Erger
[..]
Nee joh
70% van Fok zijn oversekste pubertjes, en de meeste zijn er nog trots op ook
Als het ziet zo was was er voor Djeez ook geen ruimte he
Hoe kan iemand in godsnaam naar de grond stijgenquote:Dit veroorzaakte echter een kettingreactie, want een tweede kind begon te hyperventileren en steeg naar de grond.
de hele kamasutraquote:
Dat zijn dure kanalen manquote:
quote:
Ik sla zijn stukjes altijd over, da's beter voor mijn humeurquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dit was een artikeltje van hem, een stukje dan:
Dit veroorzaakte echter een kettingreactie, want een tweede kind begon te hyperventileren en steeg naar de grond.
Hoe kan iemand in godsnaam naar de grond stijgen
Dat ga ik ook wel doen, denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Kan me voorstellen dat je het spannend en eng vindt
Maar dat mag je ook vooral wel aangeven
de journalistiek spat er vanafquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sla zijn stukjes altijd over, da's beter voor mijn humeur
was er geen ruimte langsquote:
Eerst maar even rustig erover nadenkenquote:
Ruimte genoeg, ik zag het alleen nietquote:
Die komt niet in de buurt van mn tenenquote:
Het niveau van de FP is om te huilenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
de journalistiek spat er vanaf
Danger zonequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die komt niet in de buurt van mn tenen
quote:Ik ga off, kleine huilt weer....
Later mensen
Byequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ruimte genoeg, ik zag het alleen niet
[..]
Ik ga off, kleine huilt weer....
Later mensen
bril gebruiken dusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ruimte genoeg, ik zag het alleen niet
quote:[..]
Ik ga off, kleine huilt weer....
Later mensen
ja precies, de feiten zijn soms ook om te huilenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Het niveau van de FP is om te huilen
Figuurlijk dan, want ik laat er geen traan om uiteraard
Nee, maar dat bleek wel uit mijn reactie kennelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
echt niet, heb je die poten al eens gezien
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar dat bleek wel uit mijn reactie kennelijk
Waaroverquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:47 schreef john-frusciante het volgende:
jf en LL lullen over dit kanaal verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |