wat echt waar ?quote:
Wordt een lange bevalling dan, als hij een zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon krijgtquote:
Zijn zoon zal ook wel hele flessen frisdrank naar binnen werken per dag. "Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon, blijf eens van die cooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa af."quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt een lange bevalling dan, als hij een zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon krijgt.
En als het een meisje wordt loopt ze de hele dag om chooooooooooooooooooocoooooooooooooooooooooooolaaaaaaa te vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn zoon zal ook wel hele flessen frisdrank naar binnen werken per dag. "Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon, blijf eens van die cooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa af."
Nee joh, dat zijn de kinderen van Trev pas als ze de hele dag 'Daaaaanooooooooooooooooooooooooooooonte Power' gaan roepenquote:
Wat dacht je van "paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" en "maaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn de kinderen van Trev pas als ze de hele dag 'Daaaaanooooooooooooooooooooooooooooonte Power' gaan roepen.
Om over de grootouders maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat dacht je van "paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" en "maaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nederlandsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef Trevland het volgende:
Ik ben toe gelaten tot de opleiding die ik wil gaan volgen
Kunst en Techniekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nederlands?
Nee garpjen, tof. Gefeli
.
quote:
Ook daarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Exact die wilde ik eerst ook gaan doen.
Ja, daarquote:
Hoezo niet, is genoeg mee te doen hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, daar. En ik zat toen met zo'n 'meh ik kan toch niks'-gevoel. Nu wil ik weer gewoon voor WO gaan
.
Ik heb niks tegen hbo overigens, maar ik ga liever WO doen als ik mijn Vwo haal.
Ja weet ik. Maar ik probeer liever eerst WO. Nou ja, hoef mijn keuze ergens ver na de vakantie pas te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet, is genoeg mee te doen hooren daar geef ik je geen ongelijk in
Daar heb je zeker een goed punt en mocht je er toch nog over twijfelen dan ken je straks dus een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik probeer liever eerst WO. Nou ja, hoef mijn keuze ergens ver na de vakantie pas te maken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een goed punt en mocht je er toch nog over twijfelen dan ken je straks dus een ervaringsdeskundige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |