nou ik ben benieuwdquote:Over de waarheid en niets dan de waarheid in de zaak Holloway
Het mijne ook, ik was buitenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:39 schreef crv het volgende:
[..]
mijn leven. Hing het afgelopen anderhalf uur aan een dun draadje
Wat voor games.quote:
Ik wil eens kijken of ik een (race)spel voor de pc binnen kan hengelen, maar weet niet wat de goede zijn waar ik naar moet zoekenquote:
vraag het eens in Games?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil eens kijken of ik een (race)spel voor de pc binnen kan hengelen, maar weet niet wat de goede zijn waar ik naar moet zoeken
oh je wilt illegale zaken. Dan vervalt mijn hulpquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik gekeken, daar staat alleen 'nieuws'
Nee, ik wil legale infoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh je wilt illegale zaken. Dan vervalt mijn hulp
niet? hm..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zitten ze niet op mijn vraag te wachten
wat echt waar ?quote:
Wordt een lange bevalling dan, als hij een zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon krijgtquote:
Zijn zoon zal ook wel hele flessen frisdrank naar binnen werken per dag. "Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon, blijf eens van die cooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa af."quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt een lange bevalling dan, als hij een zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon krijgt.
En als het een meisje wordt loopt ze de hele dag om chooooooooooooooooooocoooooooooooooooooooooooolaaaaaaa te vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn zoon zal ook wel hele flessen frisdrank naar binnen werken per dag. "Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon, blijf eens van die cooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa af."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |