Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Toevallig....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef Miniem het volgende:
Heeft er toevallig iemand nog een platenspeler staan die hij/zij niet meer gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toevallig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkze Stu!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot later mensen
ja mijn broertjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef Miniem het volgende:
Heeft er toevallig iemand nog een platenspeler staan die hij/zij niet meer gebruikt?
niet losquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef Miniem het volgende:
nog steeds denk ikquote:
quote:
KG is een ex-alcoholist, telt dat ook?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo zitten hier (semi-)alcoholisten?
Dat weet ik niet. Weet hij de formaten van een bierfles van 500ml?quote:
Wellicht op marktplaats?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef Miniem het volgende:
Nee, bierflessen van 500mlquote:
Wel meerquote:
nopequote:
Wilmaquote:
Flinstone? Moet wel met zo'n knots.quote:
wil ik weten waar dit over gaatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Flinstone? Moet wel met zo'n knots.
Olaquote:
vraag je aan Nikkie zijn nr en bel je hemquote:
KLB?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar is dat topic waar je iets kan zetten over de (slechte)service van een bedrijf?
Kassa of opgelichtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar is dat topic waar je iets kan zetten over de (slechte)service van een bedrijf?
dacht het nietquote:
op Fok! bedoel ikquote:
tja op die links zijn veel meer serieuze mensen aanwezigquote:
er is op fok een speciaal topic daarvoor, kan het alleen niet zo snel vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tja op die links zijn veel meer serieuze mensen aanwezig![]()
Op fok zoiets neerflikkeren backfired meestal
Kun je nagaan hoe snel anderen jouw mening terug kunnen vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is op fok een speciaal topic daarvoor, kan het alleen niet zo snel vinden.
Weet je uberhaubt wel hoe die vrouw eruit zietquote:
Is goed ik probeer maar mee te denkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is op fok een speciaal topic daarvoor, kan het alleen niet zo snel vinden.
en bij die andere zal ik het ook wel neerzetten![]()
stuartquote:
werk ze stuartquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond
tram en nu trein worden bestuurd door een vrouwquote:
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef crv het volgende:
[..]
tram en nu trein worden bestuurd door een vrouw
ga ik uitzoekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur!
Frau am Steuer, Ungeheuer!
Female drivers, no survivors!
Hoe is dat in het Frans?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is dat in het Frans?
waarvoor? en nog belangrijker waarquote:
verjaardag van collega en ik ga je niet wijs maken waar anders eet je mijn eten opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarvoor? en nog belangrijker waar
ik zit buitenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
verjaardag van collega en ik ga je niet wijs maken waar anders eet je mijn eten op
Une femme au volantquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is dat in het Frans?
mijn leven. Hing het afgelopen anderhalf uur aan een dun draadjequote:
nou ik ben benieuwdquote:Over de waarheid en niets dan de waarheid in de zaak Holloway
Het mijne ook, ik was buitenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:39 schreef crv het volgende:
[..]
mijn leven. Hing het afgelopen anderhalf uur aan een dun draadje
Wat voor games.quote:
Ik wil eens kijken of ik een (race)spel voor de pc binnen kan hengelen, maar weet niet wat de goede zijn waar ik naar moet zoekenquote:
vraag het eens in Games?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil eens kijken of ik een (race)spel voor de pc binnen kan hengelen, maar weet niet wat de goede zijn waar ik naar moet zoeken
oh je wilt illegale zaken. Dan vervalt mijn hulpquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik gekeken, daar staat alleen 'nieuws'
Nee, ik wil legale infoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh je wilt illegale zaken. Dan vervalt mijn hulp
niet? hm..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zitten ze niet op mijn vraag te wachten
wat echt waar ?quote:
Wordt een lange bevalling dan, als hij een zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon krijgtquote:
Zijn zoon zal ook wel hele flessen frisdrank naar binnen werken per dag. "Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon, blijf eens van die cooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa af."quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt een lange bevalling dan, als hij een zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon krijgt.
En als het een meisje wordt loopt ze de hele dag om chooooooooooooooooooocoooooooooooooooooooooooolaaaaaaa te vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn zoon zal ook wel hele flessen frisdrank naar binnen werken per dag. "Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon, blijf eens van die cooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa af."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |