Wat dacht je van "paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" en "maaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn de kinderen van Trev pas als ze de hele dag 'Daaaaanooooooooooooooooooooooooooooonte Power' gaan roepen.
Om over de grootouders maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat dacht je van "paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" en "maaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nederlandsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef Trevland het volgende:
Ik ben toe gelaten tot de opleiding die ik wil gaan volgen
Kunst en Techniekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nederlands?
Nee garpjen, tof. Gefeli
.
quote:
Ook daarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Exact die wilde ik eerst ook gaan doen.
Ja, daarquote:
Hoezo niet, is genoeg mee te doen hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, daar. En ik zat toen met zo'n 'meh ik kan toch niks'-gevoel. Nu wil ik weer gewoon voor WO gaan
.
Ik heb niks tegen hbo overigens, maar ik ga liever WO doen als ik mijn Vwo haal.
Ja weet ik. Maar ik probeer liever eerst WO. Nou ja, hoef mijn keuze ergens ver na de vakantie pas te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet, is genoeg mee te doen hooren daar geef ik je geen ongelijk in
Daar heb je zeker een goed punt en mocht je er toch nog over twijfelen dan ken je straks dus een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik probeer liever eerst WO. Nou ja, hoef mijn keuze ergens ver na de vakantie pas te maken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een goed punt en mocht je er toch nog over twijfelen dan ken je straks dus een ervaringsdeskundige
proficiat!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef Trevland het volgende:
Ik ben toe gelaten tot de opleiding die ik wil gaan volgen
doodsverwensingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef john-frusciante het volgende:
Wat een dooie boel hier, D! kom nog eens iemand de eeuwige jachtvelden in wensen
griep gok ik.. of naja de variant die ik ieder half jaar hebquote:
Oooh, dat is wel rot dan, zeker met dit mooie weerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
griep gok ik.. of naja de variant die ik ieder half jaar heb
juh van de stress heb ik al een gehavende wang.. daar blijven plekjes op komenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel rot dan, zeker met dit mooie weer
En de stress die je hebt zal er ook niet bij helpen vermoed ik
Oh dearquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juh van de stress heb ik al een gehavende wang.. daar blijven plekjes op komen
ik begin volgende week weer.. nu anderhalve week rust gehad, morgen paar daagjes naar frankrijk.. vriendinnetje opzoeken..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Ben je meteen weer aan het werk gegaan of heb je wel tijd voor jezelf genomen?
Dat klinkt wel leuk, beetje afleiding. En misschien is dan weer werken ook niet helemaal verkeerd. Al is het maar om je gedachten even ergens anders te hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik begin volgende week weer.. nu anderhalve week rust gehad, morgen paar daagjes naar frankrijk.. vriendinnetje opzoeken..
ik ga morgen ochtend.. ik gok het nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk, beetje afleiding. En misschien is dan weer werken ook niet helemaal verkeerd. Al is het maar om je gedachten even ergens anders te hebben
Hoop wel dat je bent opgeknapt voordat je naar Frankrijk gaat though!
Hahahahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga morgen ochtend.. ik gok het niet
gewoon het hele vliegtuig infecteren
Hoi, je kent mij niet maar veel plezier in Frankrijk, ondanks het feit dat je niet zo lekker voelt.quote:morgen paar daagjes naar frankrijk
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hoi, je kent mij niet maar veel plezier in Frankrijk, ondanks het feit dat je niet zo lekker voelt.
Ik ben heulemaal geen kloon!quote:
quote:
Ehm, het is erg internationaal zeg maar. De ligging is wel goed though, lekker centraal bij Paddington. De wijk zelf is niet bijzonder maar goed, je kunt alle kanten op. Leuk als je naar London gaatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit misschien op Edgware Road ergens eind augustus, even de vrouw verrassen, als alles doorgaat. Is wel een aardige wijk toch?
Dat wilde ik even weten inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, het is erg internationaal zeg maar. De ligging is wel goed though, lekker centraal bij Paddington. De wijk zelf is niet bijzonder maar goed, je kunt alle kanten op. Leuk als je naar London gaat
Leuk en lekker centraal. Je slaapt toch alleen maar daar dus het maakt niet zo gek veel uit waar je zit. Beter daar dan in South Kensington voor een veelvoudquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat wilde ik even weten inderdaadkomt wel goed dan. Beetje cultuur snuiven her en der.
Mwah, dit lijkt me toch wel erg oké: http://goo.gl/maps/IChWA of ligt dat er net buiten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk en lekker centraal. Je slaapt toch alleen maar daar dus het maakt niet zo gek veel uit waar je zit. Beter daar dan in South Kensington voor een veelvoud
Dat is Amerikaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, dit lijkt me toch wel erg oké: http://goo.gl/maps/IChWA of ligt dat er net buiten?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hoi, je kent mij niet maar veel plezier in Frankrijk, ondanks het feit dat je niet zo lekker voelt.
Oh shitquote:
Jaaa! aangenaam kennis te maken.quote:
Ik denk meer hier aan eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh shitik zag het toen ik het aanklikte, ik had Google Maps twee keer open staan
http://goo.gl/maps/46JMi dat bedoelde ik
*proest*quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk meer hier aan eigenlijk
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,94.62,,0,-3.92
Hmmmz, ik bedoel Thurloe Square in Londonquote:
Ah! Oké, dat ziet er op zich nog best goed uit wel, vergeleken met veel dingen hier in Nederland.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik bedoel Thurloe Square in London
Een huis op Thurloe Sq kost dan ook wel een miljoen of 5 hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah! Oké, dat ziet er op zich nog best goed uit wel, vergeleken met veel dingen hier in Nederland.
Iets meer zelfs:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een huis op Thurloe Sq kost dan ook wel een miljoen of 5 hoor
Damnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een huis op Thurloe Sq kost dan ook wel een miljoen of 5 hoor
Deze is 12 miljoen daarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Damndaar kan zelfs Amsterdam nog een puntje aan zuigen!
Die ruimte binnen is best tofquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze is 12 miljoen daar![]()
http://www.zoopla.co.uk/for-sale/details/29003231
Als je genoeg centjes hebt kun je ook daar in de buurt een flat kopen voor 68 miljoen pondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die ruimte binnen is best tofalleen dat terrasje man
Die TV-room is wel awesomequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je genoeg centjes hebt kun je ook daar in de buurt een flat kopen voor 68 miljoen pond
http://www.zoopla.co.uk/for-sale/details/17064366
Ja, ziet er wel goed uit en je uitzicht over Hyde Park is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die TV-room is wel awesome
[ afbeelding ]
hoiquote:
omdat het signal van de schotel dan vaak wegvalt en ik geen tour kan volgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |