doodsverwensingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef john-frusciante het volgende:
Wat een dooie boel hier, D! kom nog eens iemand de eeuwige jachtvelden in wensen
griep gok ik.. of naja de variant die ik ieder half jaar hebquote:
Oooh, dat is wel rot dan, zeker met dit mooie weerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
griep gok ik.. of naja de variant die ik ieder half jaar heb
juh van de stress heb ik al een gehavende wang.. daar blijven plekjes op komenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel rot dan, zeker met dit mooie weer
En de stress die je hebt zal er ook niet bij helpen vermoed ik
Oh dearquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juh van de stress heb ik al een gehavende wang.. daar blijven plekjes op komen
ik begin volgende week weer.. nu anderhalve week rust gehad, morgen paar daagjes naar frankrijk.. vriendinnetje opzoeken..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Ben je meteen weer aan het werk gegaan of heb je wel tijd voor jezelf genomen?
Dat klinkt wel leuk, beetje afleiding. En misschien is dan weer werken ook niet helemaal verkeerd. Al is het maar om je gedachten even ergens anders te hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik begin volgende week weer.. nu anderhalve week rust gehad, morgen paar daagjes naar frankrijk.. vriendinnetje opzoeken..
ik ga morgen ochtend.. ik gok het nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk, beetje afleiding. En misschien is dan weer werken ook niet helemaal verkeerd. Al is het maar om je gedachten even ergens anders te hebben
Hoop wel dat je bent opgeknapt voordat je naar Frankrijk gaat though!
Hahahahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga morgen ochtend.. ik gok het niet
gewoon het hele vliegtuig infecteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |