Wij waren zelf niet in de buurt, een medekampeerder heeft ze weggejaagdquote:
Djeez?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]ik vraag me soms af waarom de KSC niet in KPD word gegooit, sommige fokkers lopen hun paars gepunte lans na
ik had er ook voor gezorgd dat ze me nooit zouden vergetenquote:
Hij spreekt foksquote:
ik heb er 1 met 3 koppen erop en uit laten richten door een maat van me en ik heb dus geen last van onweer of regenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
hij staat goed uitgericht. bij heftig onweer incl. regen valt het signal gewoon weg
Ik wil nu iets over Djeez zeggen, maar dat kost me een ban, dus ik doe het nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
correctie, hier in KSC lopen veel djeezen rond
dan moet je het niet doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil nu iets over Djeez zeggen, maar dat kost me een ban, dus ik doe het niet
ik heb een uitvoering met 2 knoppen (LL)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er 1 met 3 koppen erop en uit laten richten door een maat van me en ik heb dus geen last van onweer of regen
don't doe itquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil nu iets over Djeez zeggen, maar dat kost me een ban, dus ik doe het niet
Nee, over zijn niveau, of eigenlijk het gebrek daaraan, en dat Fok zonder hem beter af zou zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb een uitvoering met 2 knoppen (LL)
[..]
don't doe it![]()
tenzij het over mij gaat
Op de front page komt hij over als een oversekst pubertje hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, over zijn niveau, of eigenlijk het gebrek daaraan, en dat Fok zonder hem beter af zou zijn
En dat dan op een nog minder vriendelijke manier
PM of DM kan ook hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, over zijn niveau, of eigenlijk het gebrek daaraan, en dat Fok zonder hem beter af zou zijn
En dat dan op een nog minder vriendelijke manier
Kan me voorstellen dat je het spannend en eng vindtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet van de chef gaan nadenken over uitbreiding van uren. Of ik een hele dag wil werken of er een halve dag bij gaat komen. Dat vind ik eigenlijk best wel spannend en eng..![]()
Ergerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Op de front page komt hij over als een oversekst pubertje hoor
Nee johquote:Is dit een ban waard?
die doet het altijdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb een uitvoering met 2 knoppen (LL)
Ik heb toch verdomd slechte ontvangst af en toe en het zenden lijkt ook wel mis te gaan somsquote:
Oh jaquote:
slechte ontvangstquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb toch verdomd slechte ontvangst af en toe en het zenden lijkt ook wel mis te gaan soms
Kreeg je veel zenders door ja?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slechte ontvangst![]()
kan ik me niets van herinneren
Dit was een artikeltje van hem, een stukje dan:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Erger
[..]
Nee joh
70% van Fok zijn oversekste pubertjes, en de meeste zijn er nog trots op ook
Als het ziet zo was was er voor Djeez ook geen ruimte he
Hoe kan iemand in godsnaam naar de grond stijgenquote:Dit veroorzaakte echter een kettingreactie, want een tweede kind begon te hyperventileren en steeg naar de grond.
de hele kamasutraquote:
Dat zijn dure kanalen manquote:
quote:
Ik sla zijn stukjes altijd over, da's beter voor mijn humeurquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dit was een artikeltje van hem, een stukje dan:
Dit veroorzaakte echter een kettingreactie, want een tweede kind begon te hyperventileren en steeg naar de grond.
Hoe kan iemand in godsnaam naar de grond stijgen
Dat ga ik ook wel doen, denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Kan me voorstellen dat je het spannend en eng vindt
Maar dat mag je ook vooral wel aangeven
de journalistiek spat er vanafquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sla zijn stukjes altijd over, da's beter voor mijn humeur
was er geen ruimte langsquote:
Eerst maar even rustig erover nadenkenquote:
Ruimte genoeg, ik zag het alleen nietquote:
Die komt niet in de buurt van mn tenenquote:
Het niveau van de FP is om te huilenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
de journalistiek spat er vanaf
Danger zonequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die komt niet in de buurt van mn tenen
quote:Ik ga off, kleine huilt weer....
Later mensen
Byequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ruimte genoeg, ik zag het alleen niet
[..]
Ik ga off, kleine huilt weer....
Later mensen
bril gebruiken dusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ruimte genoeg, ik zag het alleen niet
quote:[..]
Ik ga off, kleine huilt weer....
Later mensen
ja precies, de feiten zijn soms ook om te huilenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Het niveau van de FP is om te huilen
Figuurlijk dan, want ik laat er geen traan om uiteraard
Nee, maar dat bleek wel uit mijn reactie kennelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
echt niet, heb je die poten al eens gezien
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar dat bleek wel uit mijn reactie kennelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |