SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Mart verspreekt zich nooit. Mart weet niet beter.quote:
Waar ligt dat?quote:
Hello, I want to play a game...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Dit ga ik aan de binnenkant van mijn ogen bekijken"
[ afbeelding ]
wat is dit plaatje?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk maar uit. Met deze TS, staat voor je het weet het onderste plaatje ook opeens in de OPquote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee antwoord is Bram Tankinkquote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef pennyfarthing het volgende:
Rebus Michael Boogerd, of zit ik er naast?
Is daar dat ze op dat eiland vast komen te zitten?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Saint Malo, waar het verschil tussen hoog en laag water het grootst is.
Was getekend,
B&A.
Mart moet gewoon Eltiedie tegen hem zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Mart mag Lau zeggen.
One of the guys hoor, die Mart.
Jaquote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Is daar dat ze op dat eiland vast komen te zitten?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Saint Malo, waar het verschil tussen hoog en laag water het grootst is.
Was getekend,
B&A.
Door de doping kunnen we beide tegelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef THEFXR het volgende:
kijken jullie ook nog tv? ipv hier 10 post per sec te doen
heeft hij gister geleerdquote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Mart mag Lau zeggen.
One of the guys hoor, die Mart.
Als je in de put zit, dan vind je het pakje.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef THEFXR het volgende:
kijken jullie ook nog tv? ipv hier 10 post per sec te doen
op zondagavond SBS is het pittiger.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]Dat kan gelijktijdig. Het is niet zo dat de Avondetappe een ingewikkeld programma is.
10 % van de CPU voor Mart, de rest voor FOK!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]Dat kan gelijktijdig. Het is niet zo dat de Avondetappe een ingewikkeld programma is.
Omdat het mensen met vrije wil zijn.quote:
Nu moet je Rob's programma's niet onderschatten.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
op zondagavond SBS is het pittiger.
Van Johnny inderdaad.quote:
Relaxte gast inderdaad.quote:
Froome, ook zo'n druktemaker.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
veel te rustig om eeen topper te zijn
kijk naar armstrong die was geowoon alphamale
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef TUFKAL het volgende:
Users die die kankerkachel SBS plaatjes nog steeds grappig vinden
enn......quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Relaxte gast inderdaad.
Echt een verademing om te zien dat er nog wel enigszins intelligente sporters zijn.
Voetballers
Straks effe B&A kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als je in de put zit, dan vind je het pakje.
Robben was al 3 keer van zijn stoel gevallenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Relaxte gast inderdaad.
Echt een verademing om te zien dat er nog wel enigszins intelligente sporters zijn.
Voetballers
Enige etappe die ik me zo snel kan herinneren de langs de kust ging en waaiers opleverde was ergens in 2004 (Dekker was NL kampioen). Maar dat kwam meer door de vele regen. Die beroemde Contador-waaier etappe was niet langs de kust, en ook alweer een tijdje geleden.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef Redefine het volgende:
Het mooie is dat er altijd gesproken wordt over waaiers, zodra ze ook maar in de buurt van de kust komen of dat er meer dan een zuchtje wind staat. Maar uiteindelijk zijn waaier etappes bijzonder schaars.
Neymar was spontaan het zwembad in gevlogen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Robben was al 3 keer van zijn stoel gevallen
Gisteren had je wat anders gezegdquote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Relaxte gast inderdaad.
Voetballers
Als je Ziggo hebt, zender 312.quote:
Na zich eerst drie keer huilend te hebben laten vallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Neymar was spontaan het zwembad in gevlogen.
De meeste waaier etappes ontstaan ook meer spontaan. Het van te voren verwachten, is meestal meer hopen op spanning.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Enige etappe die ik me zo snel kan herinneren de langs de kust ging en waaiers opleverde was ergens in 2004 (Dekker was NL kampioen). Maar dat kwam meer door de vele regen. Die beroemde Contador-waaier etappe was niet langs de kust, en ook alweer een tijdje geleden.
De geheimzinnige opdracht?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als je Ziggo hebt, zender 312.
Dat ik dit weet, gvd...
Dat is de aflevering van Saint Malo ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De geheimzinnige opdracht?
Dat Bassie pannenkoeken met alcohol gaat eten en dronken wordt. Mooi is die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |