We moeten ook niet te veel eisen van Superniger. Hij heeft een andere TT, daar moeten we trots op zijn.quote:
Dat is waar, kleine stapjes. Als er zoveel bloed naar andere plekken gaat, dan gaat dan ook al ten koste van de werking van zijn toch al weinig aanwezige hersentjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We moeten ook niet te veel eisen van Superniger. Hij heeft een andere TT, daar moeten we trots op zijn.
Als Dries Roelvink nu de uitzending afsluit, dan geloof ik in wonderen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Renske er maandag weer is, dan geloof ik in wonderen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Renske er maandag weer is, dan geloof ik in wonderen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is waar, kleine stapjes. Als er zoveel bloed naar andere plekken gaat, dan gaat dan ook al ten koste van de werking van zijn toch al weinig aanwezige hersentjes.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Als Dries Roelvink nu de uitzending afsluit, dan geloof ik in wonderen.
Hele dag zuipen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Latert het volgende:
Je zou Roos Vonk maar als begeleider voor je scriptie hebben.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is waar, kleine stapjes. Als er zoveel bloed naar andere plekken gaat, dan gaat dan ook al ten koste van de werking van zijn toch al weinig aanwezige hersentjes.
Even herhaling kijken zo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanavond deed Derksen ook weer leuk mee met Dries.
Met drie flessen sherry, scoor je dan tenminste een 8.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Latert het volgende:
Je zou Roos Vonk maar als begeleider voor je scriptie hebben.
ja, maar je moet geen wonderen verwachtenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even herhaling kijken zo.
Topshow?
wouke neemt geen blad voor de mondtwitter:woukevscherrenb twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 00:06:46en verder moet #kvdb s ophouden met wedstrijdje te maken van debatten #kul reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |