SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Mart verspreekt zich nooit. Mart weet niet beter.quote:
Waar ligt dat?quote:
Hello, I want to play a game...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Dit ga ik aan de binnenkant van mijn ogen bekijken"
[ afbeelding ]
wat is dit plaatje?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk maar uit. Met deze TS, staat voor je het weet het onderste plaatje ook opeens in de OPquote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee antwoord is Bram Tankinkquote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef pennyfarthing het volgende:
Rebus Michael Boogerd, of zit ik er naast?
Is daar dat ze op dat eiland vast komen te zitten?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Saint Malo, waar het verschil tussen hoog en laag water het grootst is.
Was getekend,
B&A.
Mart moet gewoon Eltiedie tegen hem zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Mart mag Lau zeggen.
One of the guys hoor, die Mart.
Jaquote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Is daar dat ze op dat eiland vast komen te zitten?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Saint Malo, waar het verschil tussen hoog en laag water het grootst is.
Was getekend,
B&A.
Door de doping kunnen we beide tegelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef THEFXR het volgende:
kijken jullie ook nog tv? ipv hier 10 post per sec te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |