SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Abandy, hou op johquote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is dan ook niet echt verrassend dat Mollema en Ten Dam nu top 10 rijden. Enige wat bijzonder is dat ze Andy Schleck en Contador voor blijven.
Wondersnoepjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:39 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Sky achter de hand denkt te hebben.
Gesink vind ik maar een nono inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Op Mollema zit een zoveel betere kop dan op Gesink, veel zekerder van zijn zaak
Oké oké.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Weinig respect
Froome vindt Molkema en El Tie Die geen concurrenten, dat is pas weinig respect tonen
Nu is iedereen schoon natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké oké.
Maar normaliter, als het puntje bij het paaltje kwam (in de Tour, toch de belangrijkste koers), kwamen onze mannen tekort op die toppers.
Die was met dogshit gaan gooien.quote:
Dat was wel een baas.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
jamer dat armstrong niet nu reed die had froome helemaal kapot gemaakt
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Weinig respect
Froome vindt Molkema en El Tie Die geen concurrenten, dat is pas weinig respect tonen
Zal mevrouw Froome zeker wel weer een hand in hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Marcoss het volgende:
Froome en Porte leken boezemvrienden, deze dubbele agenda is dus wel verrassend
When the shit hits the fan.quote:
Ok, bedankt man.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef reddevil1408 het volgende:
De Tour is anders dan andere jaren, komt waarschijnlijk door de start op Corsica en de Pyreneenen die maar 2 dagen duurde.....normaal gesproken start de tour met een parcours dat ze nu de komende week voor de kiezen krijgen. Enige voordeel is wel dat de grote sprinters ploegen allen al een overwinning hebben geboekt, waardoor het gedrag achterwege zal blijven. Ben benieuwd hoe de Nederlanders het deze week volhouden met die tijdrit er in. LTD is al jaren steady binnen de ploeg, mss niet top10 maar zeker top20...Mollema bewees in Zwistersland al goed te zijn, maar hoe goed is hij volgende week?!
Heb nog geen Twitterfittie tussen rennersvrouwen gezien dit jaar..quote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal mevrouw Froome zeker wel weer een hand in hebben.
Probleem was dat bijna iedereen op zijn bek ging de laatste jaren.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké oké.
Maar normaliter, als het puntje bij het paaltje kwam (in de Tour, toch de belangrijkste koers), kwamen onze mannen tekort op die toppers.
Mevrouw Porte kent de wielerwereld, die houdt zich rustigquote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb nog geen Twitterfittie tussen rennersvrouwen gezien dit jaar..
Misschien dit jaar wel achter de schermen, wat waarschijnlijk nog erger is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb nog geen Twitterfittie tussen rennersvrouwen gezien dit jaar..
Zijn ze natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Weinig respect
Zullen we het leuk houden!?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat wel raar is dat ze nu niet durven te vragen of Mollema en Ten Dam niet wat hebben gebruikt
opeens was de uitzending daar.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Eindelijk van die wijn gedronken zeker.
Je weet wie het zegt.quote:
Moeten ze ook niet doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Probleem was dat bijna iedereen op zijn bek ging de laatste jaren.
Ik vertrouw VDB2 niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef stoereboii het volgende:
Ik vertrouw Mollema en Ten Dam niet. Ten Dam ben ik 100% zeker van dat ie doping in zn bloed heeft zitten en Mollema is ook zo vaag en denkt 2 minuten na per antwoord terwijl hij venijnig lacht...
Hoppa.quote:
dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef stoereboii het volgende:
Ik vertrouw Mollema en Ten Dam niet. Ten Dam ben ik 100% zeker van dat ie doping in zn bloed heeft zitten en Mollema is ook zo vaag en denkt 2 minuten na per antwoord terwijl hij venijnig lacht...
Nou en! Heel nederland zit weer voor de buis....quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef stoereboii het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef Sheepcidus het volgende:
Veel sympathieker dan Froome die movistar lieden
Ja, en de bal is rond.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef Sheepcidus het volgende:
Veel sympathieker dan Froome die movistar lieden
Ik ook niet, en nog eens een arrogante vent ook. En nu? Ik praat niet uit Holland haat hoor, want Van Den Broeck vind ik nog 10 keer erget, wat een irritante, degoutante, arrogante ventquote:
porte zou het doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een vragen gaan ze stellen over 'de Nederlanders':')
Alsof Quintana en Valverde gaan zeggen; wat een losers, ze kunnen er geen fluit van
Trolololquote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef stoereboii het volgende:
Willem Alexander heeft ook gebruikt....quote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Als venijnig lachen al een reden is om iemand te verdenken..
Natuurlijk wat makkelijk gezegd, maar ze konden in de Tour dus niet eens laten zien wat ze echt in zich hadden.quote:
Het is gewoon weer heel raar om de dopingbal bij een buitenlander neer te leggen, terwijl we weten dat Nederlanders (sowieso Ten Dam heeft volgens mij nog met Boogerd en cs gereden) ook niet zuiver zijn geweest in het verleden...quote:
Moet kunnen, dat ontspant normaliter.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ten Dam rookt alleen een joint zo nu en dan.
En terecht, die baardbaas.
Even quoten.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik steek mijn penis in brand als ten dam dope heeft gebruikt
Die het zelf ook tactisch ook niet slim aanpakte door te gaan aanvallen in de afdalingquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Redefine het volgende:
Achteraf denk ik dat Kwiatkowski als een loden last op de groep met favorieten werkte. Daar wilden ze niet mee naar de streep rijden. Maar ja, hadden ze hem maar eraf moeten rijden.
Mag je als koning aan de verboden middelen?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Willem Alexander heeft ook gebruikt....
en nu?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef De_Fietser het volgende:
op de achtergrond worden foto's gemaakt.
Werden. Dit showtje is vanmiddag opgenomen. Mensen die naar een herhaling kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef De_Fietser het volgende:
op de achtergrond worden foto's gemaakt.
21.20 is vanmiddag?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Werden. Dit showtje is vanmiddag opgenomen. Mensen die naar een herhaling kijken.
Man, ik troll toch alleen wat.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk wat makkelijk gezegd, maar ze konden in de Tour dus niet eens laten zien wat ze echt in zich hadden.
Ho ho, zo serieus bedoelde ik het nietquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon weer heel raar om de dopingbal bij een buitenlander neer te leggen, terwijl we weten dat Nederlanders (sowieso Ten Dam heeft volgens mij nog met Boogerd en cs gereden) ook niet zuiver zijn geweest in het verleden...
Ten Dam heeft niet met Boogerd gereden. Maar het is zonder meer hypocriet om alleen naar de buitenlanders te wijzen als het om doping gaat.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon weer heel raar om de dopingbal bij een buitenlander neer te leggen, terwijl we weten dat Nederlanders (sowieso Ten Dam heeft volgens mij nog met Boogerd en cs gereden) ook niet zuiver zijn geweest in het verleden...
Lekker in z'n hippie-bus.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Moet kunnen, dat ontspant normaliter.
En de AIGCP kennen we ook nietquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef marcodej het volgende:
'Nee Mart, die Quintana was een volslagen onbekende voor ons.´
Oh ik ben ook wel van mening dat de beste nog steeds wint als ze allemaal gedoped zijn... en ik kijk nog best met plezier naar het wielrennenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ho ho, zo serieus bedoelde ik het niet
Maargoed ik ben iemand die kijkt voor het wielrennen en het over een paar jaar wel eens hoort of het wel of niet zuiver was
In een tuinstoeltje voor zijn tentje.quote:
Nee, daar is nu Joost met deze verhalen voor in de plaats gekomen.quote:
Rodolfo Massi, dat was pas een echte apotheker.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Hehe, Rumsas, dat was ook wel een wandelende apotheek
Ik trollde enkel over dat vallen.quote:
Zou Mart Kwiatkowski nu al kennen?quote:
Hoop ook niet dat dat terug komtquote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, ook geen itempje met Jean meer
Die gekke Pool.quote:
Ik word soms een beetje moe van al dat gezeur over doping. Een etappe kan nog zo mooi zijn, wie er dan ook doping gebruikt ja of nee. Ze moeten nog steeds zelf fietsen en dat is het mooist imo.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik ben ook wel van mening dat de beste nog steeds wint als ze allemaal gedoped zijn... en ik kijk nog best met plezier naar het wielrennen
WIJ HATEN GRAPJES.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik trollde enkel over dat vallen.
Druktemakers. Het is maar een Avondetappe-topic. Grapje moet kunnen, lijkt me.
Wat een originele, nieuwe grap!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Zoutvaatjes opendraaien, haha wat leuk Mart
Mee eens.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik word soms een beetje moe van al dat gezeur over doping. Een etappe kan nog zo mooi zijn, wie er dan ook doping gebruikt ja of nee. Ze moeten nog steeds zelf fietsen en dat is het mooist imo.
Een beetje naïviteit is wel nodig, je kan iedere prestatie wel verdenken, maar daar wordt het kijken ook niet leuker van.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik word soms een beetje moe van al dat gezeur over doping. Een etappe kan nog zo mooi zijn, wie er dan ook doping gebruikt ja of nee. Ze moeten nog steeds zelf fietsen en dat is het mooist imo.
Ik blijf gewoon lekker naïef, bij deze.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een beetje naïviteit is wel nodig, je kan iedere prestatie wel verdenken, maar daar wordt het kijken ook niet leuker van.
Prachtig optreden van hem in het Call me Maybe-filmpje jaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
Geen leuke clipje, te weinig Pieter Weening.
OGE heeft ondertussen al een etappe en vier dagen geel.quote:
Rita vermaakte Mart eerst maar nu zei weg is moeten de renners/spelers dat doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef Redefine het volgende:
Oh Mart roept nu de wielrenners op dat ook te doen, zoals die vorig jaar de Nederlandse Olympische ploeg opriep dat te doen. Want dat is natuurlijk belangrijker dan trainen, Mart vermaken.
Én bijna 30.000 euro.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
OGE heeft ondertussen al een etappe en vier dagen geel.
Als je hier vaker komt, snap je dat dit geen Mart haat is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
Niet haten op Mart mensen. Wat moeten we zonder hem?
Nietsquote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
2 etappesquote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het kwam vandaag ook online ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mart heeft het ook pas vandaag ontdekt.
They made me do itquote:Op maandag 8 juli 2013 22:55 schreef Redefine het volgende:
Hadden ze ook al met Call me maybe gedaan vorig jaar. Met Weening die niet mee wilde doen
ja zeg het maar?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
Die zijn nu op aan het maken van dit filmpje.quote:
belkin richt zich op het klassement. De gele trui in Parijs is de enige die telt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Transfer van Genee naar de NOS.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
Oké, dan kom ik hier voortaan elke avond, behalve op vrijdag en zaterdag.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je hier vaker komt, snap je dat dit geen Mart haat is.
Wilfried de Jongquote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
Die ze niet gaan winnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
belkin richt zich op het klassement. De gele trui in Parijs is de enige die telt.
De gele trui niet nee.quote:
Of Andries Knevel.quote:
Knevel gelooft zelf nieteensquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of Andries Knevel.
Kan ie gelijk even checken of Molleme wel in onze Lieve Heer gelooft.
Het is toch gewoon Merckx?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Typo. Gelukkig is daar Spellchecker Ambrosius om je daar op te wijzen
En dan komt die smerig kijkende Van den Brink zeker ook mee, neeeeee dankjewelquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of Andries Knevel.
Kan ie gelijk even checken of Molleme wel in onze Lieve Heer gelooft.
Niet in de schepping. Hoewel hij zijn woorden later terug heeft genomen.quote:
En de Giro.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:01 schreef borisz het volgende:
Zeggen dat de NOS HET openingsweekend weer moet gaan uitzenden.
Wilfriedquote:
"Nee Mart, wat vertel je mij nu!? "quote:
Arie Boomsma die stond anders wel volledig achter hem en dan is het goedquote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet in de schepping. Hoewel hij zijn woorden later terug heeft genomen.
Senk you, hoef ik woensdag niet meer te kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef marcodej het volgende:
Mollema wordt 19e in de tijdrit, LtD 23e.
Hendriks heeft alvast geoefend als samensteller.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |