Zijn ze natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Weinig respect
Froome vindt Molkema en El Tie Die geen concurrenten, dat is pas weinig respect tonen
Zullen we het leuk houden!?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat wel raar is dat ze nu niet durven te vragen of Mollema en Ten Dam niet wat hebben gebruikt
opeens was de uitzending daar.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Eindelijk van die wijn gedronken zeker.
Je weet wie het zegt.quote:
Moeten ze ook niet doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Probleem was dat bijna iedereen op zijn bek ging de laatste jaren.
Ik vertrouw VDB2 niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef stoereboii het volgende:
Ik vertrouw Mollema en Ten Dam niet. Ten Dam ben ik 100% zeker van dat ie doping in zn bloed heeft zitten en Mollema is ook zo vaag en denkt 2 minuten na per antwoord terwijl hij venijnig lacht...
Hoppa.quote:
dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef stoereboii het volgende:
Ik vertrouw Mollema en Ten Dam niet. Ten Dam ben ik 100% zeker van dat ie doping in zn bloed heeft zitten en Mollema is ook zo vaag en denkt 2 minuten na per antwoord terwijl hij venijnig lacht...
Nou en! Heel nederland zit weer voor de buis....quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef stoereboii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |