Rita vermaakte Mart eerst maar nu zei weg is moeten de renners/spelers dat doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef Redefine het volgende:
Oh Mart roept nu de wielrenners op dat ook te doen, zoals die vorig jaar de Nederlandse Olympische ploeg opriep dat te doen. Want dat is natuurlijk belangrijker dan trainen, Mart vermaken.
Én bijna 30.000 euro.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
OGE heeft ondertussen al een etappe en vier dagen geel.
Als je hier vaker komt, snap je dat dit geen Mart haat is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
Niet haten op Mart mensen. Wat moeten we zonder hem?
Nietsquote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
2 etappesquote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het kwam vandaag ook online ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mart heeft het ook pas vandaag ontdekt.
They made me do itquote:Op maandag 8 juli 2013 22:55 schreef Redefine het volgende:
Hadden ze ook al met Call me maybe gedaan vorig jaar. Met Weening die niet mee wilde doen
ja zeg het maar?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
Die zijn nu op aan het maken van dit filmpje.quote:
belkin richt zich op het klassement. De gele trui in Parijs is de enige die telt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Transfer van Genee naar de NOS.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
Oké, dan kom ik hier voortaan elke avond, behalve op vrijdag en zaterdag.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je hier vaker komt, snap je dat dit geen Mart haat is.
Wilfried de Jongquote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
Die ze niet gaan winnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
belkin richt zich op het klassement. De gele trui in Parijs is de enige die telt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |