SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 08-07-2013 22:01:47 ]AJ
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Foutje in de OP, het is Eddy, niet Eddie.
Karina!?
Als je een praatje met hem maakt denk ik wel ja. Maar niets voor op tv.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Wat een haat jegens die jonge Planckaert, ik vond hem wel leuk enthousiast.
Ja man.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Buffell het volgende:
Het erge is nog dat Dries echt zelf denkt dat iedereen dat lied zo geweldig vindt.
Ach welnee dat denkt hij helemaal niet, die gozer zit vol zelfspot.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Buffell het volgende:
Het erge is nog dat Dries echt zelf denkt dat iedereen dat lied zo geweldig vindt.
Iedereen vindt dat lied ook geweldig.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Buffell het volgende:
Dat klinkt als een soa.quote:
haterquote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Buffell het volgende:
Dat geluid maakt Francesco als hij lacht.quote:
Geweldige schnabbel toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Redefine het volgende:
Dries zal het een zorg zijn wat men van hem vindt, hij is elke avond voor tv. Dat probeert hij al jaren en jaren, en nu elke avond.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hopen wel dat ze die krijgen denk ik
Ik zat erop te wachtenquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geluid maakt Francesco als hij lacht.
Precies. Zeker voor iemand die zo graag in beeld wil zijn is het ideaal.quote:
Whahaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geluid maakt Francesco als hij lacht.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Redefine het volgende:
Dries zal het een zorg zijn wat men van hem vindt, hij is elke avond voor tv. Dat probeert hij al jaren en jaren, en nu elke avond.
Rustig... over zijn talent valt te discussiëren, maar je doet nu net of het werkelijk een slecht nummer is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Zeker voor iemand die zo graag in beeld wil zijn is het ideaal.
Dan kun je niet goed lezen, want dat zeg ik niet. Dit liedje is zelfs een van de leukere Tour liedjes. Echter gaat mijn opmerking over wat Dries er zelf van zal vinden en die is er maar al te blij mee.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Rustig... over zijn talent valt te discussiëren, maar je doet nu net of het werkelijk een slecht nummer is.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:09 schreef INViCTuS het volgende:
Toch puur een nr voor de show en voor zichzelf....verder is die piratenmuziek die hij maakt om te huul'n. Die nederlandstalige troep --> Piraten"muziek" is sowieso van zulk laag tokkie niveau![]()
Paar weken terug was het Tros Muziekfeest hier in de buurt, kwam er langs op weg naar huis, heb me kostelijk vermaaktquote:Op maandag 8 juli 2013 22:09 schreef INViCTuS het volgende:
Toch puur een nr voor de show en voor zichzelf....verder is die piratenmuziek die hij maakt om te huul'n. Die nederlandstalige troep --> Piraten"muziek" is sowieso van zulk laag tokkie niveau![]()
Wat die in zijn vrije tijd doet hoeven we niet te wetenquote:
Ik ben blij dat je het alsnog benadrukt, want Dries lijkt hier af en toe wel uitgelachen te worden terwijl hij er toch weer dagelijks voor ons staat.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je niet goed lezen, want dat zeg ik niet. Dit liedje is zelfs een van de leukere Tour liedjes. Echter gaat mijn opmerking over wat Dries er zelf van zal vinden en die is er maar al te blij mee.
Ik zit of sta aan de andere kant dus nooit een poging gedaan tot. Jij dan?quote:
Het lachen gaat natuurlijk ook om hoe er met hem omgegaan wordt. En hoe hij het voor elkaar krijgt om niet eens moeite te doen goed te playbacken, maar toch de sfeer erin te krijgenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het alsnog benadrukt, want Dries lijkt hier af en toe wel uitgelachen te worden terwijl hij er toch weer dagelijks voor ons staat.
Minachting voor de kijker.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic wordt nu wel heel plat en ordinair.
voor dat geld staat iedereen daarquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het alsnog benadrukt, want Dries lijkt hier af en toe wel uitgelachen te worden terwijl hij er toch weer dagelijks voor ons staat.
Peter R. De Vries is het met je eens.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan ook nog geen kwartier weggaan he.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Anders schiet ik wel even te hulp. Brengt toch even wat meer gewicht in de weegschaal mee he.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan ook nog geen kwartier weggaan he.
Nee.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef exile79 het volgende:
Is het de moeite van het terugkijken waard?
Ja met allemaal 80 +ersquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef Lutte het volgende:
Paar weken terug was het Tros Muziekfeest hier in de buurt, kwam er langs op weg naar huis, heb me kostelijk vermaakt
Eddy zit vanavond (met zijn dochter) bij Vive le Velo....daar zal hij vast zijn licht er over laten schijnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd naar de discussie over de valpartij van Veelers. Gertje en Boogerd verschillen blijkbaar van mening.![]()
Wel jammer dat Eddy er niet zit. Die heeft als oud-sprinter hier ook zeker een relevante mening over.
Misschien kan Escha over haar aanstaande huwelijk praten, lijkt me interessant.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
Wie komt er voor Eddy vanavond? Of gewoon een lege plek? Die zoon was iig geen succes.
Nee dat lijkt mij nou weer niet interessant. En ik ben nog wel een vrouw, kun je nagaan, die zouden verhalen over trouwen en huwelijk toch romantisch moeten vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Escha over haar aanstaande huwelijk praten, lijkt me interessant.
Schelveccio is naar het schijnt niet uitgenodigd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen komt ook op het huwelijk. Dries wellicht.
Ja die vrolijkt een verjaardag wel opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Walter lacht iets minder dan de andere Planckaerts
Dit zit vandaag, net als gisteren, bij Vive le Velo.quote:
Gertje vertelt ze al, dus ik ben bang dat Walter niet zo anekdoterig is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:35 schreef Redefine het volgende:
Misschien komen de anekdotes van Walter dan weer wel beter uit de verf.
Hij ziet er serieus uit, dat is ook weleens fijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:35 schreef Redefine het volgende:
Misschien komen de anekdotes van Walter dan weer wel beter uit de verf.
Gertje zal straks wel even erbij vertellen dat later Raas nog het peloton in reed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Gertje vertelt ze al, dus ik ben bang dat Walter niet zo anekdoterig is.
Een knappe rondemiss maakt alles goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat geen topuitzending worden vrees ik.
Maar dat geheel terzijde?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef tralalala het volgende:
Breaking Bad volgende maand.
Walter White
Er is niet echt een klik tussen de heren lijkt wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat geen topuitzending worden vrees ik.
Meer een Boskamp. Deelde even een koek uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Cavendish was tijdens de sprint wel een kenkster
Echt welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Cavendish was tijdens de sprint wel een kenkster
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Redefine het volgende:
Dat vroeg Freire ook een keer bij de Brabantse Pijl op 600 meter. Om vervolgens wel nog de sprint te winnen
Al meer dan de andere oud-wielrenners van SKYquote:
zou een beetje moeilijk zijn met Riis als ploegbaas en Contador als kopmanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Saxo doen ze daar niet moeilijk over.
En natuurlijk de epische schoenwisselquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]toen hij wereldkampioen was vergat hij ook nogal eens de regenboogtrui aan te trekken, moesten z'n ploeggenoten dat ff zeggen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En natuurlijk de epische schoenwissel
dat is elke tafel waar oud wielrenners aanzitten. Of beter oud sportersquote:
Ja vier man, plus genoeg in het haar van Genee.quote:
quote:
Ik ben ook oud-sporter, maar geen doping gebruikt hoor..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is elke tafel waar oud wielrenners aanzitten. Of beter oud sporters
Knaven zit zelfs doodleuk nog bij SKY.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Erik Dekker, Den Bakker, Knaven en Van Bon zijn idd mooi de dans ontsprongen.
En in de zwembroek van Dries.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja vier man, plus genoeg in het haar van Genee.
zat die jongen niet bij TVM?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Knaven zit zelfs doodleuk nog bij SKY.
Dat moet je morgen bij je werkgever ondertekenen, anders moet je opstappen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben ook oud-sporter, maar geen doping gebruikt hoor..
Geen winnaars mentaliteit dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik zei in de zwembroek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej de zwembroek van Dries is puur natuur he?
Scheelt, dat zijn m'n ouders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet je morgen bij je werkgever ondertekenen, anders moet je opstappen.
Jawel.quote:
Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Zit Gertje aan de downers of zo? Hij is stukken rustiger dan vorig jaar.
teruggefloten door Derksen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Het zal de warmte zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
het is toch mooi als hij losgaat.quote:
Wat erin zit ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Heej de zwembroek van Dries is puur natuur he?
Dat zei Lance ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij kijkt niet meer zo uit z'n ogen alsof hij vanochtend een bad heeft genomen in amfetaminesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Ja dat zie ik gewoon he? Kennersoogquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat erin zit ookEn hoe weet jij dat
Idd, voorlopig geen rapeface gesignaleerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij kijkt niet meer zo uit z'n ogen alsof hij vanochtend een bad heeft genomen in amfetamines
Toch blijft Genee hem voorzetjes geven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hem iets is ingefluisterd ja. Viel me de eerste keer dat hij er was al op.
Ze hadden toch goed dat het iemand van Argos wasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Pino112 het volgende:
"Degenkolb! Degenkolb in z'n eentje!"
[/D&D]
Leo ziet het voor het eerstquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Leo, het is niet live, doe dan ook niet alsof.
Ach... hij krijgt het zelfs voor elkaar bij Jupiler League samenvattingen. Op zich best een talent van zijn kant.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Tsja, hij moet toch wel IETS kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... hij krijgt het zelfs voor elkaar bij Jupiler League samenvattingen. Op zich best een talent van zijn kant.
Leo doet de complete etappe live hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Oh ja, dan kan hij drie dingenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liedjes schrijven voor Borsato en gedichten voor sinterklaas.
Daar mag ik verder niets over loslatenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Je bent een scharreltje geweest van Dries
![]()
dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Wat zou er gebeuren als Tom Cavendish onderuit schoffelt op zo'n zelfde manier?
Heeft hij nou altijd een gele zwembroek aan?quote:
Ja goeie...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Dan was Cav de Argos bus binnengestormd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Soms gaat ie uit hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Heeft hij nou altijd een gele zwembroek aan?
oh-ohquote:
Dit ja. En Tom uit de etappe/Tour denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan was Cav de Argos bus binnengestormd.
Cavendish hoeft zichzelf nooit op te offeren voor een andere sprinter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Zolang hij wint ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
Als ik het goed begrijp is Cavendish een ontzettend sympathiek ventje.
Uit de Tour zeker niet. Teruggezet in de uitslag, mogelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. En Tom uit de etappe/Tour denk ik.
dat was idd helemaal belachelijk...daar lag geloof ik 1 sprint zelfs in een bochtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef Redefine het volgende:
Nee joh, ze hebben gekeken naar de Ronde van Zwitserland dit jaar
ja ze stuiterden alle kanten opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is idd een debiele aankomst, ook dat wegdek op streep is drama. Leg het gewoon 200 meter eerder.
Dat, plus rare hobbels en nog het ergste finishen in een trechterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat was idd helemaal belachelijk...daar lag geloof ik 1 sprint zelfs in een bocht
Heeft hij ook een geel gepunte lansquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef De_Fietser het volgende:
Heeft hij nou altijd een gele zwembroek aan?
en dan nog zo'n boog die in mekaar dondert.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat, plus rare hobbels en nog het ergste finishen in een trechter
Bijna wel, want de fietsers moeten haast beginnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Moet de rondemiss niet worden aangekondigd?
Dat was dan nog pech. Al hebben ze daar wel bizar veel geluk gehad dat er geen valpartijen door zijn gekomen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en dan nog zo'n boog die in mekaar dondert.
Hij heeft ook weinig nieuws meer na al die afleveringen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
Genee hoopt inderdaad op anekdotes van Gert, maar ze willen nog niet erg.
Hehe Boogerd.
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:56 schreef Monolith het volgende:
Een ronde miss uit Almelo. Als ze d'r mond maar houdt.
Deze man weetquote:
het knappere zusje danquote:
Elke dag wel weer een opmerking van jou over de jurkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Dat jurkje en die laarsjes eronderGeen gezicht.
Gertje vindt het wel wat
Ze zijn ook echt ELKE dag lelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Elke dag wel weer een opmerking van jou over de jurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |