Oh ja, dan kan hij drie dingenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liedjes schrijven voor Borsato en gedichten voor sinterklaas.
Daar mag ik verder niets over loslatenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Je bent een scharreltje geweest van Dries
![]()
dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Wat zou er gebeuren als Tom Cavendish onderuit schoffelt op zo'n zelfde manier?
Heeft hij nou altijd een gele zwembroek aan?quote:
Ja goeie...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Dan was Cav de Argos bus binnengestormd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Soms gaat ie uit hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Heeft hij nou altijd een gele zwembroek aan?
oh-ohquote:
Dit ja. En Tom uit de etappe/Tour denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan was Cav de Argos bus binnengestormd.
Cavendish hoeft zichzelf nooit op te offeren voor een andere sprinter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Zolang hij wint ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
Als ik het goed begrijp is Cavendish een ontzettend sympathiek ventje.
Uit de Tour zeker niet. Teruggezet in de uitslag, mogelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. En Tom uit de etappe/Tour denk ik.
dat was idd helemaal belachelijk...daar lag geloof ik 1 sprint zelfs in een bochtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef Redefine het volgende:
Nee joh, ze hebben gekeken naar de Ronde van Zwitserland dit jaar
ja ze stuiterden alle kanten opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is idd een debiele aankomst, ook dat wegdek op streep is drama. Leg het gewoon 200 meter eerder.
Dat, plus rare hobbels en nog het ergste finishen in een trechterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat was idd helemaal belachelijk...daar lag geloof ik 1 sprint zelfs in een bocht
Heeft hij ook een geel gepunte lansquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef De_Fietser het volgende:
Heeft hij nou altijd een gele zwembroek aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |