SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 08-07-2013 22:01:47 ]AJ
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Foutje in de OP, het is Eddy, niet Eddie.
Karina!?
Als je een praatje met hem maakt denk ik wel ja. Maar niets voor op tv.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Wat een haat jegens die jonge Planckaert, ik vond hem wel leuk enthousiast.
Ja man.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Buffell het volgende:
Het erge is nog dat Dries echt zelf denkt dat iedereen dat lied zo geweldig vindt.
Ach welnee dat denkt hij helemaal niet, die gozer zit vol zelfspot.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Buffell het volgende:
Het erge is nog dat Dries echt zelf denkt dat iedereen dat lied zo geweldig vindt.
Iedereen vindt dat lied ook geweldig.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Buffell het volgende:
Dat klinkt als een soa.quote:
haterquote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Buffell het volgende:
Dat geluid maakt Francesco als hij lacht.quote:
Geweldige schnabbel toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Redefine het volgende:
Dries zal het een zorg zijn wat men van hem vindt, hij is elke avond voor tv. Dat probeert hij al jaren en jaren, en nu elke avond.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hopen wel dat ze die krijgen denk ik
Ik zat erop te wachtenquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geluid maakt Francesco als hij lacht.
Precies. Zeker voor iemand die zo graag in beeld wil zijn is het ideaal.quote:
Whahaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geluid maakt Francesco als hij lacht.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Redefine het volgende:
Dries zal het een zorg zijn wat men van hem vindt, hij is elke avond voor tv. Dat probeert hij al jaren en jaren, en nu elke avond.
Rustig... over zijn talent valt te discussiëren, maar je doet nu net of het werkelijk een slecht nummer is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Zeker voor iemand die zo graag in beeld wil zijn is het ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |