quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Redefine het volgende:
Dat vroeg Freire ook een keer bij de Brabantse Pijl op 600 meter. Om vervolgens wel nog de sprint te winnen
Al meer dan de andere oud-wielrenners van SKYquote:
zou een beetje moeilijk zijn met Riis als ploegbaas en Contador als kopmanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Saxo doen ze daar niet moeilijk over.
En natuurlijk de epische schoenwisselquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]toen hij wereldkampioen was vergat hij ook nogal eens de regenboogtrui aan te trekken, moesten z'n ploeggenoten dat ff zeggen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En natuurlijk de epische schoenwissel
dat is elke tafel waar oud wielrenners aanzitten. Of beter oud sportersquote:
Ja vier man, plus genoeg in het haar van Genee.quote:
quote:
Ik ben ook oud-sporter, maar geen doping gebruikt hoor..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is elke tafel waar oud wielrenners aanzitten. Of beter oud sporters
Knaven zit zelfs doodleuk nog bij SKY.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Erik Dekker, Den Bakker, Knaven en Van Bon zijn idd mooi de dans ontsprongen.
En in de zwembroek van Dries.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja vier man, plus genoeg in het haar van Genee.
zat die jongen niet bij TVM?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Knaven zit zelfs doodleuk nog bij SKY.
Dat moet je morgen bij je werkgever ondertekenen, anders moet je opstappen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben ook oud-sporter, maar geen doping gebruikt hoor..
Geen winnaars mentaliteit dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben ook oud-sporter, maar geen doping gebruikt hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |